Klink Skrevet 17. april 2024 #541 Del Skrevet 17. april 2024 FruLine skrev (5 timer siden): Veldig vanlig det ja. I jobben må man jo spille blid og hyggelig. Om du ikke spiser opp maten din da, fordi det ble for mye....kaster du den da? Tar stort sett på mat til meg selv og da tar jeg ikke på mer enn jeg spiser? Om jeg ikke spiser opp kaster jeg den, eller spiser den senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 17. april 2024 #542 Del Skrevet 17. april 2024 Tutte skrev (23 timer siden): Martin liker jeg dårligere og dårligere. Svinger fram og tilbake, og gjør Alex usikker. Veldig spesielt og plutselig gi Alex en klem som om alt bare er bra etter den samtalen, og kommentere at han virker så stille. Han vet nok godt hva han driver med, og virker ganske manipulerende. Er det forresten flere enn meg som reagerer på øynene og blikket til Martin? Veldig intenst blikk. Synes Alex fortjener bedre enn han der. Ja, alt det der. Mens øynene til han Alex er så snille og fine! 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 18. april 2024 #543 Del Skrevet 18. april 2024 Klink skrev (10 timer siden): Om jeg ikke spiser opp kaster jeg den, eller spiser den senere? Du spør meg om du kaster den...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. april 2024 #544 Del Skrevet 18. april 2024 Klink skrev (17 timer siden): Hvis jeg hadde tatt på en porsjon til to stykker hadde jeg tatt på like mye til begge om det ikke var et barn! Poenget er vel å spise seg mett! Jeg er enig i prinsippet ditt, om det er selskap, eller man har venner på besøk, eller er ute og spiser. Men hjemme i eget hus, når man har laget en gitt mengde middag. (Som er nok til at alle får spist seg mett.) Da deler man etter mengden folk spiser, og vet at menn spiser mer enn damer. Jeg antar jo at Naoual også synes det er hyggelig at han serverer henne mat på tallerkenen, fremfor at hun skal forsyne seg selv. For om man forsyner seg selv er det uhøflig å ta på mer enn man spiser opp. Så jeg vil jo anta at hun hadde begrenset seg da. Mens her står hun og KREVER å få mer mat på sin tallerken (som da må komme fra hans porsjon). Ikke fordi hun kommer til å spise det, men fordi det skal være LIKT. Det skulle tatt seg ut at når vi delte middagen hjemme, så skulle alle få like mye, bare sånn av prinsipp. Med 2 tenåringsgutter, så måtte vi da enten dimensjonert etter "voksen dame porsjon" som ville gjort at tenåringene gikk sultne etterpå. Eller jeg måtte fått servert "tenåringsporsjon", som hadde medført at jeg måtte kaste mye mat. Istedenfor så gjør vi altså som Richard. Vi lager så mye mat som vi til sammen spiser, og så fordeler vi etter hva den enkelte kommer til å spise. (Uavhengig av om den enkelte tar på selv, eller jeg fordeler på tallerkenene.) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. april 2024 #545 Del Skrevet 18. april 2024 (endret) Susan Sto Helit skrev (16 minutter siden): Jeg er enig i prinsippet ditt, om det er selskap, eller man har venner på besøk, eller er ute og spiser. Men hjemme i eget hus, når man har laget en gitt mengde middag. (Som er nok til at alle får spist seg mett.) Da deler man etter mengden folk spiser, og vet at menn spiser mer enn damer. Jeg antar jo at Naoual også synes det er hyggelig at han serverer henne mat på tallerkenen, fremfor at hun skal forsyne seg selv. For om man forsyner seg selv er det uhøflig å ta på mer enn man spiser opp. Så jeg vil jo anta at hun hadde begrenset seg da. Mens her står hun og KREVER å få mer mat på sin tallerken (som da må komme fra hans porsjon). Ikke fordi hun kommer til å spise det, men fordi det skal være LIKT. Det skulle tatt seg ut at når vi delte middagen hjemme, så skulle alle få like mye, bare sånn av prinsipp. Med 2 tenåringsgutter, så måtte vi da enten dimensjonert etter "voksen dame porsjon" som ville gjort at tenåringene gikk sultne etterpå. Eller jeg måtte fått servert "tenåringsporsjon", som hadde medført at jeg måtte kaste mye mat. Istedenfor så gjør vi altså som Richard. Vi lager så mye mat som vi til sammen spiser, og så fordeler vi etter hva den enkelte kommer til å spise. (Uavhengig av om den enkelte tar på selv, eller jeg fordeler på tallerkenene.) I mine øyne er det forskjell på en person man dater eller ikke kjenner så godt enda slik som de , og på å være samboere som kjenner hverandre godt. Endret 18. april 2024 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. april 2024 #546 Del Skrevet 18. april 2024 FruLine skrev (1 time siden): Du spør meg om du kaster den...? Herregud 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. april 2024 #547 Del Skrevet 18. april 2024 Klink skrev (6 minutter siden): I mine øyne er det forskjell på en person man dater eller ikke kjenner så godt enda slik som de , og på å være samboere som kjenner hverandre godt. Du må huske at de bor sammen, og antagelig har spist flere måltider sammen, både middager og frokoster, på den tiden de har bodd sammen. De har altså lært seg å kjenne noe av hverandres preferanser. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 18. april 2024 #548 Del Skrevet 18. april 2024 @Klink Har lite å gjøre så måtte se igjen og sjekke. N: DU VET at jeg ikke spiser så mye. R: JEG VET DET. Derfor fikk du mindre enn meg. N: Uansett om jeg ikke spiser så mye så skal ikke du ha dobbelt så mye. DU VET jeg ikke spiser så mye. N: Når du deler så del likt. Jeg liker ikke at du deler på denne måten. Ok? R: Hvis det gjør deg glad. Så N skal ha halve omeletten på sin tallerken selv om hun bare orker en brøkdel? Og R skal da spise restene hennes? Jaja. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. april 2024 #549 Del Skrevet 18. april 2024 Elsker sjokolade skrev (12 minutter siden): @Klink Har lite å gjøre så måtte se igjen og sjekke. N: DU VET at jeg ikke spiser så mye. R: JEG VET DET. Derfor fikk du mindre enn meg. N: Uansett om jeg ikke spiser så mye så skal ikke du ha dobbelt så mye. DU VET jeg ikke spiser så mye. N: Når du deler så del likt. Jeg liker ikke at du deler på denne måten. Ok? R: Hvis det gjør deg glad. Så N skal ha halve omeletten på sin tallerken selv om hun bare orker en brøkdel? Og R skal da spise restene hennes? Jaja. Herregud fått beskjed av produksjonen å krangle den dama der eller🤣 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 18. april 2024 #550 Del Skrevet 18. april 2024 Klink skrev (2 timer siden): Herregud fått beskjed av produksjonen å krangle den dama der eller🤣 Kan nesten lure. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 19. april 2024 #551 Del Skrevet 19. april 2024 Elsker sjokolade skrev (21 timer siden): @Klink Har lite å gjøre så måtte se igjen og sjekke. N: DU VET at jeg ikke spiser så mye. R: JEG VET DET. Derfor fikk du mindre enn meg. N: Uansett om jeg ikke spiser så mye så skal ikke du ha dobbelt så mye. DU VET jeg ikke spiser så mye. N: Når du deler så del likt. Jeg liker ikke at du deler på denne måten. Ok? R: Hvis det gjør deg glad. Så N skal ha halve omeletten på sin tallerken selv om hun bare orker en brøkdel? Og R skal da spise restene hennes? Jaja. Hu er så slitsom😅 Er det menn ( eller kvinner) som holder ut med en sånn partner da? Samme med den skyteepisoden, som et barn i trassalder. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. april 2024 #552 Del Skrevet 19. april 2024 Klink skrev (På 17.4.2024 den 9.11): Hva jobber han som? ☺️ Han er på LinkedIn. Står der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 20. april 2024 #553 Del Skrevet 20. april 2024 Spoiler Forhåndsomtale av de neste to episodene: Ser ikke ut som Remi blir så begeistret over «nyhetene». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 21. april 2024 #554 Del Skrevet 21. april 2024 22 hours ago, Grüner said: Reveal hidden contents Forhåndsomtale av de neste to episodene: Ser ikke ut som Remi blir så begeistret over «nyhetene». Blir spennende, men må vi vente to uker før vi får svaret? 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. april 2024 #555 Del Skrevet 21. april 2024 Grüner skrev (På 19.4.2024 den 20.14): Han er på LinkedIn. Står der Nå fikk jeg svar på det jeg lurte på , men hvorfor bare skriver du ikke svaret i stedet for om du alt vet det? 😊 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 22. april 2024 #556 Del Skrevet 22. april 2024 Fra dagens episode: Samtalen mellom Richard og Naouals to venninner finner jeg interessant. Hun ene virker å ha god kunnskap om mellommenneskelige relasjoner, og kan derfor pin-pointe hvor Richard kanskje feiler litt ift Naoual. Han blir vel forsiktig satt litt på plass, uten at det er noe drama over det, og han ser ut til å tåle en slik "konfrontasjon" mye bedre enn hvordan Naoual konfronterer ham. Jeg lurer på om han kunne kommet mye bedre ut av alt dersom han hadde vært med en kvinne som opererte mer faktabasert enn følelsesbasert. Tror kanskje han ikke hadde turd å "herje" så mye med kvinner som fremstår mer kunnskapsrike. Martin og Alex er på tur. Martin finner fort noe å syte over, og er sitt vanlige småfrekke jeg. Personlig synes jeg hans måte å svare Alex på alltid har en undertone av surhet. Eksempel: Alex ber Martin finne vann, og forklarer at Martin kan prøve å ikke få oppi grums i kjelen. Martin svarer med: "YOU THINK?!?" Hele tiden sånne småsure stikk eller kommentarer. Heldigvis ser Alex ut til å tåle det, men jeg får likevel vondt av ham. Dagen etter skal de pakke sammen hengekøyene, og Alex spør litt fleipete om Martin kan pakke sammen begge hengekøyene. Da er det bare tvert "niks" fra Martin. Som om det hadde kostet ham så inderlig mye å være på tilbudssiden eller gjøre noe fint for Martin. Tenk om han bare kunne ha lagt inn LITT innsats for partneren sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 22. april 2024 #557 Del Skrevet 22. april 2024 Gurka skrev (3 timer siden): Fra dagens episode: Samtalen mellom Richard og Naouals to venninner finner jeg interessant. Hun ene virker å ha god kunnskap om mellommenneskelige relasjoner, og kan derfor pin-pointe hvor Richard kanskje feiler litt ift Naoual. Han blir vel forsiktig satt litt på plass, uten at det er noe drama over det, og han ser ut til å tåle en slik "konfrontasjon" mye bedre enn hvordan Naoual konfronterer ham. Jeg lurer på om han kunne kommet mye bedre ut av alt dersom han hadde vært med en kvinne som opererte mer faktabasert enn følelsesbasert. Tror kanskje han ikke hadde turd å "herje" så mye med kvinner som fremstår mer kunnskapsrike. Martin og Alex er på tur. Martin finner fort noe å syte over, og er sitt vanlige småfrekke jeg. Personlig synes jeg hans måte å svare Alex på alltid har en undertone av surhet. Eksempel: Alex ber Martin finne vann, og forklarer at Martin kan prøve å ikke få oppi grums i kjelen. Martin svarer med: "YOU THINK?!?" Hele tiden sånne småsure stikk eller kommentarer. Heldigvis ser Alex ut til å tåle det, men jeg får likevel vondt av ham. Dagen etter skal de pakke sammen hengekøyene, og Alex spør litt fleipete om Martin kan pakke sammen begge hengekøyene. Da er det bare tvert "niks" fra Martin. Som om det hadde kostet ham så inderlig mye å være på tilbudssiden eller gjøre noe fint for Martin. Tenk om han bare kunne ha lagt inn LITT innsats for partneren sin? Jeg syns motsatt. Aleks skal fortelle hva han skal gjøre hele tiden og pirker litt. Sånt takler jeg selv dårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godklump1 Skrevet 22. april 2024 #558 Del Skrevet 22. april 2024 Gurka skrev (5 timer siden): Fra dagens episode: Samtalen mellom Richard og Naouals to venninner finner jeg interessant. Hun ene virker å ha god kunnskap om mellommenneskelige relasjoner, og kan derfor pin-pointe hvor Richard kanskje feiler litt ift Naoual. Han blir vel forsiktig satt litt på plass, uten at det er noe drama over det, og han ser ut til å tåle en slik "konfrontasjon" mye bedre enn hvordan Naoual konfronterer ham. Jeg lurer på om han kunne kommet mye bedre ut av alt dersom han hadde vært med en kvinne som opererte mer faktabasert enn følelsesbasert. Tror kanskje han ikke hadde turd å "herje" så mye med kvinner som fremstår mer kunnskapsrike. Martin og Alex er på tur. Martin finner fort noe å syte over, og er sitt vanlige småfrekke jeg. Personlig synes jeg hans måte å svare Alex på alltid har en undertone av surhet. Eksempel: Alex ber Martin finne vann, og forklarer at Martin kan prøve å ikke få oppi grums i kjelen. Martin svarer med: "YOU THINK?!?" Hele tiden sånne småsure stikk eller kommentarer. Heldigvis ser Alex ut til å tåle det, men jeg får likevel vondt av ham. Dagen etter skal de pakke sammen hengekøyene, og Alex spør litt fleipete om Martin kan pakke sammen begge hengekøyene. Da er det bare tvert "niks" fra Martin. Som om det hadde kostet ham så inderlig mye å være på tilbudssiden eller gjøre noe fint for Martin. Tenk om han bare kunne ha lagt inn LITT innsats for partneren sin? Enig. Naoual sine venninner virket som to grepa damer. Godt å endelig se noe fornuftig påvirker den relasjonen! Jeg har begynt å spole over Alex og Martin. Orker ikke 🙈 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godklump1 Skrevet 22. april 2024 #559 Del Skrevet 22. april 2024 Spoiler Jeg lurer så på hva som greiene med trusene til Cathrin, som kommer opp i teasern til neste episode. Og Remi som snakket om blinkende varsellamper. Har noen noe idé om hva det kan være? Kaster hun de etter bruk ? 😝 Samtalen mellom dem i dag syns jeg for øvrig gikk overraskende bra? At Remi sin kjærlighet er så stor at han faktisk viste at han godtok det Cathrin sa. Noe som tilsynelatende forløste noe seksuelt mellom dem umiddelbart. Kanskje Cathrin har et så ekstremt bekreftelses/anerkjennelsesbehov på hvem hun er før det seksuelle kan komme, og at Remi bare virkelig må bevise at det er henne han elsker og ikke at han er ute etter sex, som kanskje er Cathrins frykt? Det er jo sunt i utgangspunktet, det eneste er bare at hun i såfall er/virker ganske ekstrem på det. Håper det virkelig ordner seg for de, men neste episode så ikke helt bra ut 🙈 Trond glimtet ørlite til der, men ja .. blir det BLI neste gang får de jammen meg ta seg sammen begge to og komme litt videre, ellers bør det der nesten avsluttes snart Venninnene til Naoual er gull Alex og Martin orker jeg ikke se på Johannes og Victoria håper jeg kommer litt videre - det ble jo klippet litt som at de har det litt tomt seg i mellom, men det kan godt hende at de trenger en pause fra det intense opplegget og alle kameraene. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. april 2024 #560 Del Skrevet 22. april 2024 36 minutter siden, Godklump1 said: Enig. Naoual sine venninner virket som to grepa damer. Godt å endelig se noe fornuftig påvirker den relasjonen! Jeg har begynt å spole over Alex og Martin. Orker ikke 🙈 Samme her, spoler over Sandra og Trond også. Naoal og Richard seiler opp som det mest interessante paret. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå