Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Noen som vet navnet på den japanske restauranten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært Simen som hadde drukket seg full kvelden før en avtale hadde det nok vært stor oppstandelse i kvinneleiren. Da hadde det nok blitt oppfattet som et digert rødt flagg og han hadde blitt mistenkt for å ha et alkoholproblem. 
Jeg er kvinne selv, men herregud så mange dobbeltmoralske damer det er i samtlige dateprogram🙈

• Liker 18
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, bonsaijenta said:

Noen som vet navnet på den japanske restauranten?

Kan det ha vært Izakaya? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (3 minutter siden):

Kan det ha vært Izakaya? 

Jepp, det er den :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet på hendene lenge, men Rie er virkelig usjarmerende. Alt handler bare om henne. HUN  ville ut og drikke og HUN var så flink som møtte opp på klatring og HUN var så flink som klatret. Hva med Simen og tålmodigheten hans? For en fangst den mannen er.

• Liker 41
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Nå har jeg sittet på hendene lenge, men Rie er virkelig usjarmerende. Alt handler bare om henne. HUN  ville ut og drikke og HUN var så flink som møtte opp på klatring og HUN var så flink som klatret. Hva med Simen og tålmodigheten hans? For en fangst den mannen er.

Og hva er det med fokuset på å drikke hun har? Eller mulig de klipper det slik, men altså! 
Hun framstår usjarmerende i serien i alle fall. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rie og Sandra er med for å vise seg frem på TV, etter den samtalen de hadde idag, så er jeg ikke i tvil. De er ikke interessert i de partnerne de er koblet sammen med, men holder ut så lenge de kan, mer opptatt av å se i linsen enn på typen.

Endret av makkapakka
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (16 minutter siden):

Rien og Sandra er med for å vise seg frem på TV, etter den samtalen de hadde idag, så er jeg ikke i tvil. De er ikke interessert i de partnerne de er koblet sammen med, men holder ut så lenge de kan, mer opptatt av å se i linsen enn på typen.

Det må være lov å ikke finne kjemien når en har gifta seg med et ukjent menneske? Samtalen dem i mellom var jo fin slik jeg ser det. De ble enige om å virkelig prøve og gi det en sjanse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (20 minutter siden):

Rie og Sandra er med for å vise seg frem på TV, etter den samtalen de hadde idag, så er jeg ikke i tvil. De er ikke interessert i de partnerne de er koblet sammen med, men holder ut så lenge de kan, mer opptatt av å se i linsen enn på typen.

Sandra er forelsket i motorsykkelen hans. Ikke i han!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Det må være lov å ikke finne kjemien når en har gifta seg med et ukjent menneske? Samtalen dem i mellom var jo fin slik jeg ser det. De ble enige om å virkelig prøve og gi det en sjanse. 

Enig. Utrolig flaks om kjærlighet oppstår bare fordi noen 'spesialister' mener at de skal være en god match på papiret. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (1 time siden):

De kom jo begge til en selverkjennelse om at de må skjerpe seg i den samtalen de hadde, da!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 timer siden):

Og hva er det med fokuset på å drikke hun har? Eller mulig de klipper det slik, men altså! 

Det reagerte jeg også på. Helt ok å kose seg med noen drinker, men når man har en avtale om å gjøre noe dagen etter må det gå an å moderere seg litt. Rie så jo bare sur og oppgitt ut på Klatreverket. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 timer siden):

Nei, det kan du si. Dama er 34 år, men hun fremstår som om hun er i slutten av tenårene hvor det største fokuset er festing. 

Ellie Italia skrev (55 minutter siden):

Det reagerte jeg også på. Helt ok å kose seg med noen drinker, men når man har en avtale om å gjøre noe dagen etter må det gå an å moderere seg litt. Rie så jo bare sur og oppgitt ut på Klatreverket. 

Ikke første gang i løpet av denne serien at det har vært mye fokus på Rie og alkohol.. Som jeg skrev tidligere - når du vet du har en avtale dagen derpå, så går det an å droppe den siste drinken og heller gå hjem en halvtime-time tidligere å legge seg. Også av respekt for partneren din som tross alt har planlagt aktiviteten.. 

Jeg mener å huske at det var noe om at Rie hadde blitt skuffet over at Simen ikke var en "festgutt"? Typ at hun ønsket seg en partner hun kunne drikke seg dritings med?  Mener å huske at det var noen som skrev det her, bare tidligere i tråden? Rett meg gjerne dersom jeg tar feil!  Jeg kjenner ikke at jeg orker å se de første episodene på nytt igjen, utelukkende for å finne ut av det :P Google hjalp meg så å si ingenting.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (12 minutter siden):

Nei, det kan du si. Dama er 34 år, men hun fremstår som om hun er i slutten av tenårene hvor det største fokuset er festing. 

Ikke første gang i løpet av denne serien at det har vært mye fokus på Rie og alkohol.. Som jeg skrev tidligere - når du vet du har en avtale dagen derpå, så går det an å droppe den siste drinken og heller gå hjem en halvtime-time tidligere å legge seg. Også av respekt for partneren din som tross alt har planlagt aktiviteten.. 

Jeg mener å huske at det var noe om at Rie hadde blitt skuffet over at Simen ikke var en "festgutt"? Typ at hun ønsket seg en partner hun kunne drikke seg dritings med?  Mener å huske at det var noen som skrev det her, bare tidligere i tråden? Rett meg gjerne dersom jeg tar feil!  Jeg kjenner ikke at jeg orker å se de første episodene på nytt igjen, utelukkende for å finne ut av det :P Google hjalp meg så å si ingenting.. 

Det var ikke helt slik. Hun ønsket en partner å bli tipsy med. Og det skjønner jeg hva hun mener med jeg og samboer delte gjerne en flaske vin eller gikk på byen og tok noen drinker, ble litt brisne og uff i mangel på bedre ord «tullete». Nå har vi barn og det er lite muligheter til slikt, men jeg syns fremdeles det kan være fint en gang i blant. 
Min tolkning er egentlig at hun ønsket litt mer lekenhet og spontanitet. Kanskje at han i stedet for å dra hjem for å legge seg hadde blitt med på byen. Sluppet seg litt løs. Kanskje letter det litt på stemningen og det blir lettere å åpne seg etter noen drinker.  Og kanskje er det mest klippet til at det er bare drikking hun ønsker de skal gjøre sammen. Samtidig har hun jo nevnt det med alkohol og fest et par ganger så fokuset er jo der fra hennes side uansett hvordan man vrir og vender på det. 
Uansett poenget var at hun til hennes forsvar aldri sa dritings.

Endret av Klink
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 timer siden):

Det var ikke helt slik. Hun ønsket en partner å bli tipsy med. Og det skjønner jeg hva hun mener med jeg og samboer delte gjerne en flaske vin eller gikk på byen og tok noen drinker, ble litt brisne og uff i mangel på bedre ord «tullete». Nå har vi barn og det er lite muligheter til slikt, men jeg syns fremdeles det kan være fint en gang i blant. 
Min tolkning er egentlig at hun ønsket litt mer lekenhet og spontanitet. Kanskje at han i stedet for å dra hjem for å legge seg hadde blitt med på byen. Sluppet seg litt løs. Kanskje letter det litt på stemningen og det blir lettere å åpne seg etter noen drinker.  Og kanskje er det mest klippet til at det er bare drikking hun ønsker de skal gjøre sammen. Samtidig har hun jo nevnt det med alkohol og fest et par ganger så fokuset er jo der fra hennes side uansett hvordan man vrir og vender på det. 
Uansett poenget var at hun til hennes forsvar aldri sa dritings.

Nei, hun sa kanskje ikke ordet "dritings" selv - det var egentlig bare min tolkning av det som jeg tror budskapet var 😊 Det er mulig jeg overtolker det hele, men jeg syns liksom det er litt vel mye fokus på alkohol når det kommer til Rie. 

Men uansett, det kan jo godt tenkes at Simen hadde blitt med ut dersom de ikke hadde noen planer for dagen etter. Jeg forstår Simen veldig godt når han velger å prioritere en god natt fremfor å våkne opp fyllesjuk dagen derpå. Og det er her jeg reagerer litt - jeg syns det er nokså respektløst overfor Simen at hun tok den så langt ut på festen. Hun innrømte det jo selv, at hun tok et par for mye. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (48 minutter siden):

Nei, hun sa kanskje ikke ordet "dritings" selv - det var egentlig bare min tolkning av det som jeg tror budskapet var 😊 Det er mulig jeg overtolker det hele, men jeg syns liksom det er litt vel mye fokus på alkohol når det kommer til Rie. 

Men uansett, det kan jo godt tenkes at Simen hadde blitt med ut dersom de ikke hadde noen planer for dagen etter. Jeg forstår Simen veldig godt når han velger å prioritere en god natt fremfor å våkne opp fyllesjuk dagen derpå. Og det er her jeg reagerer litt - jeg syns det er nokså respektløst overfor Simen at hun tok den så langt ut på festen. Hun innrømte det jo selv, at hun tok et par for mye. 

Jeg er enig. Eller i alle fall at hun ikke tok seg sammen dagen etter uten å klage. Eller hun kunne unnskyldt seg i det minste. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eleaelea skrev (17 timer siden):

Sandra er forelsket i motorsykkelen hans. Ikke i han!

Til hennes forsvar virker han rimelig tafatt. 35 år og kan ikke koke et egg. Vi damer vil ikke ha sånne umodne menn😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Jeg er enig. Eller i alle fall at hun ikke tok seg sammen dagen etter uten å klage. Eller hun kunne unnskyldt seg i det minste. 

Hun var fyllesyk og hun tok seg sammen og ble med og hun klaga ikke mye til fyllesyk å være. Jeg ville holdt senga og hvertfall ikke klatra opp en høy vegg. Hun ble med og hun klatra - og de hadde det hyggelig! Hun unnskyldte seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 time siden):

Hun var fyllesyk og hun tok seg sammen og ble med og hun klaga ikke mye til fyllesyk å være. Jeg ville holdt senga og hvertfall ikke klatra opp en høy vegg. Hun ble med og hun klatra - og de hadde det hyggelig! Hun unnskyldte seg.

At hun ble med skulle bare mangle når de hadde avtalt det på forhånd. 
Og jo hun klaga, men det virket til å bli en fin tur til det klatresenteret til slutt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes må jo være den unge utgaven av Petter Stordalen! 😄

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...