Lawyam Skrevet 19. mars #301 Del Skrevet 19. mars Janzypants skrev (10 timer siden): Ja, jeg syns det er rart at hun er med på å kalle seg kjærester når hun ikke er fysisk tiltrukket av han.. 🤔 Hun driver vel og gir han en del falske forhåpninger? Kanskje stygt sagt, men hun er vel teknisk sett en luremus slik hun holder på? Jeg forstår at han blir frustrert når hun sitter på fanget e.l og de er nære hverandre på den måten, men at det ikke blir noe mer. Punktum. Og for ALL del - Cathrin skal overhodet ikke ha sex dersom hun ikke ønsker det. Hennes kropp - hennes valg, MEN hun burde være ærlig med han om hvor hun står hen. Såpass fortjener han, syns jeg! Er hun ikke det da? Hvis vi vet hun ikke er tiltrukket og ser og hører hun sier det til han og de rundt seg, hvordan kan du påstå at hun ikke er ærlig? Hun har sagt hun trenger tid - ærligere kan man faktisk ikke bli! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars #302 Del Skrevet 19. mars (endret) Blåttvann skrev (13 timer siden): Jo, men når en voksen mann ikke kan kutte løk... så ut som et barnehagebarn som tok i en kniv for første gang jo. Og det å si at salat ikke er mat... voks opp. Det er kult å kalle salat for kaninmat blant kompiser når man er ungdom og skal tøffe seg, eller når man er over 60år og griller kjøtt på campingplassen... ikke noe spesielt tiltrekkende for de fleste normale bykvinner vil jeg tro. Og det er den frustrasjonen som bygger seg opp hos Sandra. Hun ser ned på han. Så sånn sett klager hun mye ja, men hun er nok mest frustrert. Jeg får fort avsmak på en mann hvis jeg får følelsen av at han ikke kan ting jeg forventer at voksne folk kan og jeg føler meg som lærer/mor. Selvstendighet betyr mye for meg. Å kutte løk burde man kunne. Jeg legger kanskje mye i ordet selvstendighet her, men... En mann som alltid bestiller mat eller steker en frossenpizza til middag er kanskje selvstendig nok for noen, for meg må det mer til. Så kan man sikkert si at en slik dynamikk forsterkes nettopp gjennom at man havner i en negativ spiral der den ene blir mer og mer frustrert og den andre mer og mer usikker. Så? Som singel gjør man vel det som passer en selv og kan ty til lettvindte løsninger når en kommer trett hjem fra jobb, salat og grønt er det ikke alle som liker. Ja, han brukte god tid på løken, men hva så; han kutta den hvertfall og ikke stod han og gråt og klaget på hvor mye det svir i øynene og slikt tull som mange gjør. Stå ved siden av å klage og gjøre stort nummer av det hele med for å gjøre seere mest mulig oppmerksom på at han ikke kutter løk på 'hennes' måte er lavmål. Hun hadde gått til Rikard og klaget om det også; kjempefin oppførsel altså. Jeg har ikke sett noe annet enn at hun snakker han ned så ofte hun kan. Det med treningen også; hun ville ha en som trenet, og han hadde sagt at han pleide det, men så hadde hun bare sett han trene en dag da og ikke mer, og han sa at det hadde jo ikke vært tid til mer, og da kom hun med sur bemerkning om at hans form for trening var 10 min gange rundt kvartalet. Hun sitter da ved bordet og snakker han ned hele tiden og kverulere så lenge rundt hans lille salatbemerkning..., nei, det kalles nagging. Hvorfor skal han måtte forsvare seg hele tiden? Det er jo det hun legger opp til. Jeg har da sittet ved siden av mange jeg også, som sier de ikke er glad i salat, men jeg har da mer å snakke med dem om enn å få dem til å føle seg angrepet. Mannen kan faktisk snart ikke si noe han lenger før hun er der og pirker borti ham. Jeg ville blitt nervøs og jeg ser det blir han også - hva blir det neste? Hører hun lyder når han svelger, beveger og står han feil. Nå har hun jo også laget nummer over hvordan han gjør med skjortene sine og hva så. Mann kan han være om han velger å kjøpe strykefrie skjorter. Jeg ser ikke på han som noe hjelpeløs, han er en flott mann, med singles vaner ja - og hun er en dame som trenger en som setter henne på plass - men som sannsynligvis kommer til å ende opp med en tøffel, som hun ikke respekterer... Takk og lov for at han kommer seg unna. Hun forsøker å drite han ut, og han rygger fordi hun overkjører. Hun minner meg om Hyacint Bucket og vi så at mannen hennes var dugende, men gikk på tå hev og gjorde feil fordi hun var som hun var. Når halve gårsdagens episode må handle om at Sandra klager på skjæring av løk, koking av egg, snakk om han ikke liker salat og at hun mener han ikke trener nok - så er Sandra problemet og ikke han! Hans problem er henne! Det var ikke han som laget en scene over salaten, det var HUN! Endret 19. mars av Lawyam 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 19. mars #303 Del Skrevet 19. mars Jeg er helt målløs over Sandra. Hun er jo både humørløs og ufin. Klager til Richard på at Trond ikke kan skjære løk eller koke egg. Noe så ufint og taktløst. Trond svarer Richard at han selvsagt kan koke egg. Skjære løk kan han jo og selvsagt, men hun blander seg jo inn og er belærende, fordi han tydeligvis ikke gjør det på samme måte som henne. Sur og irritert er hun i tonen og. Fysjom, jeg hadde eksplodert hvis jeg var Trond. Og oppførselen hennes ved bordet. Bevare meg vel. Jeg synes man skal spise det man får servert, selv om man ikke liker salat. Så jeg er ikke enig med Trond. Men kverulering hennes over den salaten i det uendelige og sukke og bære seg, hun eier jo ikke manerer. Det er ikke slik man holder på i sosiale sammenhenger. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars #304 Del Skrevet 19. mars Minerwa skrev (2 minutter siden): Jeg er helt målløs over Sandra. Hun er jo både humørløs og ufin. Klager til Richard på at Trond ikke kan skjære løk eller koke egg. Noe så ufint og taktløst. Trond svarer Richard at han selvsagt kan koke egg. Skjære løk kan han jo og selvsagt, men hun blander seg jo inn og er belærende, fordi han tydeligvis ikke gjør det på samme måte som henne. Sur og irritert er hun i tonen og. Fysjom, jeg hadde eksplodert hvis jeg var Trond. Og oppførselen hennes ved bordet. Bevare meg vel. Jeg synes man skal spise det man får servert, selv om man ikke liker salat. Så jeg er ikke enig med Trond. Men kverulering hennes over den salaten i det uendelige og sukke og bære seg, hun eier jo ikke manerer. Det er ikke slik man holder på i sosiale sammenhenger. Takk for at vi er flere som ser det! Det er jo hun som er 'drøvtyggeren'... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 19. mars #305 Del Skrevet 19. mars Lawyam skrev (31 minutter siden): Takk for at vi er flere som ser det! Det er jo hun som er 'drøvtyggeren'... Trond er absolutt den vinnende part i det forholdet. Han prøver å svare henne rolig og fint, når hun kverner ivei. Og han utleverer henne ikke til Richard i samtalen om eggkoking og løk. Rolig og diplomatisk forklarer han situasjonen. Uten å gimle med øynene, sukke og bære seg. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 19. mars #306 Del Skrevet 19. mars Minerwa skrev (2 minutter siden): Trond er absolutt den vinnende part i det forholdet. Han prøver å svare henne rolig og fint, når hun kverner ivei. Og han utleverer henne ikke til Richard i samtalen om eggkoking og løk. Rolig og diplomatisk forklarer han situasjonen. Uten å gimle med øynene, sukke og bære seg. Himle med øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. mars #307 Del Skrevet 19. mars Janzypants skrev (12 timer siden): 2 uker?? Herlighet, kunne de ikke klart seg med 1 ukes pause da? Jeg forstår forøvrig ikke hvorfor det skal være pause i utg.pkt. Jepp. Nok et «triks» for å drøye serien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. mars #308 Del Skrevet 19. mars Susan Sto Helit skrev (På 17.3.2024 den 14.45): Ahhh... Ettårig klasseromsstudium med fokus på å veilede andre i trening og ernæring. Altså, hun trenger ikke å være det minste trent selv. Ganske langt unna toppidrett, altså. Kanskje hun kan få noen tips av Sandra: https://www.sats.no/personlig-trener/osloakershus/sats-sagene/sandra-instebo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. mars #309 Del Skrevet 19. mars 11 minutter siden, Grüner said: Kanskje hun kan få noen tips av Sandra: https://www.sats.no/personlig-trener/osloakershus/sats-sagene/sandra-instebo Åherregud holder hun fortsatt på? Har sett henne både trene seg selv og andre på sats, men har selv byttet senter og husker jeg tenkte mitt. Livlig jente, men ikke en som bør instruere andre. Cathrin: ikke EN tåre å se under hele gråte seansen. Og hvorfor har de matchet en aseksuell med en som ikke er det? Skal Remi liksom gå resten av livet sitt uten sex? 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars #310 Del Skrevet 19. mars Nutz skrev (2 minutter siden): Åherregud holder hun fortsatt på? Har sett henne både trene seg selv og andre på sats, men har selv byttet senter og husker jeg tenkte mitt. Livlig jente, men ikke en som bør instruere andre. Cathrin: ikke EN tåre å se under hele gråte seansen. Og hvorfor har de matchet en aseksuell med en som ikke er det? Skal Remi liksom gå resten av livet sitt uten sex? De har faktisk ikke kjent hverandre mer enn et par uker 'nå' og de er kastet inn i noe hvor det nok både føles på press mtp å føle mye fort, ikke såre noen som igjen jobber opp mot redselen for å bli såret selv. Gjør det i full offentlig i tillegg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. mars #311 Del Skrevet 19. mars Lawyam skrev (1 time siden): Så? Som singel gjør man vel det som passer en selv og kan ty til lettvindte løsninger når en kommer trett hjem fra jobb, salat og grønt er det ikke alle som liker. Ja, han brukte god tid på løken, men hva så; han kutta den hvertfall og ikke stod han og gråt og klaget på hvor mye det svir i øynene og slikt tull som mange gjør. Stå ved siden av å klage og gjøre stort nummer av det hele med for å gjøre seere mest mulig oppmerksom på at han ikke kutter løk på 'hennes' måte er lavmål. Hun hadde gått til Rikard og klaget om det også; kjempefin oppførsel altså. Jeg har ikke sett noe annet enn at hun snakker han ned så ofte hun kan. Det med treningen også; hun ville ha en som trenet, og han hadde sagt at han pleide det, men så hadde hun bare sett han trene en dag da og ikke mer, og han sa at det hadde jo ikke vært tid til mer, og da kom hun med sur bemerkning om at hans form for trening var 10 min gange rundt kvartalet. Hun sitter da ved bordet og snakker han ned hele tiden og kverulere så lenge rundt hans lille salatbemerkning..., nei, det kalles nagging. Hvorfor skal han måtte forsvare seg hele tiden? Det er jo det hun legger opp til. Jeg har da sittet ved siden av mange jeg også, som sier de ikke er glad i salat, men jeg har da mer å snakke med dem om enn å få dem til å føle seg angrepet. Mannen kan faktisk snart ikke si noe han lenger før hun er der og pirker borti ham. Jeg ville blitt nervøs og jeg ser det blir han også - hva blir det neste? Hører hun lyder når han svelger, beveger og står han feil. Nå har hun jo også laget nummer over hvordan han gjør med skjortene sine og hva så. Mann kan han være om han velger å kjøpe strykefrie skjorter. Jeg ser ikke på han som noe hjelpeløs, han er en flott mann, med singles vaner ja - og hun er en dame som trenger en som setter henne på plass - men som sannsynligvis kommer til å ende opp med en tøffel, som hun ikke respekterer... Takk og lov for at han kommer seg unna. Hun forsøker å drite han ut, og han rygger fordi hun overkjører. Hun minner meg om Hyacint Bucket og vi så at mannen hennes var dugende, men gikk på tå hev og gjorde feil fordi hun var som hun var. Når halve gårsdagens episode må handle om at Sandra klager på skjæring av løk, koking av egg, snakk om han ikke liker salat og at hun mener han ikke trener nok - så er Sandra problemet og ikke han! Hans problem er henne! Det var ikke han som laget en scene over salaten, det var HUN! Du får det til å høres ut som jeg mener Sandra er perfekt. Kanskje du ikke fikk med deg essensen i innlegget mitt som du siterte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. mars #312 Del Skrevet 19. mars Grüner skrev (3 timer siden): Hvis Cathrin føler det sånn er hun vel mest sannsynlig aseksuell? Sex betyr mye for de aller fleste, spesielt i begynnelsen av et forhold. Merkelig at de matcher en som er aseksuell med en som helt åpenbart ikke er det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars #313 Del Skrevet 19. mars Blåttvann skrev (12 minutter siden): Du får det til å høres ut som jeg mener Sandra er perfekt. Kanskje du ikke fikk med deg essensen i innlegget mitt som du siterte. Jeg fikk inntrykk av at du snakket T unødvendig ned. Ikke at du snakket Sandra opp. Føler vel mer på at du hjalp Sandra med argumenter mot han mens jeg syns hun heller burde ha holdt kjeft. Hun er den eneste av dem som mangler oppdragelse. Han HAR. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. mars #314 Del Skrevet 19. mars Jeg har ikke lest tråden så vet ikke om det er skrevet om før. Mulig det bare er meg , men får ldårlige vibber av han danske. (Sjukt dårlig på navn.) er liksom et eller annet ved han jeg ikke liker. Flere? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars #315 Del Skrevet 19. mars (endret) Klink skrev (17 minutter siden): Jeg har ikke lest tråden så vet ikke om det er skrevet om før. Mulig det bare er meg , men får ldårlige vibber av han danske. (Sjukt dårlig på navn.) er liksom et eller annet ved han jeg ikke liker. Flere? Jeg også, han ser ut som han har lyst å trekke seg, men når han ikke er lukket, så er han sjukt sjarmerende også. Veldig av og på den mannen, så mye at jeg føler det er ubehagelig og at han liksom ikke er troverdig, ustabil. Endret 19. mars av Lawyam 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. mars #316 Del Skrevet 19. mars Og han som ikke kunne koke egg framstår jo helt ubrukelig . Sikkert slik de vil framstille han, men tror også jeg hadde blitt irritert. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars #317 Del Skrevet 19. mars (endret) Klink skrev (3 minutter siden): Og han som ikke kunne koke egg framstår jo helt ubrukelig . Sikkert slik de vil framstille han, men tror også jeg hadde blitt irritert. Men han sa det jo fordi hun hakket på han; 'får se om jeg får DET til' var en spydighet som ikke skulle komme altfor tydelig frem etter at hun stod og blandet seg i hvordan han hakka løken. Endret 19. mars av Lawyam 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 19. mars #318 Del Skrevet 19. mars Martin altså, jeg syns han er skikkelig sjarmerende og flott! 😍 Virker empatisk og har gode sosiale antenner! skulle ønske jeg kunne bli venninne med det homofile paret! ☺️🥰 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 19. mars #319 Del Skrevet 19. mars Rie burde ikke vist seg på TV, hun er ikke helt god. Har annonsert at hun vil ha en fyr og drikke seg dritings med, burde vite hva slags mannfolk som "møter" opp da. RIchard er ikke lett å pille på nesen, all respekt hvordan han klarer å sette dama på plass. Han dansken er vant med å rømme fra forpliktelser, han blir bare en uansvarlig dust. Hu fra Bergen har nok ikke fått "den kjekke flotte mannen" hun kan sole seg i glansen med. Cathrin er bare dramaqueen, stakkars mann 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 19. mars #320 Del Skrevet 19. mars Altså Nawal sa jo til Richard om han ville ha salaten eller hva enn hu sku gi han, så fulgte jo Trond med på det og sa det samme til hu berta for å sikkert være grei? 😅 nei uff, snakk om å finne feil ved en person 🤣 hadde noen hengt seg oppi hvor mye jeg trente så hadde jeg nok klæpsa personen as. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå