Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Mollebolle skrev (På 6.3.2024 den 8.39):

Brannfakkel! Men, jeg tror Cathrin skal slite med å finne seg noen i det hele tatt. Remi er da både kjekk og oppegående, han fortjener en dame som ikke bare er til "pynt" på alle mulige måter.

Ja, faktisk. Litt kyssing skulle en tro var uskyldig nok, og at de kunne gjøre det nå som de sier at de er kjærester? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (12 timer siden):

Ja, faktisk. Litt kyssing skulle en tro var uskyldig nok, og at de kunne gjøre det nå som de sier at de er kjærester? 

Spoiler

Har det ikke blitt vist at Cathrin sier at hun ikke er tiltrukket fysisk av Remi? Det blir deres undergang, slikt kan ikke fremprovoseres. Får håpe hun blir tiltrukket av han dersom hun faller for han da, det kan jo skje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (59 minutter siden):

Skjul innhold

Har det ikke blitt vist at Cathrin sier at hun ikke er tiltrukket fysisk av Remi? Det blir deres undergang, slikt kan ikke fremprovoseres. Får håpe hun blir tiltrukket av han dersom hun faller for han da, det kan jo skje.

Da er det enda rarere at de omtaler seg som kjærester. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Da er det enda rarere at de omtaler seg som kjærester. 

Jepp!

Hele greia blir falsk for meg. Klarer ikke tro at Cathrin faktisk er slik hun fremstiller seg. Jeg får en følelse av at hun spiller en rolle. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hvis dere ser traileren som ligger på Discovery, så kommer det trøbbel i det rosa paradiset. Det er jo grenser for hvor lenge en mann vil vente på en nuss.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollyann skrev (8 timer siden):
  Skjul innhold

Hvis dere ser traileren som ligger på Discovery, så kommer det trøbbel i det rosa paradiset. Det er jo grenser for hvor lenge en mann vil vente på en nuss.

Spoiler

Hun virker ikke moden nok for noe giftermål eller forhold

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager avsporing, men hvorfor skriver dere masse i spoiler her?!? Alt dette er jo kommet ut/vist..? Skjønner ikke hva spoiler skal til for her, og det er så tungvint å lese når man må sitte og trykke opp spoiler etter spoiler eller spoiler... 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (8 timer siden):

Beklager avsporing, men hvorfor skriver dere masse i spoiler her?!? Alt dette er jo kommet ut/vist..? Skjønner ikke hva spoiler skal til for her, og det er så tungvint å lese når man må sitte og trykke opp spoiler etter spoiler eller spoiler... 

Når ting allerede er sendt på lineær tv, er det ikke behov for å legge det i spoiler, men hvis folk ser episodene på nett-tv før de kommer på lineær tv, må de legge det i spoiler.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 6.3.2024 den 10.07):

Det er deres måte å bli kjent på. Et steg nærmere å være intim. Hun sa allerede første dagen at hun ikke kysser første dagen men at hun bruker litt tid. 

Det syns jeg bare er fint. 

Det virker ikke som at Remi er helt komfortabel med det hvis du ser på frampek om kommende episoder.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At voksne mennesker ønsker seg mer enn nesekos og holde i hender, er vel ikke så veldig rart. Cathrine virker veldig umoden og kontrollerende, de er da to i det forholdet. Jeg hadde ikke klart en sånn avstand på det intime. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (16 timer siden):

At voksne mennesker ønsker seg mer enn nesekos og holde i hender, er vel ikke så veldig rart. Cathrine virker veldig umoden og kontrollerende, de er da to i det forholdet. Jeg hadde ikke klart en sånn avstand på det intime. 

De HAR nettopp møtt hverandre da og det da er bare maks et par uker siden de traff hverandre så den har jeg full forståelse for. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (13 minutter siden):

De HAR nettopp møtt hverandre da og det da er bare maks et par uker siden de traff hverandre så den har jeg full forståelse for. 

Men ikke engang et kyss? Det hadde vært helt uaktuelt for meg. Hadde nok følt meg avvist. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kålrota skrev (8 minutter siden):

Men ikke engang et kyss? Det hadde vært helt uaktuelt for meg. Hadde nok følt meg avvist. 

Det handler vel ikke om hverken deg eller meg. ;)

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (Akkurat nå):

Det er vel ikke så uvanlig å trekke egne erfaringer inn i tolkninger, da. 

Sant, men hvem vet hva vi hadde gjort selv i en slik setting. Vi kan ikke forvente at alle tenker og føler det samme. Vi er bare tilskuere.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble overrasket i dag. Cathrin prater normalt når de var og skulle trene. Hun virket helt normal!

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happylife82 skrev (17 minutter siden):

Ble overrasket i dag. Cathrin prater normalt når de var og skulle trene. Hun virket helt normal!

Haha, ja! Normal og irritert.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happylife82 skrev (19 minutter siden):

Ble overrasket jeg og.. tenkte at hun er kanskje ikke så "blond" likevel😜 Fikk et positivt inntrykk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var eksen til Richard hadde jeg kost meg veldig med hvor mye han får kjørt seg med Noula😅

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...