Gå til innhold

Hva synes du om denne ringen❤️?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes den var fin, klassisk. Men ikke verdt pengene. Uten å studere den med lupe hadde jeg tenkt den kostet 349kr

Anonymkode: 71b98...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva man liker og ikke liker når det kommer til smykker er ekstremt individuelt. Liker du den, kjøp den! For de fleste er denne ringen helt feil stil, men for noen få er den perfekt.

Selv ville jeg ikke brukt den til hverdags, men kunne gjerne brukt den i et juleselskap med passende øreringer i sølv.

Anonymkode: ba2d4...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 4.19):

Hei:)

Ja som overskriften sier, hva synes du om denne ringen?

https://www.thune.no/rosettring-med-safir-og-diamanter-1-00-ct

Jeg har falt helt for den og tenker kjøpe den denne uken. Skal ha den som hverdagsringen min. Kan legge til at jeg har en pen kjolestil ellers.

Anonymkode: 0e516...a03

Jeg syntes den var kjempe fin. Men nå liker jeg det ganske «klassisk». Minner meg om Diana sin forlovelsesring. (Jeg er «bare» 40år). Har selv klassiske diamanter til hverdags, men kunne fint brukt denne alene til enkel jobbdress eller lign.

Anonymkode: ce319...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæl ring. Men liker du den, anbefaler jeg deg å kjøpe en helt lik til under 1000 lappen isteden. Chanti har disse i alle prisklasser og man ser ikke forskjell om det er en til 300 kr eller 63 000 kr. Og absolutt ingen bryr seg nok om ringen din til at det er verdt å betale flere månedslønner på en ring 😊

Anonymkode: 96d01...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker drama når jeg ser den ringen. 

Screenshot_20240212_173716_SamsungInternet.thumb.jpg.b7451a81488d059ae089862cdb519de8.jpg

Anonymkode: 740c8...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nesten maken! Arvet den av moren min. Jeg bruker den aldri, for den er ikke min stil, dessuten henger den seg fast i alt mulig. Jeg er litt redd for å miste den også, pga prisen. Egentlig burde jeg solgt den, men den har affeksjonsverdi

Anonymkode: 02306...591

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei den syntes ikke jeg var noe fin i det hele tatt. Altfor ruggende. 

Anonymkode: 10fb9...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på Diana, den er kjempesøt 😊

Anonymkode: d1f99...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...