Gå til innhold

Nøkkelen til et godt samliv er RESPEKT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å slikke mus. Jeg syns det er ekkelt, svett og foldete der nede, og det vil jeg ikke ha i munnen. Dette må konen min respektere, selv om hun har veldig lyst til å bli slikket. For sånn er mine grenser, og grenser må man respektere. 

Og så må jeg respektere at kona ikke vil gi meg blowjobs når jeg ikke vil slikke henne, selv om jeg har veldig lyst på blowjobs. For sånn er hennes grenser, hun gir ikke blowjobs til folk som ikke slikker. Og grenser er grenser, og det skal man respektere. 

Så må hun respektere at jeg opplever det som et lite overgrep dersom det forventes at jeg skal kose og klemme på noen som ikke gir meg blowjobs. For sånn er mine personlige grenser: Ingen blowjobs, ingen kosing og klemming. Grenser.

Og så må jeg respektere at når kona ikke får kos og klem, så vil hun oppsøke emosjonelle affærer med andre menn. For sånn er hennes grenser. Hun kan ikke leve uten kos og klem, og da må hun få det andre steder. Det må jeg bare respektere. 

Og så må hun respektere at når hun har emosjonelle affærer med andre menn, så må jeg ha seksuelle affærer til andre kvinner. For jeg kan ikke være seksuelt trofast mot noen som ikke er emosjonell trofast. Der går mine grenser, og det må hun respektere. 

Og så må jeg respektere at når jeg har seksuelle affærer til andre kvinner, så vil kona ha skillsmisse. For der går hennes grenser. Hun kan ikke forbli i et ekteskap hvor mannen er utro mot henne. Og det må jeg respektere. 

Og så må hun respektere at dersom hun vil skilles fra meg, så må jeg gå rettens vei for å få 100% omsorg for barna. For der går mine grenser. Jeg kan ikke akseptere å ha barn jeg bare får være med noe av tiden. Og det må hun respektere. 

Og så må vi begge respektere at på grunn av et høyt gjensidig respekt-basert konfliktnivå kommer barnevernet inn i bildet, og vil plassere barna hos en fosterfamilie. Og det må vi begge bare respektere. 

Anonymkode: 98365...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...