Gå til innhold

Hvordan tørker du som oftest klærne?  

64 stemmer

1. 1. Hvordan tørker du som oftest klærne?

• I tørketrommel
      14
    • I tørkeskap
      5
    • På tørkestativ - UTE
      2
    • På tørkestativ - INNE
      43

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker egentlig alle varianter, jeg... Håndklær, sengetøy og gamle T-skjorter går i trommel, dongeribukser + litt finere gensere på stativ inne og om sommeren hiver jeg ut stativet med T-skjorter eller gensere dersom det er fint vær. Innendørs er jeg nødt til å plassere stativet i gangen. Badet er for lite og jeg vil ikke ha det i stua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller meste går i tørketrommelen.

Klær som ikke kan tromles henges på snor på vaskerommet.

Skrevet

Jeg er kjempeglad for at vi har eget vaskerom med stort tørkeskap her vi bor nå. Får plass til å henge opp to maskiner i skapet, og det er utrolig deilig å slippe å ha stativer stående rundt om i leiligheten.

Der jeg bodde før (sammen med to andre forfengelige jenter - med kontinuerlig klesvask) sto det alltid et stativ på kjøkkenet og ofte ett i stuen også. Jeg trivdes ikke med det. Men hva skal en gjøre hvis en ikke har eget vaskerom eller tørketrommel?

Ser de fleste vennene mine også har tørkestativ stående rundt omkring i leiligheten, så det er nok helt normalt.

Vaskerom er noe jeg kommer til å prioritere høyt også ved fremtidige boligkjøp. Kjekt å slippe å se på klesvasken til enhver tid.

Skrevet
hvordan ser det stativet ut? har liten plass i boden, får bare utnyttet midten av et vanlig stativ med to slike som man bretter ut.

og får man tak i no liknende andre steder, har ikke chlas ohlson her.

Du kan kjøpe stativet på nettbutikken til clas ohlson http://www.clasohlson.no/

Ellos har også et likedan stativ.

Skrevet

Håndklær, sengetøy og 60graders vask (bortsett fra fleece) tørker jeg i trommelen.

40 graders klær og ull tørker jeg på stativ i stua. Har ikke tørkemuligheter noen andre steder og vi har i tillegg lita stua. Så takk og lov for tørketrommel.

Gjest Madeline
Skrevet

I sommerhalvåret så henger jeg klærne til tørk ute. Om vinteren så henger jeg de i tørkeskapet.

Skrevet

Tørker så og si alt i tørketrommel. Er fra et pollenallergisk hjem, så tørking ute har aldri vært aktuelt i min familie. Å tørke inne har aldri vært så veldig aktuelt, da det tar så plass.

Skrevet

Nå på vinteren henger det på badet eller i entréen. På sommeren settes stativet ut hvis det er fint vær, hvis ikke står den inne.

Skrevet

Jeg har vaskerom med tørketrommel, og det aller meste går der. Er veldig glad for det, tøyet blir mykt, uten krøller, og ikke minst: fort ferdig. Har egen sikring for både vask og tørk, slik at jeg kan kjøre dobbelt opp når jeg først vasker. Deilig! Og det er veldig tidsbesparende å kunne legge alt inn i trommelen fremfor å måtte henge det opp, dessuten er det mye lettere å legge sammen pent når det kommer fra trommelen. Jeg har hatt tørketrommel i 15 år, og synes ikke tøyet blir styggere av den.

Ulltøy, skjorter og annet som skal strykes henger jeg stort sett på snor/henger. Sengetøy går i trommelen på vinteren, men alltid ute på sommeren (da planlegger jeg vasking etter været, og tar kjempesjauer på sengetøy når det er finvær).

Skrevet (endret)

Når det er vær til det henges det ut, ellers går så og si alt i tørketrommelen. Fikser dårlig å ha klær hengende til tørk inne. Det blir så rått!

Endret av Ester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...