Gå til innhold

Hjelp meg med å identifisere denne sangen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år hatt en melodi i hodet, og jeg greier ikke å finne ut hvilken sang det er. Jeg er relativt sikker på at det er Åge Aleksandersen, som samarbeidet med noen på spansk? Prøver å legge ved en fil, jeg brukte pianoapp og spilte inn noe av det jeg husker 😅 

 

 

Anonymkode: c8a05...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dale la luz ?

Anonymkode: d1c06...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke igjen sangen men det er nok ett søskenpar fra Nicaragua som han samarbeidet med, de spilte inn Åge Aleksandersen og Alf Prøysen på spansk, jeg har iallfall CD,en med Prøysen her, muligens også Åge.

Edit: De het Cardenal og besto av Katia og Salvador Cardenal.

Endret av bvp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (27 minutter siden):

Kjenner ikke igjen sangen men det er nok ett søskenpar fra Nicaragua som han samarbeidet med, de spilte inn Åge Aleksandersen og Alf Prøysen på spansk, jeg har iallfall CD,en med Prøysen her, muligens også Åge.

Edit: De het Cardenal og besto av Katia og Salvador Cardenal.

Ja, pappa har en cd med Åge og Katia Cardenal som jeg har hørt gjennom, men jeg finner den ikke der... 🤔

Anonymkode: c8a05...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har i flere år hatt en melodi i hodet, og jeg greier ikke å finne ut hvilken sang det er. Jeg er relativt sikker på at det er Åge Aleksandersen, som samarbeidet med noen på spansk? Prøver å legge ved en fil, jeg brukte pianoapp og spilte inn noe av det jeg husker 😅 

 

Anonymkode: c8a05...290

Får ikke opp noen sang😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde google på infoen du har og ofte er det lettere å finne spesielle varianter på you tube enn spotify. 

Anonymkode: d1c06...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du burde google på infoen du har og ofte er det lettere å finne spesielle varianter på you tube enn spotify. 

Anonymkode: d1c06...a4e

Det har jeg gjort mange ganger, men finner ikke noe som hjelper! 

Anonymkode: c8a05...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Katia bodde en stund i Norge og ga et 6 CD,er på Kirkelig Kulturverksted så det kan bli en del å gå igjennom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor47 skrev (1 minutt siden):

Hørt Rosalita med Åge Aleksandersen?

Ja, men det er et samarbeid med en dame, synges både på spansk og norsk om hverandre i sangen. Har hørt alle sangene på en cd med Åge og Katia Cardenal, men den er ikke der. Mulig jeg har hengt meg opp i feil navn, at jeg tar feil her, men mener egentlig at det er Åge! 🤔

Anonymkode: c8a05...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muligens som blir nevnt over  "Dale la luz" og er Katias gjendikting av Åges "Akkurat no", sannsynligvis er den versjonen du har hørt fra Namsos Kulturhus i 3. februar 2017 med Katia og Åge,  jeg vet ikke om det finnes noen opptak av den på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Åge, det er Darude med Sandstorm 

Anonymkode: 1ce6b...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver så begynte jeg å tenke på Steinar Albrigtsen. Mener han har en låt som kan passe til beskrivelsen.

Anonymkode: d2827...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men det er et samarbeid med en dame, synges både på spansk og norsk om hverandre i sangen. Har hørt alle sangene på en cd med Åge og Katia Cardenal, men den er ikke der. Mulig jeg har hengt meg opp i feil navn, at jeg tar feil her, men mener egentlig at det er Åge! 🤔

Anonymkode: c8a05...290

Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilken sang du mener, men kommer heller ikke på hva sangen heter. Nå må jeg prøve å finne ut av dette😅

Anonymkode: d8649...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilken sang du mener, men kommer heller ikke på hva sangen heter. Nå må jeg prøve å finne ut av dette😅

Anonymkode: d8649...631

Eller forresten, der var Rosalita jeg tenkte på. Og den var det ikke, ser jeg at du skrev i et annet innlegg.

Anonymkode: d8649...631

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Comment ça va? 

Anonymkode: d1c06...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅ lyst til å høre denne sangen, men den vil ikke spille av for meg. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (2 timer siden):

Jeg har SÅ lyst til å høre denne sangen, men den vil ikke spille av for meg. 🤪

Åh, så teit!! Jeg vet ikke helt hva annet jeg kan gjøre heller, jeg ser den og får spilt den av nemlig...

Anonymkode: c8a05...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramla over denne her for en stund siden fordi jeg hadde noen fraser fra den i huet, men det er sikkert ikke den siden du snakker om en kvinnestemme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...