Kranken Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar (endret) Dette er en long shot, men jeg prøver meg likevel. 😊 Noen her inne som ikke har noen å dra med på Taylor Swift konsert som kunne tenke seg å dra sammen, feks i Stockholm? Er åpen for andre konsertsteder også. Jeg er kvinne 40 med mann og barn, men mannen og venninner er ikke så interessert i TS, så før jeg reiser alene, så vil jeg helst dra med noen som er interessert hvis det er mulig 😊 Så send gjerne en melding om det kan være aktuelt for deg 😊 Endret 1. februar av Kranken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ihfe Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Er det fortsatt mulig å få tak i billetter til Stockholm da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 4. februar Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar Ja, men de er hinsides dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ihfe Skrevet 5. februar #4 Del Skrevet 5. februar Hvor finner du de? Jeg finner ingenting på Ticketmaster 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 5. februar Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar Ihfe skrev (1 time siden): Hvor finner du de? Jeg finner ingenting på Ticketmaster 😔 https://www.ticket365.no/event/?q=eq,334274 Jeg fant noen her, men har ikke forsøkt å bestille altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 14. februar #6 Del Skrevet 14. februar Har tre billetter til Stockholm, to til døtre, men jeg har problemet med at jeg IKKE ønsker å gå. Har booket hotell og, det var heller ikke lett. Billettene på Ticketmaster.se var trasige å få kjøpt, måtte først registreres, for å få tilgang til køen, som ble åpnet senere. Dette tok sikkert to halve dager med venting. Ta heller å bruk pengene på Tomorrowland. Til trådstarter. Kan nok ikke hjelpe, annet enn å bringe tråden opp: TTT 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 10. april Forfatter #7 Del Skrevet 10. april Jeg drar opp denne en siste gang, ingen som vil bli med på Taylor Swift konsert? Kan ordne transport rett tilbake til Oslo rett etter konserten i så fall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grytidig Skrevet 26. april #8 Del Skrevet 26. april Koster en billett 15.000kr??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 26. april #9 Del Skrevet 26. april Grytidig skrev (3 minutter siden): Koster en billett 15.000kr??? Og 25000 for en ståplass lengst bak 🤑 Det er helt sykt, med de prisene burde alle boikotte hele konserten og ikke kjøpe noe. Taylor Swift er en fantastisk sanger, men det der er ikke rettferdig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå