Gå til innhold

Taylor Swift konsert


Kranken

Anbefalte innlegg

Dette er en long shot, men jeg prøver meg likevel. 😊

Noen her inne som ikke har noen å dra med på Taylor Swift konsert som kunne tenke seg å dra sammen, feks i Stockholm? Er åpen for andre konsertsteder også. Jeg er kvinne 40 med mann og barn, men mannen og venninner er ikke så interessert i TS, så før jeg reiser alene, så vil jeg helst dra med noen som er interessert hvis det er mulig 😊 Så send gjerne en melding om det kan være aktuelt for deg 😊

Endret av Kranken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Har tre billetter til Stockholm, to til døtre, men jeg har problemet med at jeg IKKE ønsker å gå. Har booket hotell og, det var heller ikke lett. 

Billettene på Ticketmaster.se var trasige å få kjøpt, måtte først registreres, for å få tilgang til køen, som ble åpnet senere. Dette tok sikkert to halve dager med venting. 

Ta heller å bruk pengene på Tomorrowland. 

Til trådstarter. Kan nok ikke hjelpe, annet enn å bringe tråden opp: TTT
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg drar opp denne en siste gang, ingen som vil bli med på Taylor Swift konsert? Kan ordne transport rett tilbake til Oslo rett etter konserten i så fall :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Grytidig skrev (3 minutter siden):

Koster en billett 15.000kr???

Og  25000 for en ståplass lengst bak 🤑

Det er helt sykt, med de prisene burde alle boikotte hele konserten og ikke kjøpe noe. Taylor Swift er en fantastisk sanger, men det der er ikke rettferdig i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...