AnonymBruker Skrevet 14. juli #101 Del Skrevet 14. juli Blir 40 om en mnd. Prøvd på barn nummer 2 siden februar. Barn nr. 1 ble ett år i mai i år. Hun satt på første forsøk. Denne runden ble jeg gravid på pp4 i mai, men mistet tidlig i uke 5. Etter det har det vært en syklus uten eggløsning på 24 dager, og denne syklusen som jeg trodde jeg hadde eggløsning, selv om tellingen ikke var helt betydelig. Blødning i dag på syklusdag 19. bruker å har stabil syklus på 26 dager. Så etter SA i mai har det bare vært krøll. Er jo klart over at alder taler mot meg osv, men ønsker så inderlig er barn til, og går u kjelleren så det synger hver mnd når mensen kommer. Synes prosessen er fryktelig tung rett og slett. Anonymkode: f803b...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #102 Del Skrevet 14. juli Vi har prøvd siden januar 23, har vært gravid med termin mai og oktober 24, men mistet i uke 8 og 11 (MA i uke 11, fosteret sluttet å utvikle seg i uke 8.) Etter siste mist er vi nå på pp2, jeg er ca 6dpo i dag. Er 41 år og vår utfordring er kun alderen min mtp eggkvalitet. Trøster meg med at gynekologen som utførte utskraping sa at det er sjelden med 3 SA på rad. Håper på positiv test om en ukes tid🤞 Vi har 2 barn fra før, men ønsker veldig sterkt ett til. Vårt ønske var 3 tette, men nå blir det minst 2,5 år mellom de to yngste, det er og noe jeg syns er litt trist. Anonymkode: 062c8...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå