Gå til innhold

Prøvere over 35 år.

Vi87

Anbefalte innlegg

37 her også :) Har ingen barn med samboer, men jeg har to barn fra før. De er snart tenåringer. Krysser fingrene for at jeg blir gravid snart. Lykke til jenter! Og gratulerer med positiv test du over her ❤️

Anonymkode: da061...5ff

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner etter positiv test i går❤️ IKM i dag, og fortsatt ingen mens, tenker å ta en ny test i morgen tidlig for å se om den slår ut enda sterkere 😅 

Ganske surrealistisk dette, har hatt så mange symptomer så var rimelig sikker, men kroppen har lurt meg før og🤷🏼‍♀️

Hvordan er formen deres i dag da? Noen som har testet eller oppdaget nye symptomer?🥰

Anonymkode: ab6fd...cc2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 år, vi skal prøve på en attpåklatt. Fikk barn tidlig og nå kjenner vi at vi egentlig ikke er helt ferdige 😅 litt skummelt og veldig spennende. 1pp nå, etter å ha gått en stund på ppille. Spent på hvor fort kroppen henter seg inn. Aldri gått på prevensjon før prøving.

Anonymkode: e1207...f67

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

37 år, vi skal prøve på en attpåklatt. Fikk barn tidlig og nå kjenner vi at vi egentlig ikke er helt ferdige 😅 litt skummelt og veldig spennende. 1pp nå, etter å ha gått en stund på ppille. Spent på hvor fort kroppen henter seg inn. Aldri gått på prevensjon før prøving.

Så spennende da ☺️ hvor gamle er de andre barna deres? Har du gått over i dpo-land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

37 her også :) Har ingen barn med samboer, men jeg har to barn fra før. De er snart tenåringer. Krysser fingrene for at jeg blir gravid snart. Lykke til jenter! Og gratulerer med positiv test du over her ❤️

Takk❤️ 

Jeg har to tenåringer som snart er voksne, og den lille på 2 år. 

Hvor er dere i prøvingen nå da, har du hatt eggløsning og bare venter på å kunne ta en test?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så spennende da ☺️ hvor gamle er de andre barna deres? Har du gått over i dpo-land?

11, 14 og 16år. Nei, venter på første mens etter p pille slutt. Så er helt i starten av prøvingen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk❤️ 

Jeg har to tenåringer som snart er voksne, og den lille på 2 år. 

Hvor er dere i prøvingen nå da, har du hatt eggløsning og bare venter på å kunne ta en test?☺️

Koselig 😍 håper spiren sitter snart. Jeg venter på EL, tipper innen noen dager. Orker ikke og teste, blir så altoppslukende 😅 Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11, 14 og 16år. Nei, venter på første mens etter p pille slutt. Så er helt i starten av prøvingen her. 

Gøy! Jeg opplevde i alle fall at å få en attpåklatt var noe helt annet enn med de første barna. Jeg er eldre og mer trygg, jeg føler jeg tar meg bedre tid og er mer til stede. Vet så alt for godt hvor dyrebar denne tiden er, når jeg ser hvor fort de eldste har vokst til❤️ 

Lykke til med prøvingen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Koselig 😍 håper spiren sitter snart. Jeg venter på EL, tipper innen noen dager. Orker ikke og teste, blir så altoppslukende 😅 Hva med deg? 

Jeg har IKM i dag, testet positivt i går (jeg som la ut bildet med svakt kryss på clearblue test 😋). Ingen mens har kommet i dag, skal teste igjen i morgen tidlig, men stoler egentlig på testen jeg tok i går, at jeg er gravid❤️ 

Lykke til med prøvingen da, hold oss gjerne oppdatert når du går over i dpo-land 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har IKM i dag, testet positivt i går (jeg som la ut bildet med svakt kryss på clearblue test 😋). Ingen mens har kommet i dag, skal teste igjen i morgen tidlig, men stoler egentlig på testen jeg tok i går, at jeg er gravid❤️ 

Lykke til med prøvingen da, hold oss gjerne oppdatert når du går over i dpo-land 😉

Beklager at jeg var litt distré 😅 Så herlig! Hvordan føler du deg i dag? Du er gravid, men vanskelig å tro på det med en gang ❤️ 

Jeg oppdaterer vet du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Beklager at jeg var litt distré 😅 Så herlig! Hvordan føler du deg i dag? Du er gravid, men vanskelig å tro på det med en gang ❤️ 

Jeg oppdaterer vet du! 

Hehe, ikke så enkelt med flere Anonyme Brukere i en tråd 😅 jeg føler meg bra egentlig, fortsatt ingen mens, og fortsatt positiv test igjen i dag. 

Litt ømmere i brystene enn tidligere, og jeg vet ikke hvorfor, men jeg har grått 3 ganger allerede i dag😅🤷🏼‍♀️ ingen spesiell grunn, bare litt overveldet kanskje. 
Ellers har jeg fortsatt litt murringer i korsryggen, og av og til litt stikking i livmora. 

Bruker du app for å tracke syklusen din, eller vet du sånn ca når du har eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hehe, ikke så enkelt med flere Anonyme Brukere i en tråd 😅 jeg føler meg bra egentlig, fortsatt ingen mens, og fortsatt positiv test igjen i dag. 

Litt ømmere i brystene enn tidligere, og jeg vet ikke hvorfor, men jeg har grått 3 ganger allerede i dag😅🤷🏼‍♀️ ingen spesiell grunn, bare litt overveldet kanskje. 
Ellers har jeg fortsatt litt murringer i korsryggen, og av og til litt stikking i livmora. 

Bruker du app for å tracke syklusen din, eller vet du sånn ca når du har eggløsning?

Mye hormoner ja, de kicker fort inn 😂 Så koselig at er gravid ❤️ 

Jeg vet sånn ca, men ikke helt eksakt. Passer på å ha ofte sex rundt den tiden 🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hormoner ja, de kicker fort inn 😂 Så koselig at er gravid ❤️ 

Jeg vet sånn ca, men ikke helt eksakt. Passer på å ha ofte sex rundt den tiden 🥳

Kjør på😄🫶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 23.17):

Hei! Ja, jeg blir 37 i høst og skulle egentlig få nummer to i august, men dessverre opplevde jeg marerittet og fikk påvist en ma i uke 17. Nå prøver jeg å komme litt i form igjen psykisk og fysisk (har aldri vært i så dårlig fysisk forfatning før). Håper å starte prøvingen i sommer, hvis jeg tør å bli gravid igjen da (og jeg vet jo ikke om jeg blir gravid heller). Lykke til allle sammen, håper vi alle får det vi drømmer om. ❤️

Anonymkode: f861d...97a

Kan oppdatere med at jeg ble gravid på første forsøk etter aborten (men vi ventet en syklus eller to). Er nå ca 7+3, men er allerede på min andre runde med blødning, så er ganske knust. Skal på UL allerede 8+1, så da får jeg dommen, om jeg ikke blør ut innen den tid. 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan oppdatere med at jeg ble gravid på første forsøk etter aborten (men vi ventet en syklus eller to). Er nå ca 7+3, men er allerede på min andre runde med blødning, så er ganske knust. Skal på UL allerede 8+1, så da får jeg dommen, om jeg ikke blør ut innen den tid. 💔

Uff, ord blir fattige 💔 føler så med deg! Kan det fortsatt være håp om at blødningene er ufarlige, eller tenker du at det ikke ble denne gangen heller? 

Sender over varme tanker og klemmer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 14.56):

Kjør på😄🫶🏻

Hvordan er formen din? 🤗 Hvor i Norge holder du til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan er formen din? 🤗 Hvor i Norge holder du til? 

Formen er egentlig fin. Litt oppblåst, litt murringer i korsrygg som kommer og går, og tar fortsatt lett til tårene. Det kjedeligste akkurat nå er at jeg ikke får sove så godt om natta. Er så varm! Men blir for kaldt uten dyne😅 så svetter litt på natt, våkner flere ganger osv. 

Hvordan går det med prøvingen?🐰

Jeg bor på Nordmøre. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Formen er egentlig fin. Litt oppblåst, litt murringer i korsrygg som kommer og går, og tar fortsatt lett til tårene. Det kjedeligste akkurat nå er at jeg ikke får sove så godt om natta. Er så varm! Men blir for kaldt uten dyne😅 så svetter litt på natt, våkner flere ganger osv. 

Hvordan går det med prøvingen?🐰

Jeg bor på Nordmøre. Hva med deg?

Jeg skjønner. Godt du har litt symptomer 🥰 Det går bra, men ble ikke noe i går, da jeg var borte hele dagen. Fant noen EL-tester, så ser at jeg nærmer meg EL nå. 

Jeg bor i Østfold 🤗 Hvordan er været hos deg i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 0.21):

Gøy! Jeg opplevde i alle fall at å få en attpåklatt var noe helt annet enn med de første barna. Jeg er eldre og mer trygg, jeg føler jeg tar meg bedre tid og er mer til stede. Vet så alt for godt hvor dyrebar denne tiden er, når jeg ser hvor fort de eldste har vokst til❤️ 

Lykke til med prøvingen ☺️

Ja, tenker at det blir annerledes nå. Når de eldste kom holdt vi på å sjonglerte husbygging, jobb, studier etc samtidig. Denne gangen er jo alt mer satt, eneste er at energien er jo ikke den samme som før 😅 Tror det kan bli fint. 

Eneste jeg merker nå er at prøving er vanskelig for det er jo alltid noen våkne 😆 Her må vi bli kreative.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 21.58):

Uff, ord blir fattige 💔 føler så med deg! Kan det fortsatt være håp om at blødningene er ufarlige, eller tenker du at det ikke ble denne gangen heller? 

Sender over varme tanker og klemmer ❤️

Har vært på ultralyd. Der var det liv. Det vet ikke hvorfor jeg har småblødninger, men foreløpig ser alt bra ut! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...