Blyana Skrevet 22. april #41 Del Skrevet 22. april LN82 skrev (10 timer siden): Hei damer! 🥰 Hvordan går det med dere og prøvingen? Noen som går over i DPO land snart? Jeg trooor jeg hadde EL i går. La inn aksjer 2 dager før og på EL dagen. 🤞 Har brukt å legge inn aksjer flere dager de tidligere PP men har mistet litt piffen for prøvingen 🙃 Håper alikevel det holdt med de 2 gangene. Er i PP4 etter MA i uke 12. Er i DPO land men kjenner ingen symptomer. Vet man ikke skal kjenne noe så tidlig men tingen er at jeg har vært gravid 3 ganger og kjenner alltid noe murringer fra ganske tidlig. Nå er jeg vel rundt 1 uke etter EL og kjenner ingenting, så er ganske negativ😅 Har faktisk lagt inn aksjer på akkurat samme dager som deg. 2 dager før EL og på selve EL. Første måned med forsøk etter MA i desember. Bare ikke orket prøve tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 22. april #42 Del Skrevet 22. april Blyana skrev (14 timer siden): Er i DPO land men kjenner ingen symptomer. Vet man ikke skal kjenne noe så tidlig men tingen er at jeg har vært gravid 3 ganger og kjenner alltid noe murringer fra ganske tidlig. Nå er jeg vel rundt 1 uke etter EL og kjenner ingenting, så er ganske negativ😅 Har faktisk lagt inn aksjer på akkurat samme dager som deg. 2 dager før EL og på selve EL. Første måned med forsøk etter MA i desember. Bare ikke orket prøve tidligere. Åh, samme her😃 kjenner det og etter bare noen få dager. Nå sist var jeg ganske sikker på at jeg var gravid 5 dpo pga symptomene jeg fikk da. Hadde da murringer og begynte få ømme bryst 4 dpo. Fikk det som lignet el-smerter igår, så la inn aksjer idag og(2 dager etter el ifølge Flo), men bruker iblant å være en dag senere enn Flo appen tilsier. Så da ble det ca 2 dager før el, på el dagen og to dager etter hvis man skal tenke ut fra Flo-appen. Har brukt el-tester siden MA(3 mnd siden nå) men mistet litt piffen siste tiden så ikke brukt el-tester denne perioden. Bruker du det eller noe annet ‘hjelpemiddel til kartlegging av el? Trist å høre du og opplevde MA nylig, det er helt grusomt. Vært prøvere lenge? Håper spiren sitter snarest hos oss begge ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 23. april #43 Del Skrevet 23. april LN82 skrev (7 timer siden): Åh, samme her😃 kjenner det og etter bare noen få dager. Nå sist var jeg ganske sikker på at jeg var gravid 5 dpo pga symptomene jeg fikk da. Hadde da murringer og begynte få ømme bryst 4 dpo. Fikk det som lignet el-smerter igår, så la inn aksjer idag og(2 dager etter el ifølge Flo), men bruker iblant å være en dag senere enn Flo appen tilsier. Så da ble det ca 2 dager før el, på el dagen og to dager etter hvis man skal tenke ut fra Flo-appen. Har brukt el-tester siden MA(3 mnd siden nå) men mistet litt piffen siste tiden så ikke brukt el-tester denne perioden. Bruker du det eller noe annet ‘hjelpemiddel til kartlegging av el? Trist å høre du og opplevde MA nylig, det er helt grusomt. Vært prøvere lenge? Håper spiren sitter snarest hos oss begge ♥️ Sist gang visste jeg at jeg var gravid en stund før IKM noe test kunne bekrefte. Nå hender det at jeg har murringer når jeg venter mensen også da så det kan slå begge veier😅 Men nå kjenner jeg absolutt ingenting. Jeg kjenner som regel når jeg har eggløsning eller tegn til det, får smerter. Så tok tilfeldigvis en sånn eggløsningstest som var positiv. Usikker på når cirka egget eventuelt slapp men det ble bare 2 ganger mest sannsynlig før selve eggløsningen. Så kanskje det er opp til 3-4 dager før og 1-2 dager før når jeg tenker etter. Faktisk var sist graviditet uplanlagt. Vi hadde tilfeldigvis samleie akkurat en dag før jeg fikk eggløsningsmerter. Og da ble jeg gravid. Men tror det må være tilfeldig at jeg ble gravid så raskt og forventer ikke det skal gå raskt denne gangen dessverre. Nå vil vi gjerne ha nr 2 og er ikke mye tid å gå på føler jeg😪 Håper på en spire for oss som sitter snart også ❤️ Verste er når det går galt😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 23. april #44 Del Skrevet 23. april Blyana skrev (14 timer siden): Sist gang visste jeg at jeg var gravid en stund før IKM noe test kunne bekrefte. Nå hender det at jeg har murringer når jeg venter mensen også da så det kan slå begge veier😅 Men nå kjenner jeg absolutt ingenting. Jeg kjenner som regel når jeg har eggløsning eller tegn til det, får smerter. Så tok tilfeldigvis en sånn eggløsningstest som var positiv. Usikker på når cirka egget eventuelt slapp men det ble bare 2 ganger mest sannsynlig før selve eggløsningen. Så kanskje det er opp til 3-4 dager før og 1-2 dager før når jeg tenker etter. Faktisk var sist graviditet uplanlagt. Vi hadde tilfeldigvis samleie akkurat en dag før jeg fikk eggløsningsmerter. Og da ble jeg gravid. Men tror det må være tilfeldig at jeg ble gravid så raskt og forventer ikke det skal gå raskt denne gangen dessverre. Nå vil vi gjerne ha nr 2 og er ikke mye tid å gå på føler jeg😪 Håper på en spire for oss som sitter snart også ❤️ Verste er når det går galt😪 Samme her! Høres likt ut som meg det du forteller om hvordan du kjenner ting under syklus og😄 Hm.. når tenker du å begynne å teste, eller venter du til ikm? Jeg tenker jeg begynner å teste 10 dpo. Men hvis jeg ikke får noen som helst symptomer før den tid så venter jeg sikkert bare på mens heller.. Hvor gammel er du og mannen? Hvilken pp ble dere gravid nå sist når dere mistet? Føler og tiden går fra mtp min alder.. 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 24. april #45 Del Skrevet 24. april LN82 skrev (8 timer siden): Samme her! Høres likt ut som meg det du forteller om hvordan du kjenner ting under syklus og😄 Hm.. når tenker du å begynne å teste, eller venter du til ikm? Jeg tenker jeg begynner å teste 10 dpo. Men hvis jeg ikke får noen som helst symptomer før den tid så venter jeg sikkert bare på mens heller.. Hvor gammel er du og mannen? Hvilken pp ble dere gravid nå sist når dere mistet? Føler og tiden går fra mtp min alder.. 😵💫 Jeg tror nok jeg bare venter til IKM. Har null følelse for at noe har skjedd denne gangen dessverre. Mannen og jeg er 38. Så føler det ikke er altfor mye tid. Sist jeg ble gravid uventet. Men om du tenker før jeg fikk barnet vårt det første så hadde jeg en SA først. Og etter da tok det 11 pp å bli gravid igjen😪 Hva med deg? Prøvde dere lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #46 Del Skrevet 24. april Jeg er 35 år og har tre barn, fikk yngste når jeg var 34. det var stor forskjell å være 27 år og gravid og være 34 år og gravid. Så jeg skulle ønske jeg heller begynte når jeg var 22, men da hadde jeg ikke han. Anonymkode: 995a0...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #47 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 18.21): Så trist! Ønsker dere masse lykke til. Jeg fikk nettopp tilbake mensen og begynner å føle meg litt normal igjen, fysisk sett i alle fall. Anonymkode: f861d...97a Takk det samme. ❤️ Jeg har hatt første mens og eggløsning etter fødselen, så tror kroppen er tilbake til normalen. LN82 skrev (På 21.4.2024 den 23.47): Hei damer! 🥰 Hvordan går det med dere og prøvingen? Noen som går over i DPO land snart? Jeg trooor jeg hadde EL i går. La inn aksjer 2 dager før og på EL dagen. 🤞 Har brukt å legge inn aksjer flere dager de tidligere PP men har mistet litt piffen for prøvingen 🙃 Håper alikevel det holdt med de 2 gangene. Er i PP4 etter MA i uke 12. Jeg er 3 dpo i dag og venter bare på å kunne teste. Det er meningsløst enda, men vanskelig å vente. Skal holde ut til 8 dpo. Anonymkode: 5ac4d...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 24. april #48 Del Skrevet 24. april Blyana skrev (14 timer siden): Jeg tror nok jeg bare venter til IKM. Har null følelse for at noe har skjedd denne gangen dessverre. Mannen og jeg er 38. Så føler det ikke er altfor mye tid. Sist jeg ble gravid uventet. Men om du tenker før jeg fikk barnet vårt det første så hadde jeg en SA først. Og etter da tok det 11 pp å bli gravid igjen😪 Hva med deg? Prøvde dere lenge? Vi ble gravide pp4. Men oppdaget MA i uke 12. Nå er vi i ny pp4 etter MA.. Har du noe erfaringer med EL-slim etter eggløsning? Er 4 dpo idag og har hatt el-lignende slim de siste dagene! Vet jo at el er forbi så skjønner ikke😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 24. april #49 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk det samme. ❤️ Jeg har hatt første mens og eggløsning etter fødselen, så tror kroppen er tilbake til normalen. Jeg er 3 dpo i dag og venter bare på å kunne teste. Det er meningsløst enda, men vanskelig å vente. Skal holde ut til 8 dpo. Anonymkode: 5ac4d...137 Så fint at dere er igang igjen ♥️ Sender en klem. Har du merket noe disse dagene?(vet det er tidlig ja😄) Jeg er selv 4 dpo idag og har masse seigt el-lignende slim, ikke brukt å hatt dette flere dager etter el før 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #50 Del Skrevet 25. april LN82 skrev (10 timer siden): Så fint at dere er igang igjen ♥️ Sender en klem. Har du merket noe disse dagene?(vet det er tidlig ja😄) Jeg er selv 4 dpo idag og har masse seigt el-lignende slim, ikke brukt å hatt dette flere dager etter el før 😅 Jeg har ikke merket noe enda, annet enn en del stikking i magen, men det kan jo være andre årsaker enn graviditet. Føler meg veldig utålmodig. 😄 Når skal du teste? Jeg skal prøve å vente til 8 dpo. Anonymkode: 5ac4d...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 25. april #51 Del Skrevet 25. april LN82 skrev (13 timer siden): Vi ble gravide pp4. Men oppdaget MA i uke 12. Nå er vi i ny pp4 etter MA.. Har du noe erfaringer med EL-slim etter eggløsning? Er 4 dpo idag og har hatt el-lignende slim de siste dagene! Vet jo at el er forbi så skjønner ikke😄 Om jeg har det er det som regel før EL. Ikke etter EL. Merkelige greier da😅 Får håpe det klaffer snart nå da🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 26. april #52 Del Skrevet 26. april Nå er symptomjakten i gang for fullt😅 Kjenner murringer, er trøtt (selv om jeg har hatt bedre nattesøvn i det siste) men samtidig kviser og tegn til pms. Så umulig å vite. Men i stedet for å teste å få en negativ test så holder jeg spenningen oppe her😅 Mensen ventes på tirsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #53 Del Skrevet 26. april Blyana skrev (20 minutter siden): Nå er symptomjakten i gang for fullt😅 Kjenner murringer, er trøtt (selv om jeg har hatt bedre nattesøvn i det siste) men samtidig kviser og tegn til pms. Så umulig å vite. Men i stedet for å teste å få en negativ test så holder jeg spenningen oppe her😅 Mensen ventes på tirsdag. Hadde aldri klart å holde meg fra å teste 😅 Anonymkode: 01671...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 26. april #54 Del Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hadde aldri klart å holde meg fra å teste 😅 Anonymkode: 01671...aa6 Dessverre fikk jeg mensen sånn 2 sekunder etter jeg skrev her😅 Så det må jo bety jeg hadde ekstrem kort lutealfase denne måneden? Skjønner ingenting av syklusen lengre... Er ganske sikker eggløsning var når den var.. test pluss smerter. Da sparte jeg tester i alle fall😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 27. april #55 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 9.40): Jeg har ikke merket noe enda, annet enn en del stikking i magen, men det kan jo være andre årsaker enn graviditet. Føler meg veldig utålmodig. 😄 Når skal du teste? Jeg skal prøve å vente til 8 dpo. Anonymkode: 5ac4d...137 7dpo idag, eneste jeg kjenner er murringer. Har du enda stikking? Evt fått andre ting? ☺️ Tenker jeg venter til 10 dpo med minedre jeg får masse symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 27. april #56 Del Skrevet 27. april Blyana skrev (21 timer siden): Dessverre fikk jeg mensen sånn 2 sekunder etter jeg skrev her😅 Så det må jo bety jeg hadde ekstrem kort lutealfase denne måneden? Skjønner ingenting av syklusen lengre... Er ganske sikker eggløsning var når den var.. test pluss smerter. Da sparte jeg tester i alle fall😅 Åh..så kjedelig! Men snart i gang med en ny pp da? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 27. april #57 Del Skrevet 27. april LN82 skrev (49 minutter siden): Åh..så kjedelig! Men snart i gang med en ny pp da? ☺️ Ja jeg må vel prøve å gjøre en bedre innsats😅Skal følge ekstra med syklusen. Virker som det er negativt om lutealfasen blir altfor kort. Dere får ha lykke til denne måneden❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 27. april #58 Del Skrevet 27. april (endret) Har blitt gravid siden forrige post. Wow det gikk fort. Trodde det skulle bli en gravidfri sommer og ta masse tid. Så nå får man bare håpe det ikke blir påvist noe negativt eller spontanabort. Er 36 år Endret 27. april av millak 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 27. april #59 Del Skrevet 27. april millak skrev (9 minutter siden): Har blitt gravid siden forrige post. Wow det gikk fort. Trodde det skulle bli en gravidfri sommer i det minste. Er 36 år Gratulerer så mye🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 27. april #60 Del Skrevet 27. april Blyana skrev (Akkurat nå): Gratulerer så mye🥰🥰 Tusen takk🥰 Det kom litt brått på for å være ærlig jeg hadde forventet at det tok en del mere tid. Hadde gått til innkjøp av sæd-test, eggløsning tester og krem fra Babyplan men jeg rakk ikle benytte disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå