Gå til innhold

Kva synest dokker om Jon Fosse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er han etter deira meining ein god forfattar som fortener merksemda han har fått?

Vennlegast svar på nynorsk.

På førehand takk.

Anonymkode: 2aa0a...d7c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nynorsk, så orker ikke lese det, kall meg lat eller grunn, men jeg orker bare ikke å tråle gjennom noe så jævlig som nynorsk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, K.B. said:

Nynorsk, så orker ikke lese det, kall meg lat eller grunn, men jeg orker bare ikke å tråle gjennom noe så jævlig som nynorsk.

Takk for svar. På nynorsk blir det "Nynorsk, så orkar ikkje lesa det, kall meg latt eller grunn, men eg orkar berre ikkje å tråla gjennom noko så jævlig som nynorsk."

Men kvifor liker du ikkje å lesa bøker på nynorsk?

Det er eit vakkert, poetisk språk som burde brukast meir på Kvinneguiden, ikkje berre av spesielt interesserte.

Anonymkode: 2aa0a...d7c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk for svar. På nynorsk blir det "Nynorsk, så orkar ikkje lesa det, kall meg latt eller grunn, men eg orkar berre ikkje å tråla gjennom noko så jævlig som nynorsk."

Men kvifor liker du ikkje å lesa bøker på nynorsk?

Det er eit vakkert, poetisk språk som burde brukast meir på Kvinneguiden, ikkje berre av spesielt interesserte.

Anonymkode: 2aa0a...d7c

Det er eit gildt språk, og ein bør utøva det med vyrdnad. Ein bør visa åtgaum i møte med det.

Anonymkode: cc10c...03e

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om fyren før. 

Aldri lest noen av bøkene hans heller...      

Anonymkode: c9d8c...e75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøkene hans har ikke trigget interessent min så langt. Men han virker som en fin person, fikk respekt for hans åpenhet rundt problemer med å snakke offentlig. 

Anonymkode: 0e8cc...56e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tykjer at Jon Fosse skriv gode tekstar for teater. Språket hans har ei lyrisk nerve som få andre norske forfattarar har.

Jon Fosse skriv ikkje psykologiske tekstar. Dei krev ei anna måte å lesa på enn dei fleste kulturprodukta i vår tid. Difor kan dei oppfattast som utilgjengelege for lesarar som ikkje er vande med å lesa variert. Vi treng ei variert litterær flora, og for meg er ikkje spørsmålet om Fosse fortener merksemda, men om vi fortener Fosse.

 

Ps. Korkje nynorsk eller bokmål er meir poetiske enn utøvaren ;)

Anonymkode: 8fbff...86b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eg tykjer at Jon Fosse skriv gode tekstar for teater. Språket hans har ei lyrisk nerve som få andre norske forfattarar har.

Jon Fosse skriv ikkje psykologiske tekstar. Dei krev ei anna måte å lesa på enn dei fleste kulturprodukta i vår tid. Difor kan dei oppfattast som utilgjengelege for lesarar som ikkje er vande med å lesa variert. Vi treng ei variert litterær flora, og for meg er ikkje spørsmålet om Fosse fortener merksemda, men om vi fortener Fosse.

 

Ps. Korkje nynorsk eller bokmål er meir poetiske enn utøvaren ;)

Anonymkode: 8fbff...86b

Ps. Eg er ueinig. Det er noko mektig og høvisk over det nynorske språket. Det gjev ei kjensle av byrgheit og storheit når ein les noko på nynorsk samanlikna med bokmål.

Anonymkode: cc10c...03e

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ps. Eg er ueinig. Det er noko mektig og høvisk over det nynorske språket. Det gjev ei kjensle av byrgheit og storheit når ein les noko på nynorsk samanlikna med bokmål.

Anonymkode: cc10c...03e

Eg veit ikkje om det seier mest om nynorsken eller om deg.

Anonymkode: 8fbff...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg syns Fosse er dørgende kjedelig. Hadde et håp om at Dag Solstad skulle raske med seg den prisen🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eg veit ikkje om det seier mest om nynorsken eller om deg.

Anonymkode: 8fbff...86b

Det seier utelukkande mest om nynorsken.

Anonymkode: cc10c...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det seier utelukkande mest om nynorsken.

Anonymkode: cc10c...03e

Vi får vere einige om å ueinast :)

Anonymkode: 8fbff...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er han etter deira meining ein god forfattar som fortener merksemda han har fått?

Vennlegast svar på nynorsk.

På førehand takk.

Anonymkode: 2aa0a...d7c

Tidlegare meinte eg han var oppskrytt 😅 MEN så sat eg meg ned og las nokre stykker av han. Og, WOW, det opna seg nye dimensjonar i tekstane!

Må seie at han verkeleg fortener Nobel-prisen. 

Og så vil eg gjerne, om eg kan, tipse om eit verkeleg godt portrett-program om Jon Fosse. Rett nok, frå før Nobel-sirkuset, men det gir eit god innblikk i både forfattarskapen og sjelelivet hans. 

NRK: https://tv.nrk.no/program/MKTV54000019

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (11 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg syns Fosse er dørgende kjedelig. Hadde et håp om at Dag Solstad skulle raske med seg den prisen🥰

Den dagen nobelkomiteen byrjer bruka underhaldningsfaktor som estetisk kriterium så har institusjonen utspilt si rolle.

Anonymkode: 8fbff...86b

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi får vere einige om å ueinast :)

Anonymkode: 8fbff...86b

Eg forstår ikkje kva dette er å vere ueinig i.

Anonymkode: cc10c...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eg forstår ikkje kva dette er å vere ueinig i.

Anonymkode: cc10c...03e

Du les feil tekstar på bokmål.

Anonymkode: 8fbff...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er han etter deira meining ein god forfattar som fortener merksemda han har fått?

Vennlegast svar på nynorsk.

På førehand takk.

Anonymkode: 2aa0a...d7c

😅

Eg elskar nynorsk, men å lese det, ikkje å skrive. Det gjer eg aldri. Jon Fosse er vidunderleg, og eg elskar også nynorsk lyrikk. Eg las Andvake-trilogien i ei litt dårleg periode av livet mitt, og eg nøt kvart sekund av bøkene.

Så, hvor mange røde merknader ble det her? 😅

 

Endret av Rosa Dartle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for svar. På nynorsk blir det "Nynorsk, så orkar ikkje lesa det, kall meg latt eller grunn, men eg orkar berre ikkje å tråla gjennom noko så jævlig som nynorsk."

Men kvifor liker du ikkje å lesa bøker på nynorsk?

Det er eit vakkert, poetisk språk som burde brukast meir på Kvinneguiden, ikkje berre av spesielt interesserte.

Anonymkode: 2aa0a...d7c

Jeg synes nynorsk er utrolig slitsomt, det flyter ikke og høres like oppkonstruert som det faktisk er. Jeg vet nynorsk mafiaen og norsk mållag jobber desperat for å holde denne anakronismen i hevd og det er vel også i stor grad de som nå trykker Fosse til sitt bryst og soler seg i glansen av hans Nobelpris.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (10 minutter siden):

Jeg synes nynorsk er utrolig slitsomt, det flyter ikke og høres like oppkonstruert som det faktisk er. Jeg vet nynorsk mafiaen og norsk mållag jobber desperat for å holde denne anakronismen i hevd og det er vel også i stor grad de som nå trykker Fosse til sitt bryst og soler seg i glansen av hans Nobelpris.

Bokmål er ein avart av det danske skriftspråket, det verkar berre meir naturleg fordi folk i Oslo har byrja snakke som dei skriv.

Anonymkode: 8fbff...86b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bokmål er ein avart av det danske skriftspråket, det verkar berre meir naturleg fordi folk i Oslo har byrja snakke som dei skriv.

Anonymkode: 8fbff...86b

Det er i det minste et dynamisk språk. Ikke et språk som bokstavelig talt er oppkonstruert og derfor har disse merkelige ordene og bøyingene i seg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...