Gå til innhold

Klarsynte - er jeg på en skummel vei?


Anbefalte innlegg

Uskyldig flørt, eller er det på tide å passe seg? 

Og burde jeg rive meg løs fra hverdagen? Og finne på noe annet? Kanskje en jobb som krever litt mindre kveld? Og helg?

 

Anonymkode: b67be...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"klarsynte" kontakter demoner som forteller de ting. Satan kan ikke fortelle ting mange tiår eller hundrevis av år fram i tid, men kan kan vite hvor du mistet nøklene dine. Satan vil selvfølgelig anklage de "klarsynte" som tjener ham for å ha gjeld til ham, og du kan forvente en real åndskamp hvis du bryter fri, men det er det verdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på "klarsynte" som kontakter demoner med veldig begrenset kunnskap om framtiden, og kristne profeter og bibelske profetier, det er 2 vidt forskjellige verdner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kristen skrev (På 30.1.2024 den 22.20):

Det er stor forskjell på "klarsynte" som kontakter demoner med veldig begrenset kunnskap om framtiden, og kristne profeter og bibelske profetier, det er 2 vidt forskjellige verdner.

?

Anonymkode: b67be...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 22.11):

Uskyldig flørt, eller er det på tide å passe seg? 

Og burde jeg rive meg løs fra hverdagen? Og finne på noe annet? Kanskje en jobb som krever litt mindre kveld? Og helg?

 

Anonymkode: b67be...7a6

Trenger ikke å være klarsynt for å se at du muligens er på en skummel vei.

Bare det at du oppretter en tråd her for å spørre er vel et rødt flagg i seg selv 🚩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kristen skrev (På 30.1.2024 den 22.18):

"klarsynte" kontakter demoner som forteller de ting. Satan kan ikke fortelle ting mange tiår eller hundrevis av år fram i tid, men kan kan vite hvor du mistet nøklene dine. Satan vil selvfølgelig anklage de "klarsynte" som tjener ham for å ha gjeld til ham, og du kan forvente en real åndskamp hvis du bryter fri, men det er det verdt.

 

En kristen skrev (På 30.1.2024 den 22.20):

Det er stor forskjell på "klarsynte" som kontakter demoner med veldig begrenset kunnskap om framtiden, og kristne profeter og bibelske profetier, det er 2 vidt forskjellige verdner.

For noe tull. 

Anonymkode: 5c01d...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

For noe tull. 

Anonymkode: 5c01d...1c8

Like tullete som at folk tror at noen er klarsynte 😂 

Anonymkode: a13e7...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Like tullete som at folk tror at noen er klarsynte 😂 

Anonymkode: a13e7...3f4

Jeg har absolutt tro på at noen er klarsynte. Og med «klarsynte», mener jeg at de får beskjeder på ulike måter, gjennom sterk intuisjon, bilder, tanker osv. Jeg har erfart det selv, jeg har snakket med et par klarsynte opp gjennom livet, hvor de forteller ting om meg og mine nærmeste avdøde som de aldri kunne ha visst noe om. Jeg har også erfart at et par stykker her inne har sett ting i livet mitt som de aldri kunne ha visst noe om, og som absolutt ikke er cold reading. Når det er sagt, er det nok mange som skryter på seg evner de ikke har, og noen er rett og slett svindlere..

Anonymkode: 5c01d...1c8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også bra folk, som har fått hjelp av klarsynte eller opplevd spesielle ting

Anonymkode: b67be...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...