AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #21 Del Skrevet 9. februar 2024 Cid skrev (5 timer siden): Bamse må seriøst ha gått på steroider 😂 Han og Skippern lol. Steroider forkledd som honning og spinat. Anonymkode: c8b02...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 9. februar 2024 #22 Del Skrevet 9. februar 2024 Det rareste for meg er å se forskjellige gamle programmer i farger. Jeg vokste opp med svart/hvitt fjernsyn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #23 Del Skrevet 9. februar 2024 asterix skrev (1 minutt siden): Det rareste for meg er å se forskjellige gamle programmer i farger. Jeg vokste opp med svart/hvitt fjernsyn. Hvis man vil ha nostalgifølelse når man ser dette, kan man laste ned programmene, justere fargestyrken til 0, og se alt i svart-hvitt. Anonymkode: 06301...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #24 Del Skrevet 9. februar 2024 asterix skrev (7 timer siden): Det rareste for meg er å se forskjellige gamle programmer i farger. Jeg vokste opp med svart/hvitt fjernsyn. Samme her. (vokste opp med utedo til og med) Vi hadde svart/hvitt tv og jeg var voksen første gang jeg så "Streken" i farger. Jeg visste ikke at det ikke var svart/hvitt engang - fordi det var kritt på tavle. Pink Panter var også svart/hvitt hehehe Anonymkode: c8b02...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #25 Del Skrevet 9. februar 2024 Mummitrollet er faktisk det eneste jeg kommer på i farten, som jeg fulgte litt med på som barn... Anonymkode: 155cd...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2024 #26 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mummitrollet er faktisk det eneste jeg kommer på i farten, som jeg fulgte litt med på som barn... Anonymkode: 155cd...370 Den 90 talls animasjonsserien? (Ja den var faktisk japansk produsert og en anime 😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 9. februar 2024 #27 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her. (vokste opp med utedo til og med) Vi hadde svart/hvitt tv og jeg var voksen første gang jeg så "Streken" i farger. Jeg visste ikke at det ikke var svart/hvitt engang - fordi det var kritt på tavle. Pink Panter var også svart/hvitt hehehe Anonymkode: c8b02...1e7 Jeg vokste også opp med utedo faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2024 #28 Del Skrevet 9. februar 2024 asterix skrev (5 minutter siden): Jeg vokste også opp med utedo faktisk. Var dette på 60 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2024 #29 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Steroider forkledd som honning og spinat. Anonymkode: c8b02...1e7 De to på gymmen sammen, de bor sammen i et kollektiv og en kveld så kommer Skippern hjem og finner Bamse bevisstløs pga overdose 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 9. februar 2024 #30 Del Skrevet 9. februar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Var dette på 60 tallet? 70 og 80-tallet. Jeg flyttet hjemmefra i 87. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2024 #31 Del Skrevet 9. februar 2024 asterix skrev (Akkurat nå): 70 og 80-tallet. Jeg flyttet hjemmefra i 87. Savner du litt gamle TV-er og kunne tenkt å se på ting i sånn kvalitet igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 9. februar 2024 #32 Del Skrevet 9. februar 2024 Cid skrev (44 minutter siden): Savner du litt gamle TV-er og kunne tenkt å se på ting i sånn kvalitet igjen nå? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #33 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 20.47): Eller har sett noe? Gjorde det inntrykk på deg på noen måte? Ting ser jo helt annerledes ut når man blir voksen. NRK har lagt ut gamle nyhetssendinger og jeg så et klipp jeg hadde sett da jeg var barn og akkurat det de sa da husket jeg. Det var rart og gjorde litt inntrykk på meg, men det gjorde det den gangen også. Anonymkode: ca418...218 Fraglene. Julekalenderen Det gylne vertshus😂 Elsket de. Ligger på.NRK alt. Jo og Brødrene Dahl Anonymkode: 2d0f5...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #34 Del Skrevet 9. februar 2024 asterix skrev (6 timer siden): Jeg vokste også opp med utedo faktisk. *Highfive* Cid skrev (6 timer siden): Var dette på 60 tallet? asterix skrev (6 timer siden): 70 og 80-tallet. Jeg flyttet hjemmefra i 87. Tror vi er sånn ca like gamle, asterix. Jeg flyttet hjemmefra i '90 Anonymkode: c8b02...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 10. februar 2024 #35 Del Skrevet 10. februar 2024 On 2/7/2024 at 3:57 PM, makkapakka said: Pompel og Pilt er ikke fullt så skremmende nå. Enig, men like gåtefull. Modernistisk, absurd dukketeater egner seg kanskje best for voksne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 20. februar 2024 #36 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 15.54): Narnia ❤️ Fortsatt fin! Anonymkode: 2d895...bcf Enig!! Nå må jeg se den😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glitrer Skrevet 21. februar 2024 #37 Del Skrevet 21. februar 2024 Synes det er koselig og gir barndomsminner😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #38 Del Skrevet 27. februar 2024 Fikk en sånn sterk trang til å se på ting fra barndommen da jeg ble mamma (er selv født tidlig på 90-tallet). Når ungen var baby og jeg satt på sofaen og ammet hele dagen, så jeg Mummitrollet og Ronja Røverdatter, blant annet. Mummitrollet er jo helt konge enda. Synes det har holdt seg kjempebra. Ronja Røverdatter også, utrolig bra laget. Hørte også hørespillet "Tordivelen flyr i skumringen" på nytt, og den er helt fantastisk. Absolutt verdt et gjenhør, eller om du ikke har hørt den: hør den! Den ligger på nrk radio. Om noen har tips til lignende lydbøker/hørespill si ifra😇 Prøvde å se Narnia på nytt, som jeg husker som helt fantastisk. Men den måtte jeg skru av😅 I jula var det fint å se Blåfjell og Månetoppen på nytt igjen. Skikkelig nostalgi og julestemning! Husker godt skomakergata, men har ikke prøvd å se det igjen som voksen. Jeg har sett mye på tv som barn, kan man si😅 Har mange gode minner rundt filmer og serier jeg har lyst å se på nytt sammen med ungen. Anonymkode: 2af7f...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert90 Skrevet 27. februar 2024 #39 Del Skrevet 27. februar 2024 Jeg var stor fan av barne-TV programmet virre virre vapp som gikk på tv 2 på midten av 90 tallet. Dette har av en eller annen grunn limt seg på minnet mitt. Så mye at jeg i voksen alder ønsket veldig sterkt å se dette igjen. Jeg gikk på en lang og dyp leit etter noen klipp eller hele episoder, men ingen ting var tilgjengelig. Til slutt fant jeg ut at tv 2 hadde episodene i sine arkiv. Jeg fikk overtalt dem til å selge meg noen episoder og når jeg endelig fikk sett det igjen ble jeg veldig glad. Jeg var redd for at jeg skulle bli skuffet, men jeg syntes dette programmet er like bra enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå