Gjest Minne Skrevet 30. januar 2006 #82 Skrevet 30. januar 2006 Det var h*n som begynte. ← Spiller det virkelig noen rolle? Hallo?
Gjest Minne Skrevet 30. januar 2006 #83 Skrevet 30. januar 2006 Det er fordi vi er menn. Alle menn er sånn. Dessuten klarer vi å debattere sånn uten å bli sure og såre, i motsetning til kvinner. Alle kvinner blir som kjent sure og såre. Dette finnes det flere eksempler på. (For ordens skyld: Et snev av ironi her også) ← Da kan det jo være fint for dere å vite at det finnes kvinner som er saklige, i motsetning til menn...
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #84 Skrevet 30. januar 2006 Man brenner da flagg når noen fra det landet har skjendet og fornærmet kraftig, det forstår jeg godt! Norske statsledere er mange av dem klønete og forstår ikke helt....har ikke detaljkunnskaper om andre kulturer og da går det slik. De får som fortjent.
Utenriksmedister Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #85 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Man brenner da flagg når noen fra det landet har skjendet og fornærmet kraftig, det forstår jeg godt! Norske statsledere er mange av dem klønete og forstår ikke helt....har ikke detaljkunnskaper om andre kulturer og da går det slik. De får som fortjent. ← Det er ikke flaggbrenninga i seg man fordømmer men drapstruslene mot alle skandinaver på grunn av hva en liten filleavis har trykket. Det er overreaksjonene man diskuterer her. Endret 30. januar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Minne Skrevet 30. januar 2006 #86 Skrevet 30. januar 2006 I følge nyhetene nå 20.00 er det ikke framsatt drapstrusler av noen art. De vil ha en uforbeholden unnskyldning, og de ønsker at skandinavier skal forlate området umiddelbart, men ikke permanent. Dette kom fram under et intervju med Odd Karsten Tveit.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #87 Skrevet 30. januar 2006 Det er ikke flaggbrenninga i seg man fordømmer men drapstruslene mot alle skandinaver på grunn av hva en liten filleavis har trykket. Det er overreaksjonene man diskuterer her. ← Dèt hadde vært en overreaksjon! Heldigvis bommer du nok en gang.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #88 Skrevet 30. januar 2006 I følge nyhetene nå 20.00 er det ikke framsatt drapstrusler av noen art. De vil ha en uforbeholden unnskyldning, og de ønsker at skandinavier skal forlate området umiddelbart, men ikke permanent. Dette kom fram under et intervju med Odd Karsten Tveit. ← Det er en uting å forstyrre en god en god fiksjon med slike fakta.
Gjest Minne Skrevet 30. januar 2006 #89 Skrevet 30. januar 2006 Det er en uting å forstyrre en god en god fiksjon med slike fakta. ← Ja, jeg beklager det på det aller sterkeste... :pippi:
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #90 Skrevet 30. januar 2006 Det er ikke flaggbrenninga i seg man fordømmer men drapstruslene mot alle skandinaver på grunn av hva en liten filleavis har trykket. Det er overreaksjonene man diskuterer her. ← Å ja, fikk ikke med meg det jeg, beklager. Å komme med drapstrusler på grunn av en kulturell fornærmesle er særdeles voldsomt. Her i landet ville vi kanskje være tilbøyelige til å kalle slike folk for mentalt forstyrrede, borderline eller andre ting? En ting skal de ha: de er da satans så hissige de muslingene.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #91 Skrevet 30. januar 2006 Om de ikke er muslimer, så er de noe annet, religiøse er de uansett: og religion har tydeligivs overtaket på den mentale helsen deres. Tenk for en case-studie for norske psykiatere!! Må være drømmeland..
Gjest Minne Skrevet 30. januar 2006 #92 Skrevet 30. januar 2006 Å ja, fikk ikke med meg det jeg, beklager. Å komme med drapstrusler på grunn av en kulturell fornærmesle er særdeles voldsomt. Her i landet ville vi kanskje være tilbøyelige til å kalle slike folk for mentalt forstyrrede, borderline eller andre ting? En ting skal de ha: de er da satans så hissige de muslingene. ← Les over. Ingen drapstrusler.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #93 Skrevet 30. januar 2006 I følge nyhetene nå 20.00 er det ikke framsatt drapstrusler av noen art. De vil ha en uforbeholden unnskyldning, og de ønsker at skandinavier skal forlate området umiddelbart, men ikke permanent. Dette kom fram under et intervju med Odd Karsten Tveit. ← Hvorfor ødela utenriksmedisteren ved å lyve for gjest så gjest ble feilinfomert da?
Gjest Minne Skrevet 30. januar 2006 #94 Skrevet 30. januar 2006 Om de ikke er muslimer, så er de noe annet, religiøse er de uansett: og religion har tydeligivs overtaket på den mentale helsen deres. ← Hæ? Så det er noe galt med 'dem' - hvem nå de er i dette tilfelle - uansett? Jeg er redd jeg ikke forstår hva du mener her...
Utenriksmedister Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #95 Skrevet 30. januar 2006 I en internett-erklæring ber Mujahideen-hæren sine krigere om å ramme «tilgjengelige norske og danske mål», skriver Berlingske Tidende. http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article547650.ece
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #96 Skrevet 30. januar 2006 Ja, ja, la dem bombe for å få ut litt aggressjon. La dem lette litt på steamen.
~sikka~ Skrevet 30. januar 2006 #97 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Det er jo drapstrusler! I likhet med flere av de ansatte i Jyllands-Posten, har redaktøren av norske Magazinet, Vebjørn Selbekk, blitt truet på livet etter Muhammed-artikkelen. Han og familien får nå politibeskyttelse. nettavisen Den kristne redaktøren er overrasket over omfanget av reaksjoner på bildene. - Det har blitt store kostnader for min familie - min kone og mine tre barn. Å oppleve over 20 direkte drapstrusler går inn på dem. Det er en stor belastning, sier Selbakk til TV 2 Nettavisen. nettavisen igjen Uansett er det ille. Trusler er trusler, og en utrolig overreaksjon for noen tegninger. Endret 30. januar 2006 av ~sikka~
~sikka~ Skrevet 30. januar 2006 #98 Skrevet 30. januar 2006 enda en Kokkvold truet på livet Generalsekretær Per Edgar Kokkvold i Norsk Presseforbund har fått drapstrusler etter at han støttet at Magazinet trykket bilder av Muhammed.
Gjest Minne Skrevet 30. januar 2006 #99 Skrevet 30. januar 2006 Dette kom ikke fram på nyhetene i det hele tatt, men jeg registrerer at det er i Irak, og der er vel ikke dette helt uvanlig. Men - jeg går selvfølgelig tilbake på det jeg skrev over når jeg leser at redaktøren for Magazinet har mottatt drapstrusler. Det er synd at vi har ekstremister i Norge også, som ødelegger for de fleste andre som er moderate og bedre tilpasset. Men sånn er det, desverre.
LarsLarsere Skrevet 30. januar 2006 #100 Skrevet 30. januar 2006 Det værste er jo ikke flaggbrenningen, men drapstrusslene. ← ja,det er teit. De er vel ikke vant til pressefrihet der nede. Jeg blir i det hele tatt oppgitt over hva folk tror på av relgioner rundt om og hvor mye møkk det fører med seg. Det er vel heller ingen tvil om att fyren som trykte dette bare ville lage faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå