Gå til innhold

Skulle så ønske at trådstarter får egen farge eller noe ved senere posting


.Fjellmannen
Gå til løsning Løst av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg leser tråder hvor anonym bruker starter en tråd hadde det vært fint om trådstarter får egen fage på sin sine senere poster så man mettere vet om det er ts eller andre som skriver. Sett flere tråder hvor andre anonyme brukere utgir seg for å være trådstarter eller skriver på en slik måte at man oppfatter at vedkommende er det. 
 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på den her. Alle innleggene fra "AnonymBruker" reduserer mitt utbytte av å lese tråder siden det blir uoverkommelig å danne seg et inntrykk av hvem som skriver hva, selv med anonym-kodene. De er ikke til videre hjelp i å identifisere avsender.

At man kan være (i utgangspunktet eller teknisk til en viss grad) anonym her som mange andre steder på nett synes jeg er bra. Men at man kan skrive uten å registrere seg ser jeg ikke noen fordeler med ut over at man nok unngår mange "tomme" registreringer som ikke har et ønske om å være her bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Pr i dag har vi ingen mulighet for å markere dette på de som velger å bruke anonymbruker funksjonen vår. Det er allerede notert ned som ett ønske av flere av brukerene, men det må eventuelt utvikles fra bunnen av. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...