Gå til innhold

Hva gir man i bryllupsgave til noen som gifter seg hemmelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann skal være forlovere, og ellers er det ingen som vet om bryllupet. De gjør det mest for papirenes del, vært sammen i mange år og har barn. Det skal foregå på det lokale rådhuset. 

Hva gir vi i gave? Vi skal ut og spise etterpå og tenkte å spandere da, men jeg synes kanskje ikke det holder? De forventer nok ikke noe, men vi ønsker å gi noe. Tenkte på overnatting på spa-hotell, men ser at det blir for dyrt. 

Anonymkode: 5c222...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det å spandere bryllupsmiddagen er gave nok. De er voksne, har det de trenger. 

Jeg ville vurdert en morgenlevering som en hyggelig start på dagen i tillegg. 

Anonymkode: d9d26...3ea

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftes oss såkalt hemmelig (korona...) og forventet ikke gaver. I ditt sted ville jeg ikke gi gave. 

Anonymkode: 97735...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann giftet oss i hemmelighet og har aldri forventet å få noe hos noen, selv om vi hadde invitert vitner.  Middag eller morgenlevering eller noe sånt er en fin gest om du har lys å gi noe likevel da:)

Anonymkode: 34cd1...162

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg og min mann skal være forlovere, og ellers er det ingen som vet om bryllupet. De gjør det mest for papirenes del, vært sammen i mange år og har barn. Det skal foregå på det lokale rådhuset. 

Hva gir vi i gave? Vi skal ut og spise etterpå og tenkte å spandere da, men jeg synes kanskje ikke det holder? De forventer nok ikke noe, men vi ønsker å gi noe. Tenkte på overnatting på spa-hotell, men ser at det blir for dyrt. 

Anonymkode: 5c222...cef

Vi hadde det likt, og da var det oss som nygifte som kjøpte spa-weekend til forloverne våre 😅 Men de er også godt, og gjorde veldig mye for oss ifm ekteskapsinngåelsen❤️

Anonymkode: caaf7...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vase og jeg fikk et veldig fint smykke av min forlover som jeg hadde på meg når vi sa "ja". 

Anonymkode: caaf7...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gi dem billetter til en konsert eller en annen opplevelse de kan være interessert i? Hvis de har "alt", så tar i alle fall ikke denne gaven noe ekstra plass i skapene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de liker vin så kan du jo kjøpe en god lagringsvin.

Ev. gavekort på spabehandling. Må ikke har full pakke med hotell.

Eller gavekort på middag og barnevakt.

Anonymkode: 8265b...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...