Gå til innhold

Hvorfor er influencere/kjendiser så opptatt av fine restauranter og mat?


Tough cookie

Anbefalte innlegg

De legger ut bilder av maten som ofte er sjømat som østers, reker, fisk og salater (lav kalori), og snakker om de fineste restaurantene de har besøkt eller skal besøke, og at de måtte booke bord lang tid i forveien når de skulle til London, Paris eller et annet sted.

De er jo ikke sponset av restauranten eller hotellet heller, så skjønner ikke dette behovet for de fine restaurantene, og tror heller ikke at de spiser opp maten de avbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser jo utvilsomt mye lekrere ut i feeden med sånn mat og jo mer eksklusive/dyre steder jo mer er det med på å forherlige livstilen.

Rett ut av «How to influencer»😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke influenser på noen som helst måte, men er like opptatt av «slik mat»!

..og McDonald’s! Ja takk, begge deler. Men den fine maten er mye artigere å ta bilde av enn Big Chicken Salsa 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmm,fine restauranter og MAT ❤

Hilsen ikke-influencer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoleilNeige

Jeg vil heller se bilder av en deilig champagne frokost på et flott hotel, enn bilder av at man tar en pizza på Peppes. Det er inspirerende og gir meg lyst til å kanskje unne meg et besøk der en gang selv. Servicen og maten på eksklusive resturanger er utvilsomt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er opptatt av "fin mat" fordi de har lyst til å oppfattes som vellykkede og rike. Husk at det kun er et image! Flere av dem leier leilighet og bruker penger på restauranter og dyre væsker, i stedet for å spare til leilighet. Husk også på at det kan godt hende at det er andre sin mat de tar bilde av, mens de selv kanskje spiser noe billigere. 

Influencere selger et image, ikke sannheten! 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger matopplevelser, spesielt når vi reiser til nye steder. Søkger gjerne opp og leter frem og booker og gleder meg like mye til det som til turen og jeg opplever ikke meg selv som spesielt sær av den grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...