AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #201 Del Skrevet 1. februar 2024 Nå har jeg kikket på både NRK, Aftenposten og lokalavisen (Osloområdet). Ikke et ord om noe Tesla-drama noe sted. Anonymkode: 7eff8...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #202 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg kikket på både NRK, Aftenposten og lokalavisen (Osloområdet). Ikke et ord om noe Tesla-drama noe sted. Anonymkode: 7eff8...17d VG. Dramaet i fjorden 🙃 Anonymkode: f7e22...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #203 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): VG. Dramaet i fjorden 🙃 Anonymkode: f7e22...bc2 Å, VG. Den er kanskje ikke kjent for å være Norges mest seriøse avis akkurat. Anonymkode: 7eff8...17d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #204 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 22.11): Og jeg som leste overskriften og trodde at dette var en artig tråd med humoristiske stikk til nord. Fløy humoren av gårde med taket deres oppe i nord? 🤣 Anonymkode: 6009b...d5a Trodde jeg også, men så viste det seg at verken de i nord eller sør så no særlig humoristisk på saken... Skuffet.... Anonymkode: 3b2b2...a58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #205 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå har jeg kikket på både NRK, Aftenposten og lokalavisen (Osloområdet). Ikke et ord om noe Tesla-drama noe sted. Anonymkode: 7eff8...17d Reddet av badstubåt: – Var med på å redde livene våre (vg.no) Anonymkode: 3b2b2...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #206 Del Skrevet 1. februar 2024 23 minutter siden, Øyne said: Sørlandet består kun av Agder fylke, og de fleste av oss bor innen få mil fra kysten. Sørlandskysten går fra Flekkefjord i vest til Gjerstad i øst. Største by er Kristiansand, neste er Arendal. Det er vi som er sørlendinger. Hvordan har vår lille landsdel fornærmet dere i nord? Ok, inn med teskje da. Når nordlendinger snakker om søringer, så snakker de om folk fra østlandet. Slapp helt av, dere har ikke fornærmet noen i nord. Anonymkode: f1246...296 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #207 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, inn med teskje da. Når nordlendinger snakker om søringer, så snakker de om folk fra østlandet. Slapp helt av, dere har ikke fornærmet noen i nord. Anonymkode: f1246...296 Men det var på Sørlandet det var snøkaos, Arendal ble spesifikt nevnt. Lo dere av østlendinger fordi det var problemer med mye snø på Sørlandet? Anonymkode: 7eff8...17d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #208 Del Skrevet 1. februar 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Men det var på Sørlandet det var snøkaos, Arendal ble spesifikt nevnt. Lo dere av østlendinger fordi det var problemer med mye snø på Sørlandet? Anonymkode: 7eff8...17d "Vi" har ikke ledd av noen som helst. Skal en hel landsdel ta ansvar for at noen få er frekke i kjeften? Ingen av mine venner og bekjente lo av snøkaoset på sørlandet. Anonymkode: f1246...296 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #209 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Vi" har ikke ledd av noen som helst. Skal en hel landsdel ta ansvar for at noen få er frekke i kjeften? Ingen av mine venner og bekjente lo av snøkaoset på sørlandet. Anonymkode: f1246...296 Bra å høre. Her inne er det mange som skriver innlegg og tydelig fryder seg over andres ulykke. Mange her i tråden også, men vi kan jo ikke vite om de er ekte nordlendinger eller bare noen som troller. Selv må jeg innrømme jeg fikk det hele langt opp i halsen under Hans, og når det gjentok seg under snøværet på Sørlandet fikk jeg en seriøs sens of humour failure. Det er egentlig litt av det samme med den Teslaen. Jada, det gikk bra, men det var en alvorlig ulykke og to personer kunne lett ha dødd. Hadde det vært mer alvorlig og verdt å skrive om om det hadde vært en billigere bil og kaia i Kirkenes? Anonymkode: 7eff8...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #210 Del Skrevet 1. februar 2024 ... og der var stormen blitt hovedoppslag på VG igjen. Anonymkode: 7eff8...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #211 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 10.13): Nordlendingene takler dette helt fint. Det er de klikkåte mediene som tar helt av her. Anonymkode: 621ad...9cd Dette er totalt virkelighetsfjernt for meg. Jeg er søring, bosatt i nord. Anonymkode: 484d2...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #212 Del Skrevet 2. februar 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Bra å høre. Her inne er det mange som skriver innlegg og tydelig fryder seg over andres ulykke. Mange her i tråden også, men vi kan jo ikke vite om de er ekte nordlendinger eller bare noen som troller. Selv må jeg innrømme jeg fikk det hele langt opp i halsen under Hans, og når det gjentok seg under snøværet på Sørlandet fikk jeg en seriøs sens of humour failure. Det er egentlig litt av det samme med den Teslaen. Jada, det gikk bra, men det var en alvorlig ulykke og to personer kunne lett ha dødd. Hadde det vært mer alvorlig og verdt å skrive om om det hadde vært en billigere bil og kaia i Kirkenes? Anonymkode: 7eff8...17d Det er nok helt sikkert noen som troller. Trist når ulykker skjer, uavhengig av om det skjer i Drammen eller i Alta. Anonymkode: f1246...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoleilNeige Skrevet 2. februar 2024 #213 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg et nordlenning og jeg er vant med at huset rister når stormen tar tak. At bilen nesten skyves ut av veien når vi skal på butikken. Det er en ekte urkraft i det. Spennende med en god kraftig storm! Men vi må ha respekt for naturkreftene, så når taket til naboen er på vei ned i fjæra vet man at man bør holde seg innendørs. Selv om media lager dette til noe helt nytt og sjokkerende, så er vi faktisk vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 2. februar 2024 #214 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Stormen Ingunn har gjort store skader. 10 000-vis av hus har vært fri for strøm i timesvis der ingen bedring er i sikte, kommuner har satt krisestab og startet evakuering av eldre, mobildeking og DAB-dekning er borte, veier stengt, ingen akutthjelp eller legehjelp å få, ingen mulighet til hjelp fra noen.... mens riksavisene fokuserer på "Tesla-dramaet" i Oslofjorden.... Sånn fungerer mediene i Norge 🙄 Anonymkode: da526...2c7 Media i nord bør bli langt tøffere i sitt språk, og fokus. Etter min mening bør tofelts motorveier bli en standard i nord, for å få ned reisetid, uten Per Pus og Ola Søring skal ha en mening om det, men at Per Noring og naboen kan erfare at politiske vedtak ikke skal være til tross for geografisk områder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå