Gå til innhold

Hva liker du som andre synes er ekkel og omvendt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker wetsex, det er det mange som synes er ekkelt. 

Synes selv lakk og lær og choking er ekkelt. 

Anonymkode: c3592...ad1

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også lakk og lær er trash-ekkelt, spesielt høye støvletter. Choking er creepy-ekkelt.

Mine ekle sider er knyttet til kroppsvæskene hennes, jeg vil ha alt. Saft fra fitta, tiss og spytt. Og jeg vil ha det i munnen. Det er grisedeilig alt sammen, å drikke og smake på hun jeg elsker, det ruser meg enormt. Slikke rumpehullet er selvsagt, noen synes selv det er ekkelt. 

Anonymkode: 5fd08...58c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut, men jeg liker å snuse i armhulene til menn 🤐 de må ha rett type lukt, da. Er ikke alle som har tennende svettelukt, men om de har det....da må jeg helt oppi der. Samme med oppi skrittet/lysken. Gjerne med underbokse fortsatt på. Vil bare snuse og bore nesa oppi lysken på de. 

Av hva andre liker, syns jeg rimming og fotfetisj er noe av det ekleste. Blir kvalm av tanken. Suge tåfisen ut av føtter, nei fy fasan...og rimming, fy så motbydelig for meg.

Anonymkode: e8265...52e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (På 31.1.2024 den 14.11):

Hva definerer du som gammel og hvor gammel er du??

60+ kanskje? Jeg er i 20-årene. Har aldri gjort noe da, men er mest i fantasien.

Anonymkode: 3dfaa...12b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

60+ kanskje? Jeg er i 20-årene. Har aldri gjort noe da, men er mest i fantasien.

Anonymkode: 3dfaa...12b

Det er jenta si det...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å slikke rumpa hennes, men desverre føler hun seg ekkel da, selv om hun nyter det veldig, for er hun kåt nok så glemmer hun helt at hun er litt usikker på det 😅

Anonymkode: 90fb6...158

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 14.21):

Flaut, men jeg liker å snuse i armhulene til menn 🤐 de må ha rett type lukt, da. Er ikke alle som har tennende svettelukt, men om de har det....da må jeg helt oppi der. Samme med oppi skrittet/lysken. Gjerne med underbokse fortsatt på. Vil bare snuse og bore nesa oppi lysken på de. 

Av hva andre liker, syns jeg rimming og fotfetisj er noe av det ekleste. Blir kvalm av tanken. Suge tåfisen ut av føtter, nei fy fasan...og rimming, fy så motbydelig for meg.

Anonymkode: e8265...52e

Å herregud jeg trodde jeg var den eneste som gjorde dette 😂 luktinga altså. takk!!! Nå fikk du meg til å føle meg litt mer normal. 
jeg er litt opphengt i lukt ellers og, veldig sensitiv nese. Lukter han ikke riktig så kan vi faktisk ikke være sammen.

Anonymkode: 484ea...48c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/30/2024 at 8:29 PM, Even Tuell said:

Jeg liker å slikke henne etter at vi har hatt samleie og jeg kommet inni henne. Det er også veldig sexy å se det renne ut av henne.

Det synes jeg også er veldig opphissende. Min partner liker ikke at jeg gjør og har dessverre måttet slutte med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er kjedelig å motta BJ. Jeg mister da tenningen og sexen er raskt over for min del.

Jeg syntes det er ubehagelig med innvendig stimuli av prostata. Funker kun via perineum.

Anonymkode: b0bf8...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være domina. 

 

Liker ikke toilet. Og ikke rimming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å slikke ræva hans, etter at han har gjort nr 2. da må han helst ikke ha tørket/vasket etter han har vært på do. 😍😍😍

Anonymkode: c2b6e...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker å slikke ræva hans, etter at han har gjort nr 2. da må han helst ikke ha tørket/vasket etter han har vært på do. 😍😍😍

Anonymkode: c2b6e...9b2

😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (På 6.2.2024 den 0.38):

😅😅😅

 

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 0.36):

Jeg elsker å slikke ræva hans, etter at han har gjort nr 2. da må han helst ikke ha tørket/vasket etter han har vært på do. 😍😍😍

Anonymkode: c2b6e...9b2

Og jeg elsker å slikke damerumpe under og etter hennes toalettbesøk med både 1 og 2, mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

copro skrev (20 minutter siden):

 

Og jeg elsker å slikke damerumpe under og etter hennes toalettbesøk med både 1 og 2, mmmm

🤣🤣🤣🤣🤣🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullklær 

Anonymkode: 42980...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (15 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🙏🙏🙏

🤩😋😋😋😍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 15.56):

Å herregud jeg trodde jeg var den eneste som gjorde dette 😂 luktinga altså. takk!!! Nå fikk du meg til å føle meg litt mer normal. 
jeg er litt opphengt i lukt ellers og, veldig sensitiv nese. Lukter han ikke riktig så kan vi faktisk ikke være sammen.

Anonymkode: 484ea...48c

😂😂 det er  sånn for meg og, de må lukte helt rett ellers er det pyton og avtenning. Men om de lukter rett så blir jeg helt rar, vil fornedre meg selv slik 😂😭  Jeg er også ellers veldig opphengt i lukt og har sensitiv nese! 

Blir så flau av det, føler meg som et dyr 😂

Anonymkode: e8265...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Nonish91 skrev (På 8.2.2024 den 0.33):

🤣🤣🤣🤣🤣🙏🙏🙏

Får si som barn sier: Hvis jeg får gjøre med deg så får du gjøre med meg... 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke/rengjøre etter at hun har hatt sex med en ung kjekk mann tenner meg. Gjerne ligge under henne når han tar henne i "doggy" slik at jeg kan slikke både han og henne ❤️ 

Anonymkode: fb880...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 14.06):

De av oss som har erfaring innen sex, har antennene ute og føler seg frem på hva partner liker og ikke. Direkte avtennende å ”planlegge” hva som kan få skje og ikke.

Anonymkode: 8c86f...65a

Seriøs turn-off for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...