AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #81 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Problemet er at foreldre som ikke er flinke på grensesetting ofte kan få uregjerlige barn etterhvert, ingen vil innrømme at de er dårlige foreldre så det beste er å krige for å få en diagnose på barnet. Det er jo stort sett foreldre som presser på for å få diagnoser, slik at det kan være en forklaring på hvorfor barnet skiller seg litt ut. Når de i tillegg gir barna adhd medisin.....som jo inneholder narkotiske stoffer, da har de lagt til rette for en oppvekst som kan bli tung for barnet. Det er noen som har adhd, men langtfra så mange som får den diagnosen. En del foreldre bør muligens bli flinkere med å være tilstede med barna og sette klare grenser. Anonymkode: 433bc...e16 Mine foreldre har satt strenge grenser. Alltid forventet det samme av meg som av alle andre. De mente at alle mine utfordringer var knyttet til viljen, eller uvilje sådan. Det har ikke gjort meg noe mindre preget av adhd. Det bare førte til skam og lav selvfølelse samt mange sykmeldinger med utbrenthet. Anonymkode: 1d500...b20 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #82 Skrevet 9. september 2024 Er bare å gi mer faen vel. Du vet ikke hva folk sliter med uansett. Hvis andre tar deg mindre seriøst, så får du heller sette DEM på plass. Anonymkode: f5258...30d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #83 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Diagnostisering har erstattet stjernetegn og astrologi. Anonymkode: 9e9b4...5a9 Herregud. Anonymkode: f5258...30d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå