Gå til innhold

Inspirert: Dere som ble fridd til, gikk mannen ned på kne?😊 Evt hvordan fridde han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann hadde planlagt å fri i pariserhjulet på 17.mai, men utålmodig som alltid, klarte han ikke å vente. Mitt barn var med på planleggingen også.

Så de hadde vært å hentet ringene, og han (de) bestemte seg på impuls på veien hjem at han skulle fri da. Så de kjøpte med seg en diger blomsterbukett. 

Jeg lå og sløvet på sofaen når de kom, barnet filmet når de kom inn, og han gikk ned på kne ved sofaen der jeg lå, før jeg nesten hadde registrert at de var der. Også spurte han om jeg ville gifte meg med han😅❤️

Jeg sa jo selvsagt ja🥰❤️

Så hvordan var det hos dere?😊

Anonymkode: 25bef...ece

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gikk ikke ned på kne. Vi satt i bilen og drev å kjørte hjem om kvelden (fra et bryllup faktisk) da han plutselig snudde seg til meg og sa "skal vi gifte oss?". Jeg sa ja. Og senere dro vi til en gullsmed for å plukke ut ringer sammen.

Anonymkode: 60437...d2a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå tett omslynget i sengen, og snakket om hvor takknemlige vi var for at det endelig var blitt oss to, og om hvor riktig det føles. Og så spurte han❤️ Jeg sa såklart ja🥰 og så dro vi til gullsmeden neste dag og kjøpte ringer.

Anonymkode: ff9d8...3a9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på hyttetur bare vi to, så spurte han plutselig mens vi satt ute og så på stjernene. Vi hadde vært kjærester i 6 år. 

Anonymkode: 60c5b...e21

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde laget påskeeggjakt til meg, og gikk ned på kne når jeg åpnet påskeegget som var fylt med sjokoladehjerter og en ring. 

Hadde snakket om at vi ville gifte iss i et års tid, så det var ikke helt uforventet.

Anonymkode: 71590...456

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hadde egentlig planlagt å fri ute i snøen, men jeg var litt overivrig - altså, han hadde kommet hjem fra 4 ukers jobb på sjøen og jeg gledet meg til at vi skulle feire jul/nyttår/bursdagen min på samme dag når han kom hjem i Januar… så vi åpner alle gaver, spiser middag og koser oss, men så kommer jeg plutselig på at han ikke hadde gitt meg bursdagsgaven han snakket om tidligere. Han ba meg vente, men jeg skjønte jo ikke vitsen med det? Og han vet hvor grønn av nysgjerrighet jeg blir, såååå han ba meg snu meg rundt, og når jeg snudde meg tilbake så sto han på kne🥹🥹

 

elsket det, å gjøre store greier ut av det er ikke min ting og det vet han - så det var helt perfekt

Anonymkode: d226c...842

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min og jeg var ute å padlet på noe som jeg trodde skulle være en liten kveldstur. For å strekke litt på beina gikk vi i land på en liten øy uti fjorden her, det var en skikkelig fin og varm sommerkveld så kjæresten min foreslo at vi skulle gå opp til en leirplass på øya for å spise nisten vår. Der viser det seg at han har ordnet leir på forhånd og hengt opp hengekøyer, klargjort bålet og lagt en DYR champagne is. Jeg blir helt satt ut for jeg elsker å sove ute i hengekøye, da jeg snur meg for å gi ham en klem har han gått ned på ett kne med en ring og spør om jeg vil gifte meg med ham😍 Vi har vært sammen leenge, så jeg ble litt overrasket, men han som er en rolig og sindig type har tenkt på det i hvertfall i 6-7 år siden vi for noen år siden hadde en hel rusj av venner og familie som giftet seg på sommer. Ringen har en stein som er kanskje litt i største laget for meg (jeg er ganske aktiv person og bonde), men jeg har ikke hjerte til å si det til forloveden min. Han ville jo bare at jeg skulle ha det beste 🥹

Jeg sa selvfølgelig ja 🥰 og resten av kvelden nøt vi champagne, reker og hverandre til solen sto opp 🥂🤭

Anonymkode: 918b6...f56

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå i hver vår ende av sofaen og så på TV en søndag kveld, da han spør "vil du gifte deg med meg?"

Vi har nå vært gift i 17 år.

Anonymkode: 73697...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gikk heldigvis ikke ned på kne. Han bare spurte og jeg sa ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 14.57):

Kjæresten min og jeg var ute å padlet på noe som jeg trodde skulle være en liten kveldstur. For å strekke litt på beina gikk vi i land på en liten øy uti fjorden her, det var en skikkelig fin og varm sommerkveld så kjæresten min foreslo at vi skulle gå opp til en leirplass på øya for å spise nisten vår. Der viser det seg at han har ordnet leir på forhånd og hengt opp hengekøyer, klargjort bålet og lagt en DYR champagne is. Jeg blir helt satt ut for jeg elsker å sove ute i hengekøye, da jeg snur meg for å gi ham en klem har han gått ned på ett kne med en ring og spør om jeg vil gifte meg med ham😍 Vi har vært sammen leenge, så jeg ble litt overrasket, men han som er en rolig og sindig type har tenkt på det i hvertfall i 6-7 år siden vi for noen år siden hadde en hel rusj av venner og familie som giftet seg på sommer. Ringen har en stein som er kanskje litt i største laget for meg (jeg er ganske aktiv person og bonde), men jeg har ikke hjerte til å si det til forloveden min. Han ville jo bare at jeg skulle ha det beste 🥹

Jeg sa selvfølgelig ja 🥰 og resten av kvelden nøt vi champagne, reker og hverandre til solen sto opp 🥂🤭

Anonymkode: 918b6...f56

Så forferdelig skjønnt! Det er noe veldig trygt med en partner som kan stelle istand noe sånnt for deg/dere. Flott mann, håper dere har det fint sammen 😊

Anonymkode: 31bfb...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa til meg at vi skulle reise til et sted han visste om med veldig fin utsikt, og helt uventet gikk han ned på kne og holdt den vakreste talen og spurte om jeg ville gifte meg. SELVSAGT sa jeg ja ♥️

Anonymkode: 95b39...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så skulle vi hente svigerfar. Og i det vi kjører over mjøsbrua sier . Ee du må skrive under noen papirer, skulle egentlig være overraskelse.  Men jeg har planlagt vi ska gidte oss på nyttårsaften. Men du måtte skrive under på papirer så da må jeg jo spørre🤣

Anonymkode: e1065...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer fra hver vår plass ganske langt fra hverandre. Han fridde da vi var på en roadtrip et sted mellom hans hjemsted og mitt, et sted vi hadde snakket om at det kunne være aktuelt å bo på. Vi satt på en restaurant og så utover byen tenkte på hvorvidt dette skulle bli vårt nye hjem. Jeg er glad han ikke gikk ned på et kne, det føles litt vel amerikansk.. men mulig jeg har gått glipp av noe. 

Anonymkode: 805f9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her, kom på at ungdomskjæresten fridde til meg på julaften, hjemme hos foreldrene hans, vi var 16 år🙈😅

Vi sto på kjøkkenet, sammen med moren hans og holdt på med noe, typ ryddet eller noe sånt. Plutselig så dro han en ring opp av bukselommen og sa: her! 

Først skjønte jeg rett og slett ikke hva som skjedde, moren bare sto og så på, jeg tror hun ble like satt ut som meg😅 Jeg sa vel mer takk, enn ja😂

Vi ble faktisk gift, men det var ca 9 år etter det frieriet😄

Anonymkode: 25bef...ece

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 14.57):

Kjæresten min og jeg var ute å padlet på noe som jeg trodde skulle være en liten kveldstur. For å strekke litt på beina gikk vi i land på en liten øy uti fjorden her, det var en skikkelig fin og varm sommerkveld så kjæresten min foreslo at vi skulle gå opp til en leirplass på øya for å spise nisten vår. Der viser det seg at han har ordnet leir på forhånd og hengt opp hengekøyer, klargjort bålet og lagt en DYR champagne is. Jeg blir helt satt ut for jeg elsker å sove ute i hengekøye, da jeg snur meg for å gi ham en klem har han gått ned på ett kne med en ring og spør om jeg vil gifte meg med ham😍 Vi har vært sammen leenge, så jeg ble litt overrasket, men han som er en rolig og sindig type har tenkt på det i hvertfall i 6-7 år siden vi for noen år siden hadde en hel rusj av venner og familie som giftet seg på sommer. Ringen har en stein som er kanskje litt i største laget for meg (jeg er ganske aktiv person og bonde), men jeg har ikke hjerte til å si det til forloveden min. Han ville jo bare at jeg skulle ha det beste 🥹

Jeg sa selvfølgelig ja 🥰 og resten av kvelden nøt vi champagne, reker og hverandre til solen sto opp 🥂🤭

Anonymkode: 918b6...f56

Dette er noe av det fineste jeg har lest av frieri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...