Gjest SexyCat Skrevet 29. januar 2006 #1 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei alle mine gode venner. Dere har vel vært borti alle disse bitre og sure kvinnfolkene? De som har "liker" og "liker ikke" lister på de mennene de vil ha (som de aldri får). Jeg kan jo først begynne med å ramse opp noe av det som står på disse listene. de behøver ikke å være håndskrevet, men de er ofte fastprintet oppi hjernen til mange av disse sure og muggende mannehaterne (noe de ikke vil innrømme da de egentlig er desperate etter en ny mann). > De vil ikke ha noen som er kriminelle - den er jo grei nok. Tipper disse kvinnfolka har møtt en del av disse kriminella gutta også, så er det strengt talt så rart at de er bitre? :grine2: > De ser stygt på alle kvinner under 60 kg. "faen faen faen, hvorfor får ikke jeg det til, men HUN?" banner de inni hodet sitt imens de gir deg killerlooket for så å rakke ned på deg (høres de ikke søte ut)? > De skal ha en som elsker ungen deres (de fleste bitre kvinnfolk er alenemødre har jeg funnet ut), og det enda ungen skriker og griner 24/7 samtidig som kanintennene henger på tørk og hvor snørra har stivna. > Han skal helst ha en bra jobb (bra jobb for en sur og bitter alenemamma = en jobb i det hele tatt). :dorian_hoho: > Han skal ikke ha jentevenninner (en trussel i seg selv...HJÆÆÆLP). > Har han vært innom et horehus er det på huet og rævva ut igjen (yeah right...piss meg i øret....BULLSHIT). I tillegg til alt dette så misunner de andre kvinner. UANSETT! For de har det så utrolig miserabelt selv, slik at de gjerne kommer inn på forum for å brette skvip ut av fingerne sine... fordi de ikke tør å si dette til noe ansikt til ansikt. Svarer man dem med enten et spørsmål eller et argument klarer de ikke å svare tilbake. Kan noen av dere surpadder her inne forklare hvorfor? Det er lett å legge merke til hvem som er bitter her inne. Det ER SÅ lett. Og da syns jeg så synd på dem. Men samtidig så blir jeg glad. For at jeg har det så bra selv. Og kjære folks. Fortsatt så bryr det meg midt i brunøyet om hva dere syns om meg, men kom gjerne med dritt. helt oki det azza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #2 Del Skrevet 29. januar 2006 Whatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #3 Del Skrevet 29. januar 2006 Du høres ihvertfall bitter ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 29. januar 2006 #4 Del Skrevet 29. januar 2006 Du høres ihvertfall bitter ut. ← Jeg var...inntill jeg så hvordan folk egentlig kan være. Leste mye her inne på KG, og fant ut at jeg har det så jævlig bra med meg selv i forhold til så mange andre her. hvorfor virker jeg bitter forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. januar 2006 #5 Del Skrevet 30. januar 2006 Føler meg ikke spesielt truffet, så noen andre bør vel svare på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 30. januar 2006 #6 Del Skrevet 30. januar 2006 Jaja.. På seg selv kjenner mann andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nigo-san Skrevet 30. januar 2006 #7 Del Skrevet 30. januar 2006 For meg høres det ut som du har laget et "klipp og lim"-kvinnfolk av forskjellige bitre innlegg du har funnet rundt omkring.... For selv om jeg kjenner noen småsure og småbitre mennesker (og ikke minst, så godt som alle jeg kjenner har en tendens til å være sure/ bitre AV OG TIL og I GITTE SITUASJONER...men det har kanskje ikke du?)- så har jeg til gode å møte et slikt monster som du skisserer over. Er det ikke sånn at de fleste mennesker er sammensatte da? Tror du tar litt av her, og lager et problem som faktisk ikke eksisterer Dessuten, det er jo bare å overse folk som er overdrevent sure og bitre! La dem sitte og være sure for seg selv, og ikke gidd å svar på innleggene deres da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 30. januar 2006 #8 Del Skrevet 30. januar 2006 Tror du tar litt av her, og lager et problem som faktisk ikke eksisterer Dessuten, det er jo bare å overse folk som er overdrevent sure og bitre! La dem sitte og være sure for seg selv, og ikke gidd å svar på innleggene deres da vel ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 30. januar 2006 #9 Del Skrevet 30. januar 2006 Bitter.... Jeg ble kalt bitter fordi jeg satte spørsmålstegn i et innlegg med noen opplysninger som jeg vet ikke kan stemme. Så nettopp en anne ble kalt bitter pga uenighet om en filleting. Så jeg er uenig med deg og syns det heller er kvinnfolk her inne som ikke har argumenter og derfor slenger ut: Du er så bitter assa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 30. januar 2006 #10 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har "sett" noen bitre damer her inne og i det virkelige liv. Syns det er gøy jeg. For da får jeg noen å :kys_2: på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 30. januar 2006 #11 Del Skrevet 30. januar 2006 Skal før ha noen krav som går på det normale, fremfor å selge meg selv til en med mye penger. For sa ikke du at du ville bytte ut typen, om du vant 10 millioner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 30. januar 2006 #12 Del Skrevet 30. januar 2006 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #13 Del Skrevet 30. januar 2006 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Misty (mod) ← ?? Hva er det neste: slette innlegg med skrivefeil? Du trenger ikke være trådstarter selv eller ha fryktelig mange vekttall psykologi for å vite hensikten bak trådstarten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 30. januar 2006 #14 Del Skrevet 30. januar 2006 Føler meg ikke spesielt truffet, så noen andre bør vel svare på denne. ← sikter ikke til deg altså. du kan heller titte litt på den band-tråden min du. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 30. januar 2006 #15 Del Skrevet 30. januar 2006 Tror du tar litt av her, og lager et problem som faktisk ikke eksisterer Dessuten, det er jo bare å overse folk som er overdrevent sure og bitre! La dem sitte og være sure for seg selv, og ikke gidd å svar på innleggene deres da vel ← jeg syns det er litt funny da, med surpadder. bare så synd de ikke kan argumentere for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SexyCat Skrevet 30. januar 2006 #16 Del Skrevet 30. januar 2006 Skal før ha noen krav som går på det normale, fremfor å selge meg selv til en med mye penger. For sa ikke du at du ville bytte ut typen, om du vant 10 millioner? ← Hva har det med å være bitter å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. januar 2006 #17 Del Skrevet 30. januar 2006 sikter ikke til deg altså. du kan heller titte litt på den band-tråden min du. :grine2: ← Jeg har sett den Kanskje jeg burde starte i band? Siden jeg har så god musikksmak mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #18 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg var...inntill jeg så hvordan folk egentlig kan være. Leste mye her inne på KG, og fant ut at jeg har det så jævlig bra med meg selv i forhold til så mange andre her. hvorfor virker jeg bitter forresten? ← I og med at du ser deg nødt til å provosere hele tiden kan jo mange tolke deg som sint og bitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. januar 2006 #19 Del Skrevet 30. januar 2006 Føler meg ikke spesielt truffet, så noen andre bør vel svare på denne. ← Samme her.. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 31. januar 2006 #20 Del Skrevet 31. januar 2006 Vet du hva ordet bitter egentlig betyr? Forøvrig føler jeg meg ikke truffet jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå