Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De er vel bitre fordi de har blitt dumpet, lagt på seg, fått barn som de angrer på, tjener for dårlig, har ikke realisert seg selv nok, har ikke reist nok, har ikke fått mann/har fått feil mann, klarer ikke å hevde seg selv, osv..de vanlige tingene.

Og glemte...at når de ser seg i speilet ser de at de ikke likner på vakre modeller og da blir de bitre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei alle mine gode venner.

Dere har vel vært borti alle disse bitre og sure kvinnfolkene?

De som har "liker" og "liker ikke" lister på de mennene de vil ha (som de aldri får).

Jeg kan jo først begynne med å ramse opp noe av det som står på disse listene. de behøver ikke å være håndskrevet, men de er ofte fastprintet oppi hjernen til mange av disse sure og muggende mannehaterne (noe de ikke vil innrømme da de egentlig er desperate etter en ny mann).

> De vil ikke ha noen som er kriminelle - den er jo grei nok. Tipper disse kvinnfolka har møtt en del av disse kriminella gutta også, så er det strengt talt så rart at de er bitre? :grine2:

> De ser stygt på alle kvinner under 60 kg. "faen faen faen, hvorfor får ikke jeg det til, men HUN?" banner de inni hodet sitt imens de gir deg killerlooket for så å rakke ned på deg (høres de ikke søte ut)?

> De skal ha en som elsker ungen deres (de fleste bitre kvinnfolk er alenemødre har jeg funnet ut), og det enda ungen skriker og griner 24/7 samtidig som kanintennene henger på tørk og hvor snørra har stivna.

> Han skal helst ha en bra jobb (bra jobb for en sur og bitter alenemamma = en jobb i det hele tatt). :dorian_hoho:

> Han skal ikke ha jentevenninner (en trussel i seg selv...HJÆÆÆLP).

> Har han vært innom et horehus er det på huet og rævva ut igjen (yeah right...piss meg i øret....BULLSHIT).

I tillegg til alt dette så misunner de andre kvinner. UANSETT!

For de har det så utrolig miserabelt selv, slik at de gjerne kommer inn på forum for å brette skvip ut av fingerne sine... fordi de ikke tør å si dette til noe ansikt til ansikt. Svarer man dem med enten et spørsmål eller et argument klarer de ikke å svare tilbake. Kan noen av dere surpadder her inne forklare hvorfor?

Det er lett å legge merke til hvem som er bitter her inne. Det ER SÅ lett.

Og da syns jeg så synd på dem. Men samtidig så blir jeg glad. For at jeg har det så bra selv. :)

Og kjære folks. Fortsatt så bryr det meg midt i brunøyet om hva dere syns om meg, men kom gjerne med dritt. helt oki det azza :smilbla:

Her er en klem til ei snuppe som kjeder seg.. :klem:

Skrevet

hmmm... er det virkelig så mange bitre kvinner? Tror ikke jeg kjenner noen jeg.. og jeg kjenner noen mennesker nå etter snart et halvt århundre på denne kloden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...