AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Tenk om jeg fant en film jeg aldri hadde sett, som var virkelig god. Har sett en god del film, og det meste av det beste innen nyere tid. Da snakker jeg om fra 80-tallet og frem til i dag. Er ikke så interessert i filmer eldre enn det. Har sett det meste på imdbs top 250, f.eks. I alle fall av nyere filmer. Jeg liker spesielt historiske filmer men også action, drama, grøssere og krim. Er åpen for det meste! Men jeg foretrekker filmer med en ålreit rating på imdb, helst fra 7 og oppover. Kom gjerne med tips. Det er sikkert noen gode filmer som har gått meg hus forbi. Anonymkode: 4e43a...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Capernaum Anonymkode: acaf3...58d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Den siste mohikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Kanskje ikke helt din smak, men en fantastisk film: About Time Anonymkode: df71a...ee9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar Kongen av bastøy (2010) Lion (2016) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar The Legend of 1900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar Gone, baby, gone Anonymkode: 9147a...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Del Skrevet 24. januar The shining Anonymkode: a8770...b7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 24. januar #9 Del Skrevet 24. januar The red violin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 24. januar #10 Del Skrevet 24. januar Kan nevne noen som holdt på å gå meg hus forbi: The square Tree of Life Another earth Blindness Melancholia Burn after reading Arrival The others Sling blade Babel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #11 Del Skrevet 24. januar In the Name of the Father (1993) Anonymkode: 5c702...36a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #12 Del Skrevet 24. januar The station agent, tror ikke du har sett den.. Anonymkode: 6bfa3...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #13 Del Skrevet 24. januar Lars and the real girl Anonymkode: e040f...330 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #14 Del Skrevet 24. januar Grønt kort adgang USA Den fabelaktige Amelie fra Montmartre De urørlige Anonymkode: 6bfa3...b28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Del Skrevet 24. januar Sinsiew skrev (24 minutter siden): Den siste mohikaner. lille_fiol skrev (24 minutter siden): Kongen av bastøy (2010) Lion (2016) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gone, baby, gone Anonymkode: 9147a...753 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): The shining Anonymkode: a8770...b7f AnonymBruker skrev (14 minutter siden): In the Name of the Father (1993) Anonymkode: 5c702...36a Disse har jeg sett, men takk for forsøket! Anonymkode: 4e43a...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knoot Skrevet 24. januar #16 Del Skrevet 24. januar Memories of murder Koreansk film fra 2003 8.1 IMDB rating 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #17 Del Skrevet 24. januar Capernaum Anonymkode: 614a2...18e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #18 Del Skrevet 24. januar Jodaeiye Nader az Simin Anonymkode: fe517...a20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #19 Del Skrevet 24. januar Lasse & Geir (1976) Anonymkode: df8a1...bd4 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Del Skrevet 24. januar Boondock Saints Anonymkode: ecfc9...535 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå