AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #21 Del Skrevet 29. januar 2024 Ikke noe for meg, kløende hodebunn etter et par runder med shampoen, ga seg da jeg sluttet. Anonymkode: c66c0...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 29. januar 2024 #22 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg har prøvd ringblomstsalven, babysalven, leppepomadene, deodorant (2 forskjellige) og pantersalven. Veldig fornøyd med spesielt leppepomadene (mynte og lavendel) og ringblomstsalven. Babysalven har jeg også kjøpt flere ganger. Deodorantene er det jeg har vært minst fornøyd med. Har gitt dem sjansen lenge, men de funker rett og slett ikke for meg, selv om jeg ser mange andre er positive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 29. januar 2024 #23 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg mistenker at de som er veldig fornøyde med "naturlige" deodoranter er de som ikke har noe problem med svette. Jeg har prøvd et par produkter fra Vossabia, har vært veldig fornøyde med alt egentlig. Men har veldig sansen for dem og måten de driver på, så man blir jo kanskje litt partisk allerede før man har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 29. januar 2024 #24 Del Skrevet 29. januar 2024 (endret) ... Endret 11. august 2024 av MissHannigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #25 Del Skrevet 20. april 2024 Liker alle produktene jeg har prøvd. Kjøper ringblomstsalven fast, og den kan egentlig brukes til alt og over alt. Anbefales! Spent på shampoen som jeg kjøpte i dag. Anonymkode: 62517...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 21. april 2024 #26 Del Skrevet 21. april 2024 Har prøvd augebalsam og sjampoen. Augebalsamen var ca ok, men kjøper ikke igjen. Sjampoen var grusom, fikk forferdelig flokete hår og klødde intenst ( hadde ikke problem med kløe tidligere) Dumt, for jeg hadde tro på produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #27 Del Skrevet 22. april 2024 Daudaferd skrev (På 27.1.2024 den 8.20): Legg merke til at trådstarter og alle som svarer positivt her er anonyme. Mener at det dukket opp et lignende innlegg for noen måneder siden, med så og si samme respons. Snikreklame. Helt enig!! Kjøper ikke dette for fem øre. Anonymkode: 6a361...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 23. april 2024 #28 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg har prøvd shampo og såpe, alt for sterk lukt. Gikk i søpla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå