Gå til innhold

Produkter fra Vossabia - erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd shampoo og serum fra Vossabia? Blir litt blendet av anmeldelsene på nettsiden, de må jo være too good to be true liksom. Antar at de har fjernet de som er negative.. Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 83aa2...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd begge :) Er kjempefornøyd. Har kranglete hodebunn som lett blir sår, men sjampoen er virkelig gull verdt. Har prøvd både dyre og billige vanlige sjampoer uten samme effekt. Anbefales! Kremene er også gode. Produktene er dyre, men til gjengjeld veldig drøye i bruk. 

Anonymkode: 8b45d...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med sjampo! Har følsom hodebunn og dette er den beste sjampoen jeg har brukt. Har ikke prøvd andre produkter fra de. 

Anonymkode: 7ba5c...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sjampo, såpe og leppepomade fra dem, er veldig fornøyd med alle tre. Jeg er en av dem som har lagt inn omtale på sjampoen, noe jeg sjelden gjør, fordi denne virkelig har gjort en forskjell for hodebunnen min - hadde jeg vært mer sånn middels fornøyd, hadde jeg nok ikke giddet å poste. Jeg tror ikke nødvendigvis den fungerer for alle, men ser at mange liker den.

Anonymkode: 305ae...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hodebunn likte ikke sjampoen dessverre, ønsket den skulle det men begynte å klø ( etter å helt ha sluttet å klø etter jeg sluttet med silikon og harde sulfater) samt flasse noe jeg veldig sjeldent har gjort i mitt liv.. så nei, etter noen uker som jeg håpte hodebunn skulle vende seg til den så gav jeg opp, har derfor en halv flaske stående som ikke blir brukt 🥴

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Capazitet said:

Er desse produkta parfymerte?

De inneholder eteriske oljer. Ikke parfymerte, altså, men lukter en del likevel.

Anonymkode: 305ae...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at trådstarter og alle som svarer positivt her er anonyme. Mener at det dukket opp et lignende innlegg for noen måneder siden, med så og si samme respons. Snikreklame.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålte helelr ikke shampooen. Men har du god råd kan du jo prøve 😊

Anonymkode: c97aa...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd 2 produkter,og fornøyd med de🩷kommer til å prøve flere produkter etterhvert og.

Ringblomstsalven er kjempegod på tørre lepper,som hudkrem,på sår.

Panterbalsamen bruker jeg på kroppen,mot senebetennelse,og smerter generelt. Den funker selvfølgelig ikke lkke bra som voltarolgel(jeg har fibromyalgi),men syns den er veldig god :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augebalsam er kjempegod.

Og Panterbalsam (tror jeg den het) God mot knott også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (På 27.1.2024 den 8.20):

Legg merke til at trådstarter og alle som svarer positivt her er anonyme. Mener at det dukket opp et lignende innlegg for noen måneder siden, med så og si samme respons. Snikreklame.

Hvis du har prøvd produktene og har en annen mening er det jo bare til å legge ut din egen anmeldelse?

Anonymkode: 8b45d...d3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (På 25.1.2024 den 19.15):

Min hodebunn likte ikke sjampoen dessverre, ønsket den skulle det men begynte å klø ( etter å helt ha sluttet å klø etter jeg sluttet med silikon og harde sulfater) samt flasse noe jeg veldig sjeldent har gjort i mitt liv.. så nei, etter noen uker som jeg håpte hodebunn skulle vende seg til den så gav jeg opp, har derfor en halv flaske stående som ikke blir brukt 🥴

Ikke min heller. Jeg kjøpte den for å dempe kløen i hodebunn og fett hår, den fikk jeg enda mer kløe av og gjorde ingenting for fett hår, den ga meg liksom ikke noe. Hadde så inderlig håpet at den skulle være vidunderlig ettersom det kun er produkter fra naturen i den, men den er som alle andre sjampoer, egentlig.🤷‍♀️

Anonymkode: a9e69...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun prøvd ringblomstsalven og er veldig fornøyd m den. 
Har bestilt deodorant derfra også nå og er veldig spent på den! 

Anonymkode: e58b8...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke min heller. Jeg kjøpte den for å dempe kløen i hodebunn og fett hår, den fikk jeg enda mer kløe av og gjorde ingenting for fett hår, den ga meg liksom ikke noe. Hadde så inderlig håpet at den skulle være vidunderlig ettersom det kun er produkter fra naturen i den, men den er som alle andre sjampoer, egentlig.🤷‍♀️

Anonymkode: a9e69...f25

Spør du meg er den verre enn andre sjampoer 😥 men ja, jeg liker konseptet veldig godt så dumt det funket så dårlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt shampoo, kamillebalsam og tindved/nesle krem. Shampoo er ok, men jeg merker ikke forskjell fra andre shampoer, har litt tørr hodebunn. Kamillebalsam er god på hælene men den tindved som alle skryter så veldig av, gjør absolutt nada for min hud ihvertfall (er fra før vant med Dermalogica for det meste)

Anonymkode: 6d643...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blingblingtahei skrev (5 minutter siden):

Spør du meg er den verre enn andre sjampoer 😥 men ja, jeg liker konseptet veldig godt så dumt det funket så dårlig ...

Ja, for noen passer en sjampo og for andre ikke, sånn er det bare. 😐 

Anonymkode: a9e69...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd de fleste produktene fra denne serien, og elsker de. 

Spesielt intimsalva. Den lukter så himmelsk godt.

Synes alle produktene lukter så naturlig og godt. Jeg bruker ikke parfyme.

Sjampoen lukter godt, og serumet er jeg veldig fornøyd med 👌.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest så gode anmeldelser av denne shampoen deres så tenkte jeg «hvorfor ikke prøve», spesielt siden den er full av naturlige produkter. Den er ikke noe å skryte av akkurat. Jeg ville forsøke for mange skrev at den tar vekk kløen i hodebunnen og i tillegg er min hodebunn tørr, det skulle den også hjelpe på. Men, jeg klødde enda mer av den og etter 3 uker, så ga jeg opp. Ga den til mannen min, for å ikke måtte kaste den.🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...