Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dame (meg) 22 og mann 22, bare en flørt  begge var 18 år da, en jævla stor kødd hele fyren, angrer på hele greia meeeen men

Anonymkode: d8bc2...51b

22 eller 18?

Anonymkode: 66e68...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Debuterte på et toalett på ungdomsskolen, jeg var 16 og han var like gammel. Var liksom ned med truse og boxer, ryggen mot veggen og la det stå til. Jeg husker jeg syntes det var litt vondt da han trengte inn, som om noen kløyp meg der nede. Var ikke lenge han holdt ut, så det ble ikke noen stor opplevelse, ikke for noen av oss. 

Han og jeg gikk i samme klasse, dette skjedde ganske sent i avgangsåret vårt. Men jeg husker fortsatt hvor kleint det var å se han i gangene på skolen og i klasserommet etterpå, vi snakket ikke sammen etter det. Vi ga etter for " presset ", fordi alle andre hadde debutert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (9 timer siden):

Debuterte på et toalett på ungdomsskolen, jeg var 16 og han var like gammel. Var liksom ned med truse og boxer, ryggen mot veggen og la det stå til. Jeg husker jeg syntes det var litt vondt da han trengte inn, som om noen kløyp meg der nede. Var ikke lenge han holdt ut, så det ble ikke noen stor opplevelse, ikke for noen av oss. 

Han og jeg gikk i samme klasse, dette skjedde ganske sent i avgangsåret vårt. Men jeg husker fortsatt hvor kleint det var å se han i gangene på skolen og i klasserommet etterpå, vi snakket ikke sammen etter det. Vi ga etter for " presset ", fordi alle andre hadde debutert.

Hehe, snakk om forskjeller, siste året på ungdomsskolen bygget jeg fortsatt lego og var mest opptatt av fotballspill på Amigaen.

Anonymkode: 7c921...da5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 2.41):

Var med en folkehøyskole - kjæreste. Jeg kvinne, han mann. Vi var vel 18-19 år. Forholdet tok slutt bare noen dager etter vi sluttet på folkehøgskole. 

Anonymkode: f41f8...b8b

sex  på internatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venta til jeg(kvinne) var 18 år og glad for det, for han jeg hadde sex med var den beste jeg noen gang har hatt meg med. En av de kjekkeste guttene på VGS og plutselig var han min, ihvertfall for en periode, det ble slutt. Han var absolutt erfaren og jeg hadde 3 orgasmer. Superfin opplevelse. Veldig fin fyr. Kjekk, smart og snill.Vi var venner i noen år etterpå, men kontakten forsvant pga en sjalu ex jeg ble sammen med. 

Nå er jeg over 40 og håper jeg en dag treffer en slik fyr igjen. 

Anonymkode: 2e2b5...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med? Ungdomskjærester
Ditt kjønn? K (jente)
Den du lå med sitt kjønn? M (gutt)
Alderen din og vedkommendes? Jeg var 14, han 15

Rart å hente det frem fra hukommelsen. Vi er begge gift på hver sin kant av landet. 

Opplevelsen var fin, begge ønsket det, det at jeg var tidlig ute betød ikke at jeg hadde masse sex etterpå. Bortsett fra en ONS har jeg bare hatt sex i forhold.

Anonymkode: de95d...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvilken relasjon hadde du til den første du lå med? Ungdomskjærester
Ditt kjønn? K (jente)
Den du lå med sitt kjønn? M (gutt)
Alderen din og vedkommendes? Jeg var 14, han 15

Rart å hente det frem fra hukommelsen. Vi er begge gift på hver sin kant av landet. 

Opplevelsen var fin, begge ønsket det, det at jeg var tidlig ute betød ikke at jeg hadde masse sex etterpå. Bortsett fra en ONS har jeg bare hatt sex i forhold.

Anonymkode: de95d...73b

Hvorfor syns du det er rart å huske det? Jeg husker til før barnehagen og alle relasjonene jeg har hatt?

Anonymkode: ca882...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor syns du det er rart å huske det? Jeg husker til før barnehagen og alle relasjonene jeg har hatt?

Åja, rart å mimre til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One night stand. Russetiden. Vi var begge 18. Skulle ha venta og ikke gått for random. Nå hadde jeg kun FF og ons frem til jeg 25 da så.

Anonymkode: c2c75...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Åja, rart å mimre til. 

ble du litt tent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg var 14, han var 16 og vi var sammen i rundt et år.

Anonymkode: e585e...ea4

bra sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...