norw Skrevet 24. januar 2024 #161 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel. Da foreslår jeg at menn begynner å prøve seg også på rusmisbrukere e.l, og damer på over 50 selv om de er 20. Og kvinner de har aversjon mot. Da øker mulighetene betraktelig, hvis det er sånn dere vil ha det. Dette at dere hele tiden utvider nulughetsrommet for kvinner i hypoteserommet, men nekter å utvide mulighetsrommet for menn, er betegnende. Dere tilpasser terrenget kartet. Alle vet at det er noe vanskeligere for menn. Men dere er så ekstreme. Anonymkode: 3c961...a7c Jeg ser ikke hvorfor man skal det, hvorfor det skulle være aktuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #162 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Muligheten. Nå forholder du deg ikke til det jeg skriver. Dette er flisespikkeri. Få flere menn inn i helse da feks. Det er masse slibrige eldre damer. Hvis muligheten er å dra dette til det absurde, så får dere også strekke deres egne alternative muligheter. Vær litt kreative. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #163 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (3 minutter siden): Jo, du har tilgang på fisk eller lakris. Dette blir for dumt. Nei. Du har ikke sex med kvinner du ikke tenner på, men forventer at kvinner skal ha det med menn de ikke tenner på. DETTE blir for dumt. Anonymkode: f4a15...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #164 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Jeg ser ikke hvorfor man skal det, hvorfor det skulle være aktuelt. Fordi du snakker om å ha muligheten. Følg ditt eget resonnement. Anonymkode: 3c961...a7c 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #165 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (3 minutter siden): Muligheten. Nå forholder du deg ikke til det jeg skriver. Det er ikke en mulighet hvis kvinnen ikke tenner på mannen. Man kan ikke ha sex med noen uten å være tent, da er det bare vondt og oppleves som overgrep. Kan DU ha sex uten å få den opp? HVORDAN i tilfellet gjør du det? Anonymkode: f4a15...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #166 Skrevet 24. januar 2024 5 minutter siden, norw said: Jo, det går opp. Dette handler om muligheten. Når jeg var 14 år så prøvde en betraktelig eldre mann å fingre meg på bussen, og jeg har jo mange andre eksempler, så om man skal se sånn på det så har jeg jo hatt muligheten til å ha sex siden jeg var 12. Anonymkode: ec15e...df6 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #167 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel. Da foreslår jeg at menn begynner å prøve seg også på rusmisbrukere e.l, og damer på over 50 selv om de er 20. Og kvinner de har aversjon mot. Da øker mulighetene betraktelig, hvis det er sånn dere vil ha det. Dette at dere hele tiden utvider nulughetsrommet for kvinner i hypoteserommet, men nekter å utvide mulighetsrommet for menn, er betegnende. Dere tilpasser terrenget kartet. Alle vet at det er noe vanskeligere for menn. Men dere er så ekstreme. Anonymkode: 3c961...a7c Nettopp. Narkiser, dritafulle damer, 130 kg tyngre damer, damer med tydelig bart/mannlige trekk, brautende damer, damer som stinker og har fett hår. Velbekomme. Anonymkode: f4a15...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #168 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg var 14 år så prøvde en betraktelig eldre mann å fingre meg på bussen, og jeg har jo mange andre eksempler, så om man skal se sånn på det så har jeg jo hatt muligheten til å ha sex siden jeg var 12. Anonymkode: ec15e...df6 Ja, muligheten er jo dritlukrativ, må vite. Anonymkode: 3c961...a7c 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #169 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp. Narkiser, dritafulle damer, 130 kg tyngre damer, damer med tydelig bart/mannlige trekk, brautende damer, damer som stinker og har fett hår. Velbekomme. Anonymkode: f4a15...1fe Da har de muligheten, og det er ifølge denne logikken, godt nok. Anonymkode: 3c961...a7c 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #170 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): Jeg ser ikke hvorfor man skal det, hvorfor det skulle være aktuelt. Men du samtidig påstår at kvinner skal det? At hvis de bare går etter menn de ikke liker, så kan de få sex i morgen? Det er jo hele problemet til dere menn - dere vil ha sex med damer dere tenner på, ofte veldig smalt segment av damer. Men samtidig sier at damer ikke trenger å tenne på en mann for å ha sex med ham. Hvordan tror du det foregår å ha sex med en man ikke tenner på? Vet du hvor vondt det er? Anonymkode: f4a15...1fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #171 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da har de muligheten, og det er ifølge denne logikken, godt nok. Anonymkode: 3c961...a7c Men de vil jo ikke det, ergo mener de selv at de ikke har muligheten. Anonymkode: f4a15...1fe 3
TLR Skrevet 24. januar 2024 #172 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og det mange menn ikke forstår - føler jeg - er at kvinner ønsker å bli respektert, bli satt pris på og ha en som det går an å snakke med. 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 Dessverre og ja de respekterer ikke at kvinner også liker å gå ut på byen og ha det gøy. Føler også at man blir sett ned på hvis man tar seg en øl eller to. Selvom man drikker så betyr det ikke at vi ønsker å ligge med noen. Vi lever i 2024 og ikke på 1950 tallet???? 2 1
norw Skrevet 24. januar 2024 #173 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke en mulighet hvis kvinnen ikke tenner på mannen. Man kan ikke ha sex med noen uten å være tent, da er det bare vondt og oppleves som overgrep. Kan DU ha sex uten å få den opp? HVORDAN i tilfellet gjør du det? Anonymkode: f4a15...1fe Jo, muligheten er der og det er som sagt svært enkelt å finne en jevnbyrdig mann for sex, eller en som egentlig er mer attraktiv. Hvem er sexutførelsen enklest for forresten? Ikke at det egentlig er særlig relevant.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #174 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En liten hemmelig. Det er bare menn som kaller det en prestasjon. Anonymkode: ec15e...df6 Ding ding ding!! Du vant kommentarfeltet i dag. ❤️ For å putte uken i ei dåse er ingen prestasjon. Det er en transaksjon. Å klatre et bratt fjell er en prestasjon. Å vinne i sjakk er en prestasjon. Å ta en utdannelse er prestasjon. Anonymkode: 99a44...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #175 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Jo, muligheten er der og det er som sagt svært enkelt å finne en jevnbyrdig mann for sex, eller en som egentlig er mer attraktiv. Hvem er sexutførelsen enklest for forresten? Ikke at det egentlig er særlig relevant. Nei, det er ikke det. ENKLEST? Du tenker som en overgriper. En kvinne som ikke er tent eller forberedt, vil oppleve det som smertefullt og kvalmt å ha sex med en mann hun ikke er tent på. Det er fysisk vondt! Anonymkode: f4a15...1fe 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #176 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ding ding ding!! Du vant kommentarfeltet i dag. ❤️ For å putte uken i ei dåse er ingen prestasjon. Det er en transaksjon. Å klatre et bratt fjell er en prestasjon. Å vinne i sjakk er en prestasjon. Å ta en utdannelse er prestasjon. Anonymkode: 99a44...4eb Nettopp. Men dette er jo ikke noe disse mennene kan oppnå. Anonymkode: f4a15...1fe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #177 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Jo, muligheten er der og det er som sagt svært enkelt å finne en jevnbyrdig mann for sex, eller en som egentlig er mer attraktiv. Hvem er sexutførelsen enklest for forresten? Ikke at det egentlig er særlig relevant. Jada, det blir mer og mer enkelt for hvert innlegg du skriver, hører jeg. Og til det siste du skriver, det kommer da helt an på hvem som er den mest aktive under akten. Anonymkode: 3c961...a7c 2
SPOCA Skrevet 24. januar 2024 #178 Skrevet 24. januar 2024 Nei, ellers takk. Er glad min samboer synes sånne videoer bare er tåpelig, og at han elsker meg for den jeg er, på godt og vondt. Menn som bryr seg for mye om seksuell fortid er ikke mye verdt for meg uansett. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #179 Skrevet 24. januar 2024 4 minutter siden, TLR said: Dessverre og ja de respekterer ikke at kvinner også liker å gå ut på byen og ha det gøy. Føler også at man blir sett ned på hvis man tar seg en øl eller to. Selvom man drikker så betyr det ikke at vi ønsker å ligge med noen. Vi lever i 2024 og ikke på 1950 tallet???? Nå er jeg snart 35 år så regner med at det roer seg ned snart. Fått masse på Tinder at jeg er gammel og burde være takknemlig for at noen gidder i det hele tatt å ta meg når jeg avslår forespørslene om sex. Anonymkode: ec15e...df6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #180 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er jeg snart 35 år så regner med at det roer seg ned snart. Fått masse på Tinder at jeg er gammel og burde være takknemlig for at noen gidder i det hele tatt å ta meg når jeg avslår forespørslene om sex. Anonymkode: ec15e...df6 Men så heldig du er. Tebkbat du får muligheten til sex ❤ bare tuller. Sjuke folk. Anonymkode: 3c961...a7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå