Gå til innhold

Stemmer det at man kun trenger produksjonsnr og ikke kvittering ang garanti på Bose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det stemmer at man ikke trenger kvittering på feks Bose headset, fordi det holder med produksjonsnr og å ta direkte kontakt med Bose?

Tenker på å kjøpe nytt, ubrukt og uåpnet headset som ikke har kvittering da selger har fått det som gave, men er skeptisk da det ikke er kvittering fra kjøpet.

Selger skrev at jeg kunne ta kontakt med Bose og oppgi produksjonsnr hvis det gjaldt reklamasjon.

 

Anonymkode: ba297...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi måtte ha kvittering de to gangene vi reklamerte på Bose headsett på Elkjøp iallfall. Men der ligger jo kvitteringen i systemet, så det var jo ikke noe problem.

Selv om selger har fått det i gave er det ikke vanskelig for vedkommende å finne kvitteringen hvis den er kjøpt på en av de store kjedene. Da er det bare å be de testet mobilnummeret til giver.

Anonymkode: 6698e...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi måtte ha kvittering de to gangene vi reklamerte på Bose headsett på Elkjøp iallfall. Men der ligger jo kvitteringen i systemet, så det var jo ikke noe problem.

Selv om selger har fått det i gave er det ikke vanskelig for vedkommende å finne kvitteringen hvis den er kjøpt på en av de store kjedene. Da er det bare å be de testet mobilnummeret til giver.

Anonymkode: 6698e...872

Selger hadde fått det som erstatningshodesett fra Bose, men funnet ut at han ikke trengte det.

Ts

Anonymkode: ba297...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...