AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Del Skrevet 23. januar 2024 Lurer på om det stemmer at man ikke trenger kvittering på feks Bose headset, fordi det holder med produksjonsnr og å ta direkte kontakt med Bose? Tenker på å kjøpe nytt, ubrukt og uåpnet headset som ikke har kvittering da selger har fått det som gave, men er skeptisk da det ikke er kvittering fra kjøpet. Selger skrev at jeg kunne ta kontakt med Bose og oppgi produksjonsnr hvis det gjaldt reklamasjon. Anonymkode: ba297...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 Vi måtte ha kvittering de to gangene vi reklamerte på Bose headsett på Elkjøp iallfall. Men der ligger jo kvitteringen i systemet, så det var jo ikke noe problem. Selv om selger har fått det i gave er det ikke vanskelig for vedkommende å finne kvitteringen hvis den er kjøpt på en av de store kjedene. Da er det bare å be de testet mobilnummeret til giver. Anonymkode: 6698e...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi måtte ha kvittering de to gangene vi reklamerte på Bose headsett på Elkjøp iallfall. Men der ligger jo kvitteringen i systemet, så det var jo ikke noe problem. Selv om selger har fått det i gave er det ikke vanskelig for vedkommende å finne kvitteringen hvis den er kjøpt på en av de store kjedene. Da er det bare å be de testet mobilnummeret til giver. Anonymkode: 6698e...872 Selger hadde fått det som erstatningshodesett fra Bose, men funnet ut at han ikke trengte det. Ts Anonymkode: ba297...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå