Gå til innhold

Har du en grense på hvor mye du tillater deg selv å spille om dagen??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Konsoll- og PC-spill, altså 😅

Og klarer du å holde den grensen? 🙊

Anonymkode: a0d29...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begrenser seg selv siden jeg har ting jeg må gjøre. Spise middag, gå tur med hunden, legge meg i ok tid pga tidlig opp på jobb dagen etter, trening på kvelden osv.

Har jeg frihelg uten planer så har jeg ingen grense (bortsett fra at jeg fortsatt må ut med hunden og spise middag), men jeg har som regel ikke samme utholdenhet til å spillle i 6-8 timer lengre, som da jeg var yngre. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen grense, men har en "regel" om at alle pliktene må være gjort. Som feks studier og husarbeid ferdig. Så ja.. blir ikke alltid mye spilling.  

Anonymkode: 5238a...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå for tiden stopper det seg selv etter en time eller to, da er det bra for denne gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar aldri spilling gå på bekostning av noe viktig. 

Begrenser blant annet spilling utover kvelden, og avslutter alltid(!) senest 30 minutter før leggetid. Jeg har en fast leggetid i ukedagene, da jeg trenger mye søvn, og er en av de som trener før jobb. 

 

Klarer i over 98% av tilfellene å holde grensen, er kun enkelte unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan spille så lenge jeg vil, og har ingen begrensning. Eneste som begrenser tid tilgjengelig til spilling er jobben, barn, handling, lage mat, vedlikehold, rengjøring, klesvask, soving og være sosial. Ingenting som hindrer meg fra å banke inn etpar timer playstationspilling i måneden... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke en slik grense, det begrenser seg selv. Noen ganger spiller samboer og jeg på hver vår pc ved siden av hverandre. Det sagt, vi foretrekker egentlig brettspill mer enn pc-spill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Spiller så mye og ofte jeg kan. Hvorfor skulle jeg trenge en grense? Grenser er for folk med problemer.

Anonymkode: 93060...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (43 minutter siden):

Jeg kan spille så lenge jeg vil, og har ingen begrensning. Eneste som begrenser tid tilgjengelig til spilling er jobben, barn, handling, lage mat, vedlikehold, rengjøring, klesvask, soving og være sosial. Ingenting som hindrer meg fra å banke inn etpar timer playstationspilling i måneden... 

 

Med et par timers spilling i mnd, skal det noe til for å være forhindret fra det.

Anonymkode: 3e46d...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller når jeg har lyst. Men gjør alltid unna jobb, husarbeid, middag osv før jeg begynner.

Lovet meg selv det da jeg startet opp, det skal ikke gå på bekostning av noe annet enn fritiden min. 

Anonymkode: ea495...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (46 minutter siden):

Jeg kan spille så lenge jeg vil, og har ingen begrensning. Eneste som begrenser tid tilgjengelig til spilling er jobben, barn, handling, lage mat, vedlikehold, rengjøring, klesvask, soving og være sosial. Ingenting som hindrer meg fra å banke inn etpar timer playstationspilling i måneden... 

 

Et par timer i mnd? 

Det er stort sett det jeg spiller i snitt daglig ;) 

Anonymkode: ea495...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 21.04):

Konsoll- og PC-spill, altså 😅

Og klarer du å holde den grensen? 🙊

Anonymkode: a0d29...b4b

Jeg har alltid hatt såpass mye på gang i livet mitt at det har satt naturlige begrensninger for spillingen min, som egentlig betyr at jeg har et sunt forhold til det, og aldri prioritert spilling over ting som skole/studier, jobb, partner, barn, dyr, trening osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Et par timer i mnd? 

Det er stort sett det jeg spiller i snitt daglig ;) 

Anonymkode: ea495...182

Noen perioder gjøres prioriteringer, men det krever litt planlegging og forsømmelse av andre ting. Tror jeg satt rekord i spilletid da God of War ble sluppet, der klarte jeg å fullføre i tidsrommet februar til mai. Fikk det i julegave, så det lå uåpnet i 5-6 uker før jeg fant tid og mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh nei jeg er voksen og spiller når jeg vil.

Men livet kommer først da, jobb, venner, hund, mat, osv. Så ja 😅

Anonymkode: 541a1...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...