Gå til innhold

Ble været og føret like ille som varslet hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller ropte mediene litt ulv, ulv?

Anonymkode: e6910...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble meldt om isete veier og det har det vært. Det ble ikke strødd før langt utpå dagen, så jeg er glad jeg tok hjemmekontor.

Anonymkode: 04ed2...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er glatt her iallefall. Skolebussen skled av vegen (på veg for å hente barn, så den var heldigvis tom) en butikk fikk oversvømmelse og måtte pumpes i kjelleren. Så helt ulv ulv er det ikke. Skulle ønske det var mer fokus på hvorfor været er som det er og om vi kan gjøre noe med det.

Anonymkode: 5e088...8fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bedre enn fryktet fordi folk fulgte oppfordringen om ikke å dra ut med bilen om det ikke var nødvendig. Jeg tror det hadde blitt masse ulykker og brudd osv hvis folk flest hadde blåst i å holde seg hjemme. 

 

Anonymkode: d0adb...932

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv, ulv og atter ulv. 

 

Anonymkode: 65160...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det speilblankt da jeg var ute med bikkja på det tidspunktet jeg vanligvis kjører til jobb. Hadde jeg dratt da, hadde det aldri i verden gått bra. Ble strødd utpå ettermiddagen. Regner med at hovedveiene ble prioritert. 

Glad jeg hadde mulighet til å ta hjemmekontor i dag. Og at jeg har gode brodder. Bikkja derimot sleit, så ble uansett en kort tur. 

Anonymkode: 85f42...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våkna av vind og regn inatt 😮‍💨

Selv om vi har ganske nytt hus så følte jeg at vi svaia litt med vindkast, hater uvær om nettene!

Så jeg har hatt en trøtt dag og har ikke vært ute, men jeg hadde nok ikke tørt å hverken gå ute eller kjøre idag uansett!

Anonymkode: 951b6...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har ikke vært så ille her som fryktet. Gikk helt fint å kjøre inn til Oslo i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandet: glatt på vår private vei, men brukte brodder. Regnet mye og med 5-6gr og trafikk så var det bart på hovedveiene. På mindre veier delvis bart/delvis is, men gikk fint å kjøre

Anonymkode: aeecb...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Bergen og det har ikke vært noe ulv ulv her. Det har vært store ødeleggelser forskjellige steder av byen. Jeg har hatt fri på jobb i dag (helt uavhengig av vær), men tok turen til butikken i ettermiddag, snøen og isen er heldigvis borte men jeg er glad jeg ikke har vært utendørs siden fredag. 

Anonymkode: 870b5...183

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Helt oversvømt 

Anonymkode: b4761...5cd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble som forventet. Glatt, varmegrader, myyyye vind og regn. Fordelen er at jeg endelig fikk kjørt bilen i vaskehall etter en langtur på E6 med alt saltet. Glad jeg hadde hjemmekontor, for de 5 milene jeg har til jobb er ikke så morsomme når været er som det er nå. 

Anonymkode: 7244a...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye verre enn ventet, og de tidligste i familien som skulle ut kom seg ikke av gårde. Sørøst for Oslo. 

Anonymkode: d968c...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte hjemnekontor, ville uansett ikke hatt noe valg. Bratt bakke utenfor huset som fortsatt ikke er strødd, og den er klin umulig å komme seg ned (stående) eller opp, vanlige brodder biter ikke på og jeg har ikke noe annet. Bilen ville glidd rett inn i en steinvegg. Det står biler parkert overalt i bakken, alle har gitt opp og de kommer ingen vei fra der de har parkert. Det betyr også at det ikke er mulig for strøbilen å komme frem. 

Anonymkode: a062c...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ras og flom her, så ikke ulv ulv denne gang. 

Anonymkode: 6583b...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

 Niks, var typisk hysteriske nyheter - som vanlig...      

Anonymkode: 7af83...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...