Gå til innhold

Fikk sms fra SATS ...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Der sto det: Hvor har det blitt av treningsstjerna vår fra 2023? Vi savner deg! Pakk treningsbagen og ta en date med oss! 🤣

Denne treningsstjerna har ikke kommet i gang i 2024 og venter på motivasjon og lyst. Håper det kommer snart! Kjenner at jeg allerede har fått en litt mykere kropp ... 🙄

Anonymkode: adb9f...84b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Der sto det: Hvor har det blitt av treningsstjerna vår fra 2023? Vi savner deg! Pakk treningsbagen og ta en date med oss! 🤣

Denne treningsstjerna har ikke kommet i gang i 2024 og venter på motivasjon og lyst. Håper det kommer snart! Kjenner at jeg allerede har fått en litt mykere kropp ... 🙄

Pakk bagen og stikk, ta sats og bli stjerna deres igjen 😃🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Anonymkode: 8cc4f...790

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer :) personlig fikk jeg i dag 1 sms fra posten som mente jeg måtte betale noen gebyrer, 1 fra fedx som ikke klarte se det gigantiske husnr mitt som henger på veggen. En epost fra en gift kvinne som var desperat etter å få se noe siden mannen hennes ikke kunne. Bodde vistnok i nærheten av meg og. 

Anonymkode: 5bf0b...0a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gratulerer :) personlig fikk jeg i dag 1 sms fra posten som mente jeg måtte betale noen gebyrer, 1 fra fedx som ikke klarte se det gigantiske husnr mitt som henger på veggen. En epost fra en gift kvinne som var desperat etter å få se noe siden mannen hennes ikke kunne. Bodde vistnok i nærheten av meg og. 

Oi du må få deg sånn spam filter

Anonymkode: 8cc4f...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Drit i motivasjonen. Bare stikk på trening! Det trenger jo ikke å være en hæla i taket økt heller. Gå litt på mølla, løft noen vekter. Kjenn at det er deilig å bevege på seg. 

Anonymkode: bb40b...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Drit i motivasjonen. Bare stikk på trening! Det trenger jo ikke å være en hæla i taket økt heller. Gå litt på mølla, løft noen vekter. Kjenn at det er deilig å bevege på seg. 

100% enig. Den letteste måten å finne motivasjon til trening er som regel å trene. Har man hatt et lengre opphold kan de to første øktene være litt tøffe, men så går det av seg selv etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

You wish. 

Mye fantasi i dag

Anonymkode: 970ee...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Jdz said:

100% enig. Den letteste måten å finne motivasjon til trening er som regel å trene. Har man hatt et lengre opphold kan de to første øktene være litt tøffe, men så går det av seg selv etterpå.

Der traff du spikeren på hodet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker said:

You wish. 

Mye fantasi i dag

Anonymkode: 970ee...2f4

Øøøh??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Der traff du spikeren på hodet! :jepp:

Fikk motivasjon av meldingene deres, og har i dag vært på Bodypump! Herlig å være i gang igjen 😁😁😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk motivasjon av meldingene deres, og har i dag vært på Bodypump! Herlig å være i gang igjen 😁😁😁

Det gjør meg så glad å høre!! 🥰  Dritbra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...