AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Der sto det: Hvor har det blitt av treningsstjerna vår fra 2023? Vi savner deg! Pakk treningsbagen og ta en date med oss! 🤣 Denne treningsstjerna har ikke kommet i gang i 2024 og venter på motivasjon og lyst. Håper det kommer snart! Kjenner at jeg allerede har fått en litt mykere kropp ... 🙄 Anonymkode: adb9f...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der sto det: Hvor har det blitt av treningsstjerna vår fra 2023? Vi savner deg! Pakk treningsbagen og ta en date med oss! 🤣 Denne treningsstjerna har ikke kommet i gang i 2024 og venter på motivasjon og lyst. Håper det kommer snart! Kjenner at jeg allerede har fått en litt mykere kropp ... 🙄 Anonymkode: adb9f...84b Pakk bagen og stikk, ta sats og bli stjerna deres igjen 😃🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Anonymkode: 8cc4f...790 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Gratulerer personlig fikk jeg i dag 1 sms fra posten som mente jeg måtte betale noen gebyrer, 1 fra fedx som ikke klarte se det gigantiske husnr mitt som henger på veggen. En epost fra en gift kvinne som var desperat etter å få se noe siden mannen hennes ikke kunne. Bodde vistnok i nærheten av meg og. Anonymkode: 5bf0b...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gratulerer personlig fikk jeg i dag 1 sms fra posten som mente jeg måtte betale noen gebyrer, 1 fra fedx som ikke klarte se det gigantiske husnr mitt som henger på veggen. En epost fra en gift kvinne som var desperat etter å få se noe siden mannen hennes ikke kunne. Bodde vistnok i nærheten av meg og. Anonymkode: 5bf0b...0a3 Oi du må få deg sånn spam filter Anonymkode: 8cc4f...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar 21 hours ago, AnonymBruker said: Der sto det: Hvor har det blitt av treningsstjerna vår fra 2023? Vi savner deg! Pakk treningsbagen og ta en date med oss! 🤣 Denne treningsstjerna har ikke kommet i gang i 2024 og venter på motivasjon og lyst. Håper det kommer snart! Kjenner at jeg allerede har fått en litt mykere kropp ... 🙄 Anonymkode: adb9f...84b Drit i motivasjonen. Bare stikk på trening! Det trenger jo ikke å være en hæla i taket økt heller. Gå litt på mølla, løft noen vekter. Kjenn at det er deilig å bevege på seg. Anonymkode: bb40b...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Drit i motivasjonen. Bare stikk på trening! Det trenger jo ikke å være en hæla i taket økt heller. Gå litt på mølla, løft noen vekter. Kjenn at det er deilig å bevege på seg. Anonymkode: bb40b...e1a 100% enig. Den letteste måten å finne motivasjon til trening er som regel å trene. Har man hatt et lengre opphold kan de to første øktene være litt tøffe, men så går det av seg selv etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gratulerer personlig fikk jeg i dag 1 sms fra posten som mente jeg måtte betale noen gebyrer, 1 fra fedx som ikke klarte se det gigantiske husnr mitt som henger på veggen. En epost fra en gift kvinne som var desperat etter å få se noe siden mannen hennes ikke kunne. Bodde vistnok i nærheten av meg og. Anonymkode: 5bf0b...0a3 You wish. Mye fantasi i dag Anonymkode: 970ee...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar 15 minutter siden, Jdz said: 100% enig. Den letteste måten å finne motivasjon til trening er som regel å trene. Har man hatt et lengre opphold kan de to første øktene være litt tøffe, men så går det av seg selv etterpå. Der traff du spikeren på hodet! Anonymkode: bb40b...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Del Skrevet 23. januar 16 minutter siden, AnonymBruker said: You wish. Mye fantasi i dag Anonymkode: 970ee...2f4 Øøøh??? Anonymkode: 5bf0b...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Der traff du spikeren på hodet! Anonymkode: bb40b...e1a Fikk motivasjon av meldingene deres, og har i dag vært på Bodypump! Herlig å være i gang igjen 😁😁😁 Anonymkode: adb9f...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #11 Del Skrevet 24. januar 24 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk motivasjon av meldingene deres, og har i dag vært på Bodypump! Herlig å være i gang igjen 😁😁😁 Anonymkode: adb9f...84b Det gjør meg så glad å høre!! 🥰 Dritbra jobba! Anonymkode: bb40b...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå