Gå til innhold

Spotting 3dpo?? **TMI BILDE**


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bakhistorie: Etter fødsel i 22 begynte jeg på p-piller. Begynnelsen av juli 23 sluttet jeg siden vi ønsket å prøve på nr 2. Ammer mye enda (barn nr 1 er 18 mnd). Har enda ikke fått mensen, nesten 7 mnd siden jeg sluttet med prevensjon.

Siden november 23 har jeg tatt el-tester, men er førsy nå at jeg har fått høy lh-nivå (legger ved bilder). Måler bbt, men vet ikke om jeg gjør det riktig og har en kronisk sykdom som klusser med regulering av kroppstemperatur (kan få feber ved fysisk anstrengelse).

 

I følge Premom så er jeg 4 dpo i dag (21/01). I går (3dpo) fikk jeg liten blødning, litt rosa på papiret og litt brunt. Hadde også milde magekramper som ligner menssmerter. I dag var det samme blødning og mild magekramper, tok bilde (som legges ved). Ikke kommet noe i truseinnlegg, bare når jeg tørker nedentil.
 

Hva er dette for noe? Fant ut at eggløsningsblødning er en greie, men er det ikke litt sent å få blødning + kramper både 3 og 4 dager etter eggløsning?

Det er vel for tidlig med festeblødning?

 

IMG_5449.png

IMG_5450.png

IMG_5451.png

Anonymkode: e08fc...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke som jeg vet om..

Anonymkode: e08fc...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flere bilder av samme test lagt inn i appen? Ser flere er merket med samme dato, og med kun minutter mellom avlesning. Det blir helt feil i forhold til hvordan appen skal lese tester. Kun 1 bilde per test skal legges inn før avlsaningstiden på testen går ut. 

Ellers helt umulig å si om det er mensen eller ikke som kommer. 

Anonymkode: 17f33...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tok flere bilder av samme test. Det står at man ikke skal lese av teste etter 5 minutter, men inne da så er bakgrunnen fortsatt rosa, altså blekket er ikke ferdig å gjøre jobben sin. Har lest at folk sier man må vente til bakgrunnen ikke er rosa. Så har tatt bilde 5 min etter testen og så etter at testen ikke er rosa i bakgrunnen.

Anonymkode: e08fc...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 12.58):

Ja jeg tok flere bilder av samme test. Det står at man ikke skal lese av teste etter 5 minutter, men inne da så er bakgrunnen fortsatt rosa, altså blekket er ikke ferdig å gjøre jobben sin. Har lest at folk sier man må vente til bakgrunnen ikke er rosa. Så har tatt bilde 5 min etter testen og så etter at testen ikke er rosa i bakgrunnen.

Anonymkode: e08fc...2be

Jeg har også lagt merke til det, den er jo fortsatt rosa etter 5 min😅 Om jeg venter fir eksempel 20 min så er bakgrunnen helt hvit og strekene er sterkere, føler faktisk 5 min er veldig lite

Anonymkode: b8371...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har også lagt merke til det, den er jo fortsatt rosa etter 5 min😅 Om jeg venter fir eksempel 20 min så er bakgrunnen helt hvit og strekene er sterkere, føler faktisk 5 min er veldig lite

Anonymkode: b8371...4aa

Ja!!!

Anonymkode: e08fc...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ammer og har hatt så lang syklus er sjansen stor for at eltestene slår ut fordi hormonene dine ikke er som de skal nå. Alle eltestene du viser er sterke , også et dårlig  tegn. Har aldri selv hatt blødning i forbindelse med festing. Du får vente to uker og se om du enten får mens eller positiv graviditetstest.

Anonymkode: 906d1...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppdatering: 

det var «mensen»

Anonymkode: e08fc...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...