Gå til innhold

Lesbisk/bisex kvinner...hvordan er det å bli tatt med strap-on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker dildo av og til selv...mest vibrator, men lekt med denne tanken lenge nå etter å ha sett filmer på nett.

Anonymkode: 9c89a...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 11.31):

Jeg bruker dildo av og til selv...mest vibrator, men lekt med denne tanken lenge nå etter å ha sett filmer på nett.

Anonymkode: 9c89a...99f

Jeg pleier vanligvis å gi til dama mi, men kan si at opplevelsen er ganske deilig. Man kan velge størrelse, lengde, og det er ikke så vanskelig å bruke strapon heller :) i tillegg så finnes det en del som gir friksjon eller har dildo på begge sider slik at vi begge kan nyte oss av det. Bruker mange forskjellige posisjoner, missionary er digg med tanke på at puppene våre gnir på hverandre når vi gjør det. Anbefales hvis du er nysgjerrig ! 

Anonymkode: 5828a...a44

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler strap on-belte av stringtruse-typen. De sitter best. 

Anonymkode: aaacd...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg pleier vanligvis å gi til dama mi, men kan si at opplevelsen er ganske deilig. Man kan velge størrelse, lengde, og det er ikke så vanskelig å bruke strapon heller :) i tillegg så finnes det en del som gir friksjon eller har dildo på begge sider slik at vi begge kan nyte oss av det. Bruker mange forskjellige posisjoner, missionary er digg med tanke på at puppene våre gnir på hverandre når vi gjør det. Anbefales hvis du er nysgjerrig ! 

Anonymkode: 5828a...a44

Takk :) Er nok å bli "tatt" som frister meg mest, bakfra på kne. Klarer selv å komme med bare dildo når den brukes riktig innvendig...så hadde vært en opplevelse å bli tatt av noen andre.

Anonymkode: 9c89a...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Anbefaler strap on-belte av stringtruse-typen. De sitter best. 

Anonymkode: aaacd...587

Ser det er mange å velge i ja :) 

Anonymkode: 9c89a...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mann, men har erfaring med at kona bruker strap on. Finn en strap om som sitter godt, og noen liker at de kan plassere en bullet vibrator til stimuli av klitten, slik at den som har på selen også får stimuli. Denne i linken sitter godt og har lomme til bullet vibrator. 
Så til hvordan det er å bli «tatt» med strap on. Den store fordelen er å velge materiale, størrelse, form og lengde. Jeg som mann merker stor forskjell og har klart å få noen favoritter. Så her er det bare å prøve seg frem og helst gå til en butikk med stort utvalg, slik at du kan ta og føle på dem. https://www.sinful.no/p/sportsheets-black-velvet-seletoy-med-vibrator/1019291

Endret av Tent
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 11.31):

Jeg bruker dildo av og til selv...mest vibrator, men lekt med denne tanken lenge nå etter å ha sett filmer på nett.

Anonymkode: 9c89a...99f

Litt usikker på hva du lurer på, men jeg er en bifil kvinne og tror aldri jeg har hatt sex med en kvinne hvor det har vært strap-on i bruk. Løse ting derimot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvia515 skrev (13 timer siden):

Litt usikker på hva du lurer på, men jeg er en bifil kvinne og tror aldri jeg har hatt sex med en kvinne hvor det har vært strap-on i bruk. Løse ting derimot :)

Du leste vel spørsmålet? 

Anonymkode: 9c89a...99f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 9.52):

Takk :) Er nok å bli "tatt" som frister meg mest, bakfra på kne. Klarer selv å komme med bare dildo når den brukes riktig innvendig...så hadde vært en opplevelse å bli tatt av noen andre.

Anonymkode: 9c89a...99f

Hvis du har noen du kan prøve det med så anbefales det sterkt ;)  Helt siden vi prøvde det for første gang har det vært noe som vi ofte involverer når vi er in the mood :D 

Anonymkode: 5828a...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gir det ikke så mye å bli tatt med en strap-on. Fortrekker en ekte penis 10 av 10 ganger. Så her går det heller i fingre, tunge, andre dildoer/leketøy. 

Anonymkode: 05cfa...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig! Blir kåt bare av å se henne ta den på 😍

Anonymkode: ae6f7...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 9.52):

Takk :) Er nok å bli "tatt" som frister meg mest, bakfra på kne. Klarer selv å komme med bare dildo når den brukes riktig innvendig...så hadde vært en opplevelse å bli tatt av noen andre.

Anonymkode: 9c89a...99f

Jeg har lyst til å være den som strap-on'en sitter på. Jukke inn og ut, fortere og fortere. Kan liksom tydelig "kjenne" at jeg passer til en erigert penis.

Er merkelig nok i et heterofilt ekteskap😅

Anonymkode: b7b62...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 1.37):

Jeg har lyst til å være den som strap-on'en sitter på. Jukke inn og ut, fortere og fortere. Kan liksom tydelig "kjenne" at jeg passer til en erigert penis.

Er merkelig nok i et heterofilt ekteskap😅

Anonymkode: b7b62...287

Heterofil trenger ikke bety at strapon ikke kan brukes😁😉

Anonymkode: 44a64...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 1.32):

Det er deilig! Blir kåt bare av å se henne ta den på 😍

Anonymkode: ae6f7...b39

Men er det ikke flaut å drive å ta den på? Bruker dere med eller uten sele?

Anonymkode: b1d30...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 23.17):

Hvis du har noen du kan prøve det med så anbefales det sterkt ;)  Helt siden vi prøvde det for første gang har det vært noe som vi ofte involverer når vi er in the mood :D 

Anonymkode: 5828a...a44

Har du noen oppstartstips? Jeg har så lyst til å prøve en uten stropper med min kjære. Men redd for at det skal gjøre vondt,flaut å få den på plass osv 

Anonymkode: b1d30...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Silvia515 skrev (På 21.1.2024 den 19.44):

Litt usikker på hva du lurer på, men jeg er en bifil kvinne og tror aldri jeg har hatt sex med en kvinne hvor det har vært strap-on i bruk. Løse ting derimot :)

Samme her. Har hatt sex med andre kvinner noen ganger. Aldri vært bort i «strap on». For øvrig aldri vært borti dildo heller. Men rabbits og vaibratorer av ulike varianter 😍

Anonymkode: 4a04c...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...