Gå til innhold

Vekten rikker seg nesten ikke, men livvidden er blitt 5cm mindre?🤷‍♀️ Hva gjør jeg feil?🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å slanke meg i begynnelsen av desember, og har gått ned bare usle 3kg. Det jeg har gjort/gjør, er at jeg har kuttet ut godteri (det ble litt mye sjokolade🙈), spiser mindre enn før, og spiser mest mulig sunt. Jeg har mer enn halvert middagsporsjonen, spiser 0.5-1 skive til frokost og kvelds, stort sett med ost, og spiser noen nøttebarer (ca 90kalorier i hver) i løpet av dagen. Drikker kun vann med bobler og litt cola zero. 

Gjør jeg noe feil?🙈🤷‍♀️

Anonymkode: b1372...160

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Volumen ditt reduserer og vekten går ned. Du gjør ikke noe feil. Og ja, man går ned veldig sakte! Det er en stoooooor tålmodigetsprøve å gå ned i vekt.

Anonymkode: 3c60e...4c3

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kg på rundt 6 uker er ca 0,5kg i uken. Det er helt perfekt egentlig.

Du gjør alt riktig, og om både vekta krymper, og målebåndet viser at du «krymper», så fungerer det du gjør :) 

Anonymkode: 19c85...161

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå ned 5 cm i livvidde er jo kjempebra! Du bør ikke fokusere på tallet på vekten, det er bare en av flere pekepinner på om du gjør det riktig. 
 

at du går ned cm er en kjempebra pekepinn på at du gjør det riktig. 

Anonymkode: ab706...9a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kg på 5-6 uker er veldig bra vektnedgang.

Hvor mange kilo hadde du forventet pr uke?

 

Anonymkode: 470df...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jo smått mindre så ikke stress med det. Superbra jobba👏💪 Se igjen på kurven din i slutten av januar, februar og mars så kan du tydeligere se om det virkelig går veien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går ikke sent ned i vekt. Du går ned i vekt i helt supert tempo. 0.5kg i uka er helt tipp topp det. 

Du går ned i cm også, så det er også et positivt tegn. 

 

Anonymkode: 3a5a3...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig får du mer muskler og mindre fett :) 

Anonymkode: c0d96...36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut nøttebarene mellom måltidene, de inneholder 0 næring, og heller spis mer proteiner og fett til måltidene. Feks legg til et par egg til frokost/lunsj. Da holder du deg mett lengre. 

Anonymkode: bafac...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye viktigere med mindre livvidde enn nedgang i kilo, så du gjør alt riktig! Ville også byttet ut de barene med feks to gulrøtter og en appelsin 👍

Anonymkode: 19f1a...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister altså fett men bygger muskler samtidig- det er jo det man ØNSKER å oppnå. De musklene vil hjelpe deg til å ha en større forbrenning i hvile fremover. Du rett og slett omfordeler kroppen din. Har du kg som skal av så vil det skje, men prøv å ikke heng deg så opp i tall nå, for kroppen viser tydelig at den minker. 

Anonymkode: 6a5c7...968

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo kjempegod progresjon. Fortsett med de gode forsettene !

Anonymkode: 197d7...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...