AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Han elsket å gå på ski både med og uten sin datter, og nå er det så mye snø her at han kunne tatt på seg skiene like utenfor døren. Forrige vinter sa han at han skulle lære seg å hoppe på ski denne vinteren, men det rakk han ikke. Favorittlaget hans hadde en knallsesong, og han fikk ikke med seg de siste kampene i Eliteserien. Han fikk aldri oppleve å kjøpe seg hytte på fjellet, som var hans store drøm Han får ikke oppleve sin datters konfirmasjon til våren Det er så mange opplevelser han og vi som par aldri rakk, fordi det ble ikke prioritert av meg eller han/oss, fordi vi trodde vi hadde all verdens tid å gjøre det på. Jeg savner deg sånn og forstår ikke at du er død, og jeg er så alene om å savne deg 😭 💔 Anonymkode: 18563...712 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Kondolerer så utrolig mye ❤️ Anonymkode: f2a18...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Stor klem til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Sender deg medfølelse og kondolanser i sorgen! Husk det som var, gled deg over det dere rakk, vern om de gode minnene ❤️ etterhvert vil de være viktigere enn sorgen over det dere ikke rakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Så utrolig vondt og smertefullt ❤️ Anonymkode: a2ac0...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Anonymkode: 6af05...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar ❤️ Jeg føler med deg. Anonymkode: 15d65...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Dette savnet er så utrolig vondt, sender deg en klem❤️Jeg tar de med inn i mine opplevelser og forteller høyt om det. Ser du mamma, ser du så vakker himmelen var i dag, den hadde du elsket. Jeg gjør det for meg selv for da føler jeg at vi deler opplevelsene! Anonymkode: 2aec5...9de 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doloressa Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Kondolerer💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Så heldig han var som hadde så mye fint i livet sitt❤️ jeg føler med deg i sorgen❤️ Anonymkode: ec604...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar Men hva fikk han oppleve? Ikke alle forunt å oppleve noen som elsker dem så høyt ♥️ Kondolerer, men vit at det er slike ting som betyr noe i det store og hele. Både han og du er heldige som fikk ha møtes. Anonymkode: 241db...faf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg savner deg sånn og forstår ikke at du er død, Stakkars deg.. Jeg tror ikke det finnes noen død og at vi har levd 1000vis av liv og fortsetter å leve for evig . Jeg tror og mannen er der og ser om deg ganske ofte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han elsket å gå på ski både med og uten sin datter, og nå er det så mye snø her at han kunne tatt på seg skiene like utenfor døren. Forrige vinter sa han at han skulle lære seg å hoppe på ski denne vinteren, men det rakk han ikke. Favorittlaget hans hadde en knallsesong, og han fikk ikke med seg de siste kampene i Eliteserien. Han fikk aldri oppleve å kjøpe seg hytte på fjellet, som var hans store drøm Han får ikke oppleve sin datters konfirmasjon til våren Det er så mange opplevelser han og vi som par aldri rakk, fordi det ble ikke prioritert av meg eller han/oss, fordi vi trodde vi hadde all verdens tid å gjøre det på. Jeg savner deg sånn og forstår ikke at du er død, og jeg er så alene om å savne deg 😭 💔 Anonymkode: 18563...712 Husk å sørge over din sorg og ditt tap. Ikkw hans. Døde tenker ikke over alt de ikke opplever. Han føler ikke noe. Du bærer dobbel byrde om du skal føle på hans vegne følelser han ikke har. Anonymkode: 66acb...1ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette savnet er så utrolig vondt, sender deg en klem❤️Jeg tar de med inn i mine opplevelser og forteller høyt om det. Ser du mamma, ser du så vakker himmelen var i dag, den hadde du elsket. Jeg gjør det for meg selv for da føler jeg at vi deler opplevelsene! Anonymkode: 2aec5...9de Vi kommenterte alltid til hverandre når himmelen var vakker, for vi bodde i 5 etg og hadde fantastisk utsikt. Jeg tar meg ofte i å si det fordi jeg tror at han er rett bak meg og hører det. ❤️ Ts Anonymkode: 18563...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husk å sørge over din sorg og ditt tap. Ikkw hans. Døde tenker ikke over alt de ikke opplever. Han føler ikke noe. Du bærer dobbel byrde om du skal føle på hans vegne følelser han ikke har. Anonymkode: 66acb...1ac Jo men tror det er naturlig å tenke på hva han hadde likt å gjort hvis han var her nå. Har aldri kjent noen som var så opptatt av å leve hver dag til det fulle som han, og som var så glad i å være i aktivitet. Ts Anonymkode: 18563...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar LadeJarl skrev (2 timer siden): Stakkars deg.. Jeg tror ikke det finnes noen død og at vi har levd 1000vis av liv og fortsetter å leve for evig . Jeg tror og mannen er der og ser om deg ganske ofte.. Ja det håper jeg også, og jeg føler av og til at han passer på meg. Ts Anonymkode: 18563...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hva fikk han oppleve? Ikke alle forunt å oppleve noen som elsker dem så høyt ♥️ Kondolerer, men vit at det er slike ting som betyr noe i det store og hele. Både han og du er heldige som fikk ha møtes. Anonymkode: 241db...faf Ja du har helt rett i det. Vi var hverandres bestevenner også. Ts Anonymkode: 18563...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar Kjenner meg så igjen, og må stadig minne meg selv på at det er vi som er igjen som sitter med de vonde og vanskelige følelsene. Den som er gått bort kjenner verken sorg, savn eller smerte ❤️ Anonymkode: 20731...731 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå