AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Jeg vil gjerne strikke genser til min 1 år gamle niese i drops air. Har tidligere bare strikket voksengensere. Ønsker en oppskrift som er ganske basic, så jeg kan variere med farger og lge mønstre som jeg vil. Det viktigste er altså ca maskeantall og mål og garn som er tilsvarende air i tykkelse. Håper noen her har gode forslag! Pluss om det er gratis oppskrift. Noen forslag? 😊 Anonymkode: 61b0f...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Hva med denne? https://www.petiteknit.com/collections/barn/products/novice-sweater-junior-4 Pinnestr 6, 16*21 msk på 10*10 cm. Drops Air har jo 17*22 msk på 10*10 cm. Nå bør du jo selvsagt strikke prøvelapp med garnet først for å se hva dine mål blir da, men jeg ville nok prøvd denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Garnstudio har oppskrifter til det garnet på nettsidene sine. Gratis. Anonymkode: 194c4...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå