cassio Skrevet 15. april #81 Del Skrevet 15. april Ibelin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #82 Del Skrevet 15. april Hachi: A dog`s tale! Anonymkode: 66215...03c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Goldenretriever Skrevet 15. april #83 Del Skrevet 15. april Ibelin. Selv om det så klart er et rørende tema hadde jeg ikke ventet at den skulle treffe så hardt, men 😭 Omtale på nrk for de som ikke kjenner til den: https://p3.no/filmpolitiet/2024/03/ibelin/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. april #84 Del Skrevet 15. april Ulf-Bjarne skrev (5 minutter siden): Jeg synes bare at det er så utrolig rart når man vet at det ikke er på ekte. Jeg har en medfødt hjerneskade som fører til at jeg har redusert empati. Kanskje de som gråter har en hjerneskade som gjør at de har for mye empati? Jeg plager ikke mennesker eller noe sånt selvom jeg har redusert empati. Nei vi har ikke hjerneskade selv om vi har empati. Vi har heller ikke for mye empati selv om vi gråter fordi dyr dør i filmer, barn blir torturert eller den mest sjarmerende fantastiske karakteren finner kjærligheten, opplever sorg eller annet og at vi opplever innlevelse i det vi ser på. Du må gjerne opprette en egen tråd om dette, jeg synes denne tråden kan handle om filmer vi har sett som vi sist har felt tårer til igrunn. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå