Gå til innhold

Den siste filmen du grein til, hvilken var det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frøken Frimans krig

Anonymkode: 48f1d...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så filmen Dog på viaplay i kveld. Da gråt jeg.

Anonymkode: 42d89...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en dag. For en sterk og brutal film. Ikke se den om du ikke forbereder deg mentalt. Virkelig hjerteskjærende! 

Anonymkode: e0eb7...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Whale. Er egentlig ikke fan av drama men denne var veldig bra. Mørk, nitrist og litt morsom innimellom. Satt å hulket på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragetreneren. ❤️ Og jeg har rundet 50. Måtte jeg aldri bli for gammel!

 

Anonymkode: a19ef...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 19.1.2024 den 19.16):

Hvilken film gråter jeg ikke til 😅

Siste film sett; Are you there God? It’s me, Margaret

Går for det meste i Call The Midwife akkurat nå, og da er det tårer hver eneste episode 😅😂

ååå det er godt å vite at jeg ikke er alene når det gjelder call the midwife 🤭 så den nyeste episoden i dag og gråt som bare det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 23.33):

 Frøken Frimans krig

 Anonymkode: 48f1d...c54

hva handler den om?   

Anonymkode: 66215...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gun «Maverick». Når de lander på dekket på hangarskipet etter å ha kommet seg helskinnet tilbake, da kommer tårene hver gang… av alle filmer man få tårer av liksom… men er noe med stemningen, musikken og alt.

Anonymkode: d83ed...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

hva handler den om?   

Anonymkode: 66215...03c

En gruppe kvinner vil åpne kolonial. Det er ikke oppsiktsvekkende nå, men dette er 1905. Kvinner har ikke stemmerett, penger eller samfunnsinnflytelse. Dagmar Friman (Sissela Kyle) er en usentimental kvinne som etter en tid med suffragettebevegelsen i London, ser ønsker selvstendig liv og et mer rettferdig samfunn. Serien er en rørende historie om å kjempe for det man tror på. Serien fikk god mottagelse da den ble sendt i 2013.

I protest mot det mannsdominerte samfunnet og utbredt juks i bransjen bestemmer Dagmar Friman seg for å starte et dagligvarekooperativ bestående av bare kvinner. Byens mannlige forhandlere vegrer seg mot konkurranse og prøver å sette kjepper i hjulene. Serien er inspirert av en sann historie om klasse- og kvinnekamp på begynnelsen av 1900-tallet.

 

 

 

Jeg så den da den gjekk på NRK for noen år siden. Veldig bra!! Vet ikke om den er på NRK enda men sikkert ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SiljeKP68 skrev (5 timer siden):

ååå det er godt å vite at jeg ikke er alene når det gjelder call the midwife 🤭 så den nyeste episoden i dag og gråt som bare det 🙈

Hva betyr «nyeste sesong»?

Jeg ser på TV2 Play, men vet at det er kommet mer enn de 11 sesongene som er der. Har sesong 12 klar på DVD, men kanskje sesong 13 går på tv et sted? 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "Blomster av stål " igjen for noen dager siden og jeg gråt som vanlig på slutten. Den triste scenen er i tillegg veldig morsom, så det ble både grining og latter 😅

Anonymkode: 6438f...95d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 23.1.2024 den 19.16):

Hva betyr «nyeste sesong»?

Jeg ser på TV2 Play, men vet at det er kommet mer enn de 11 sesongene som er der. Har sesong 12 klar på DVD, men kanskje sesong 13 går på tv et sted? 👀

Altså sesong 13 episode 3 - jeg pleier å streame den på nettet 🙈 en side som heter p u t l o c k e r 🤭

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I am Sam

Anonymkode: 8ded3...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig? Downton Abbey: A New Era

:ler:

Anonymkode: 61e7f...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kamilla og tyven 😅

Anonymkode: 4edd2...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kamilla og tyven 😅

Anonymkode: 4edd2...4a7

Hvor så du den? Har ikke sett den siden jeg gikk på barneskolen, og t.om. da synes jeg den var trist.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<Man on Fire> fra 2004. Så den i jula. Tror jeg var i overkant stresset eller litt deprimert da jeg så den. Er ikke såååå ille. Men var jo trist da 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...