AnonymBruker Skrevet 2. februar #41 Del Skrevet 2. februar Jeg gråt oftere av filmer før, men når jeg så Where the crawdads sing så begynte tårene og renne etter hvert . Vet ikke hvorfor, jeg var kanskje ekstra emosjonell fra før den dagen. Ingenting galt i å gråte av film altså, jeg syns faktisk det er skikkelig godt å reagere og gråte når det kommer naturlig. Forventet heller ikke noe av filmen eller handlingen, for jeg visste ingenting om den. Hadde ikke lest boken heller. Anonymkode: b1082...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 3. februar #42 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gråt oftere av filmer før, men når jeg så Where the crawdads sing så begynte tårene og renne etter hvert . Vet ikke hvorfor, jeg var kanskje ekstra emosjonell fra før den dagen. Ingenting galt i å gråte av film altså, jeg syns faktisk det er skikkelig godt å reagere og gråte når det kommer naturlig. Forventet heller ikke noe av filmen eller handlingen, for jeg visste ingenting om den. Hadde ikke lest boken heller. Anonymkode: b1082...83a Den filmen var skikkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #43 Del Skrevet 3. februar 5 hours ago, AnonymBruker 42 said: Hvor så du den? Har ikke sett den siden jeg gikk på barneskolen, og t.om. da synes jeg den var trist. Leide den digitalt. Tror det var på Apple TV. veldig fin film 😊 Anonymkode: 4edd2...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 3. februar #44 Del Skrevet 3. februar Lars er LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sil69 Skrevet 3. februar #45 Del Skrevet 3. februar (endret) Close 2022, kan streames gratis på Filmoteket, god fornøyelse og ikke glem tørkerullen 😭 Endret 3. februar av Sil69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #46 Del Skrevet 5. februar Aldri 😵💫 Anonymkode: ed9e3...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #47 Del Skrevet 5. februar Jeg så Arrival i helga. Da felte jeg noen tårer. Anbefales! Jeg leste bare scifi med HawkEye, så ble skikkelig overrasket. I positiv forstand. (Jeg trodde den var noe helt annet, mer typ independence day) Anonymkode: e1e8b...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlisi Skrevet 16. mars #48 Del Skrevet 16. mars Paddington 2 🙈 den hitta hardt under kraftig pms 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. mars #49 Del Skrevet 17. mars Husker ikke hva den hette, gikk på tv for en måned eller to siden.. var vel første eller andre verdenskrig, en kriger/soldat som falt for ei dame og de fikk baby sammen, men så fikk de vite hun var spion og truet med å drepe dem begge hvis han ikke gjorde det. Endte opp med at de prøvde å rømme, flyet startet ikke, dama sa hadet til babyen og pakket henne inn i et teppe og skøt seg selv i munnen foran mannen sin. Hva faen, jeg trodde de skulle klare det 😭 og brevet hennes til datteren på slutten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 17. mars #50 Del Skrevet 17. mars Kule kids gråter ikke. Så den igjen i går og knakk helt sammen, akkurat som sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #51 Del Skrevet 17. mars Åpningsscenen i Prinsen av Egypt fikk meg til å tute her en dag 🥲🥺 Anonymkode: 7b031...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #52 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Åpningsscenen i Prinsen av Egypt fikk meg til å tute her en dag 🥲🥺 Anonymkode: 7b031...98d hva handler den om? Anonymkode: 66215...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 18. mars #53 Del Skrevet 18. mars En mann ved navn Ove. Gikk helt i oppløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #54 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): hva handler den om? Anonymkode: 66215...03c En mor som sender sin nyfødte sønn i en kurv ned en elv, mens hun synger verdens tristeste og vakreste sang. Anonymkode: 7b031...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #55 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): hva handler den om? Anonymkode: 66215...03c Selve filmen handler om Moses. Veldig fin film Anonymkode: 7b031...98d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 18. mars #56 Del Skrevet 18. mars Interstellar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 18. mars #57 Del Skrevet 18. mars «On the rocks”. Men ikke trist grining, bare rørt grining. Tenk å ha en sånn pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #58 Del Skrevet 18. mars Nowhere Special Anonymkode: f5097...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. mars #59 Del Skrevet 18. mars En mann som heter Ove. Gråt og gråt i flere timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #60 Del Skrevet 18. mars Juno❤️ Anonymkode: b4af1...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå