AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Den siste filmen du så som du felte en tåre over, enten fordi du ble rørt, trist eller glad, hvilken film var det? Anonymkode: ab101...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Jeg gråt til The Notebook på torsdag. Anonymkode: 3febe...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar NYAD- Netflix i går Så også Togo i går... meg og filmer med dyr er vanligvis en kleenex fest 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Snøsamfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Maestro Anonymkode: b38fd...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar "Der kommer en dag" Igår på netflix. Anonymkode: e8861...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Jeg kan ikke en gang huske sist gang jeg fikk tårer i øynene av en film... Anonymkode: 66215...03c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Jeg har aldri grått av en film. Jeg ble rørt i dag (men ikke til tårer) over Kong Frederiks tale. Jeg gråter igrunnen aldri av noe annet enn sorg, og knapt nok da. Anonymkode: 98e48...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan ikke en gang huske sist gang jeg fikk tårer i øynene av en film... Anonymkode: 66215...03c Samme her. Tror aldri jeg har grått over en film eller bok for den saks skyld. Men hadde sikkert vært fint med evnen til å bli så emosjonelt invistert i film altså 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar Hvis ikke en får tårer av filmer skjønner ikke jeg helt hvorfor en svarer i denne tråden. Så "løvenes konge" igjen for sikkert 10. gang på fredag, griner hver gang Anonymkode: 6966c...cc5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar One piece, animeen. Når båten dør. Griner hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar Ble rørt av Marcel the Shell with Shoes on faktisk. Mulig jeg er lettrørt. Anonymkode: 7b34e...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar Det var en gang et filmstudio, på disney, en kortfilm, kom en liten tåre da og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #14 Del Skrevet 14. januar Så "Marley and me" i jula,og den gråter jeg alltid av... Har hatt et par sånne "umulige" hunder,og de blir man så glad i... Anonymkode: fe5af...72a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #15 Del Skrevet 14. januar Så About Time på nytt i går, gråter av slutten. Før det gråt jeg meg gjennom Harry Potter Deathly Hallows 2. Har rett og slett blitt ei sippeguri på mine gamle dager (helt fra jeg ble mamma egentlig) 😄 Hadde klump i halsen gjennom revyen til min datters skole bare fordi jeg syntes de var så flinke (hun var ikke engang med 😄). Greit at revyene i Oslo er proffe, men likevel.. Anonymkode: c3c52...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #16 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Den siste filmen du så som du felte en tåre over, enten fordi du ble rørt, trist eller glad, hvilken film var det? Anonymkode: ab101...e6d der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Anonymkode: 8b675...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Del Skrevet 19. januar Barbie. Faktisk 😅 Anonymkode: 901da...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. januar #18 Del Skrevet 19. januar Rocky 2 som jeg så nylig. Jeg ble faktisk overrasket selv over hvor emosjonelt jeg reagerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar Hvilken film gråter jeg ikke til 😅 Siste film sett; Are you there God? It’s me, Margaret Går for det meste i Call The Midwife akkurat nå, og da er det tårer hver eneste episode 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #20 Del Skrevet 19. januar Tror det var en eller annen skikkelig cheesy julefilm. Jeg er egentlig ganske kynisk og pragmatisk, men jeg er gravid og var ganske hormonell i desember😂 Gråt av Dagsrevyen og😅 Anonymkode: 9f99b...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå