Gå til innhold

Dagboken til Håper


Håper

Anbefalte innlegg

Ny uke, nye muligheter. Optimisten taler :hoho:

Joda, har faktisk vert veldig optimist siden fradag. Beviset er et skjørt kjøpt stort nok til å vokse i :oops:

Ellers har jeg rundet 38 år og må vel innse at jeg tilhører kategorien "gravid i moden alder" :sjarmor:

Og så skal jeg bli tante :hoppe: Min svigerinne skal ha 4 uker før meg :lol: , men jeg har ikke fortalt noe og kommer til å vente til jeg er 12+0. Hadde veldig lyst til å si noe, særlig da hun snakket om navn. Får de jente har de tenkt på Thea, og vi har tenkt på Tuva. Det blir jo litt stilig da :hoho: . Guttenavn hadde de ikke funnet enda. Jeg har tenkt på Tage, men har ikke sagt noe til mannen enda. Tør liksom ikke si for mye høyt noen av oss denne gangen.

Det har vært mye gravid og fødsel snakk i det siste, har en venninde som fikk en gutt 9. jan, og en annen som venter 28. jan, og nå svigerinnen. Det er ikke lett å tenke på andre ting for tiden :lol:

Håper 5+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D

GRATULERER med overstått bursdag da!! :bursdag: Håper du fikk masse fint og hadde en kjempefin dag!

Håper dessuten at det vil gå bra med deg og småtten denne gang! Tror det! Jeg for min del håper på å bli tatt av den blå bølgen denne måneden eller neste. Vi får se. Hvis jeg ikke er gravid før juli, så reiser jeg til usa. Men jeg fortsetter prøving fram til det... Så får vi se hva naturen vil gi oss. Det aller viktigste er å få seg tak over hodet. (Som er vårt...) Og det skjer vel i nærmeste fremtid tenker jeg. Har i alle fall diverse søknader om lån liggende inne til behandling, så får vi se!

Du får ha en forsatt fin dag og holde på optimismen. Kjøp gjerne mange skjørt! En gang får du bruk for de!!!

klem

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen magnhild.

Joda optimismen er der fortsatt.

I dag er jeg der jeg var sist da jeg begynte å blø, så jeg løper på WC hele tiden for å sjekke. men enda er det ingen tegn. Sist gang hadde jeg også litt brunaktig utflod i dagene før jeg begynte å blø. og det har jeg ikke hatt nå, så jeg tror det går bra denne gangen.

Ellers har jeg ikke noen flere gravi-tegn enn jeg har hatt hele tiden. Fortsatt ømme pupper. mannen er litt fortvilet over det, for han får ikke røre de. Og nå når de er flottere enn de har vært på lenge :hoho: "Bare se men ikke røre" :hoho:

Nevnte også navnet Tage for ham i går, men han vet om en som heter det og kan ikke fordra den personen, så det var ikke aktuelt :(

Håper 5+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Gratulerer med vel overstått!! :bursdag:

Takk for hilsen i dagboka mi Håper, veldig hyggelig at du stikker innom! Ja det med henvisning til gyn var ingen dum ideet, men det var ikke så lett å få ordnet som jeg trodde :murvegg: , men har i allefall endelig fått ordnet det nå!!!! :D

Det er godt at du er optimist!!! Dette går nok bra skal du se! Det med å miste kverner rundt i hodet mitt også.. men må jo bare ta en dag av gangen, og satse på at det går bra!

Det med ømme pupper kan jeg også skrive under på!!! Det tar virkelig helt av!! Det gjør nesten vondt å ha på klær!!! :sjarmor: Men, men.. det er iallefall et tegn på at jeg er gravid! :hoho:

Ha en fin dag Håper! Vi snakkes!!

Koz.. :vinke:

Lucky 6+0 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye med overstått!! Håper du hadde en fin fin dag!!

Tenk du er jo straks 6 fullgåtte uker!!! Å du, bare kjøp deg et skjørt til, for her skal det vokses!!!

Dette med ømme pupper kjenner jeg til!! Mine vokste forferdelig den første tiden og sambo ble jo henrykt!! Men så fikk han nesten ikke komme borti dem....

Nattaklem fra Vera, T-16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne uken og nesten ferdig :lol::lol:

6+0 i dag, og halveis til de magiske 12.

Var hos en venninde i går og hadde veldig lyst til å fortelle det, men der var så mange andre innom heletiden, så jeg kom ikke så langt.

Kanskje jeg forteller det til henne i løpet av helgen, hun er den eneste som vet om SA'en, så hun venter jo spent på fortsettelsen :lol:

Jeg skal "låne" datteren hennes på 2 1/2 i helgen, gleder meg, hun er så herlig :lol:

Ellers så er jeg så "sprengt" i magen for tiden. Nesten ubehagelig å sitte. Kanskje det er fordi jeg vokser, har ikke merket noe på klærne enda, men det kan jo være at det vokser allikavel.

Jeg er ganske slank, men har litt å gå på på magen :oops: , så det trenger ikke merkes på klærne at jeg vokser enda :-?

Svigers komme på besøk neste helg, og jeg har ikke lyst at det skal synes alt da. Vi har bestemt at vi skal reise å besøke de den helgen jeg er 12 uker og fortelle det da.

Min sønn har bursdag når jeg er 11 uker, så jeg tror jeg forteller det til min familie på bursdagen hans. Er utrolig spent på hva de kommer til å si. Jeg har i lang tid sagt at jeg ikke skal ha flere. Så tipper de blir overrasket :hoho::hoho:

Takker vera og Lucky for hilsen :blunke:

Håper 6+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hva skal jeg skrive i dag da :o

Er begynt å bli kvalm, mandag var verst, veldig verst, men ingen oppkast heldigvis.

Ellers er det ikke så godt å gå til fysioterapauten for tiden. Han holder på med øverste del av ryggen, og når han knar og knekker så er det jo mere vondt på forsiden enn på baksiden :hoho:

Så kjenner jeg influensaen komme snikende, jeg håper han sniker forbi, men jeg kjenner det godt nå. skal holde ut her til havl fire, men så skal jeg rett hjem og til sengs. Kanskje det blir sofaen :sjarmor:

Hvis han ikke sniker forbi, så håper jeg han gir seg til fredag, for da skal jeg til hudpleieren, og det trengs nå. Huden har ikke blitt bedre av å være gravid nei :x

Og så kommer jo svigers i helgen og da er det best å være frisk :briller:

Håper 6+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet et innlegg og etter vinter og vår, kommer det det opp at siden kan ikke vises eller noe i den dur, f**n. Så prøver jeg igjen, og hva skjer?? joda det første innlegget var nå plutselig der i tillegg til det andre, f**n igjen.

Det skulle visst bli bedre, men jeg syns det er blitt verre enn det noen gang har vært :kjempesinna:

Spennende å se om jeg får postet dette da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Håper!

Hvordan går det? Har forkjølelsen sneket seg forbi, eller har du det som meg? Jeg har hatt besøk av svigers og er nedsylta i forkjølelse... skikkelig slitsomt å ha besøk... det var jo ikke sånn det skulle bli!! Men, men nå har vi fulgt de på flyet, og det er faktisk litt deilig.. synn å si det.

Ellers er tilstanden bra er veldig trøtt, og heldigvis ikke kvalm!!

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg!

Koz.. :vinke:

Lucky 7+0 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var glade nyheter Håper!

Gratulerer så kjempemye!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, og det var skikkelig gøy å se at det var så mange som var blitt gravide siden sist.

Lykke til videre, og håper virkelig at du slipper mer kvalme. Det er det verste som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bare beviser teorien til Kipa: at de fleste blir gravide nesten umiddelbart etter at de har begynt aa skrive dagbok her. Kvalme er ikke morsomt, men den gaar over. Min forsvant i uke 13.

Lykke til videre :D

Klemmer fra LillePersille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Håper!

Grattis så masse med graviditeten. Håper at formen din forholder seg fin fremover. Du har MYE å se frem til!!! Jeg går bare og venter på fødsel om dagen. Spennende dette!

Klem fra Sessa T+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heia der damen!

Flott å lese at du har testet de to blå. Har ikke lest særlig mye her inne om dagen, men er nå back in business. Er enig med Sessa. Den beste tiden kommer nuh......er selv inne der nå og teller mot 6 mnd. som begynner på Lørdag. Gled deg masse og nyt svangerskapet.

22+2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle koselig hilsener dere :lol:

Nyyydelig vær i dag, men kaldt.

Har vært litt syk, men ikke mye. Var hjemme torsdag og fredag, men ble bedre utover fredagen.

Venninden min fik en nydelig gutt natt til fredag, 3 dager på overtid.

Gleder meg til det blir min tur :)

Hadde besøk av svigers i helgen. Svigerfar's sambo har to barn som skal ha barn i år, april og aug. Svigerfar har to barn som skal ha barn i år, aug og sept (oss). Dvs at de får 4 barnebarn tilsammen på 5 mnd. :hoho::hoho: . De vet fåreløpig bare om de 3 andre, så hva de sier når de får vite om oss, ja det kan jo bli artig :hoho::hoho:

Venninden min som vet om SA'en, fikk vite om spiren i går. Hun ble som forventet veldig glad på våre vegne, ble helt varm inni seg sa hun :kysse: . Deilig å endelig kunne snakke med noen om det, ikke bare skrive :)

Ellers er det ikke noe nytt, har de samme "plagene" hverken mer eller mindre :sjarmor:

Har nedtelling til legetimen neste tirsdag. Gleder meg til det.

Min datter på snart 17 fortalte igår om en venninde som er 7 uker på vei, og en venninde som skulle hatt mensen 22. jan, og er redd for at hun kan være gravid. Jeg sa jeg håper hun ikke henger seg på den bølgen. "Ingen sjanse for det" sa hun. Lurer på hva hun sier når hun får vite at jeg er like langt på vei som venninden.

Begge de to vennindene er 19 år.

Håper 7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann!

Så flott å høre at det går bra med deg!!

Her går vi bare å venter...

Klem Vera, T-2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for hilsen! Er du blitt frisk nå?

Kjenner så godt igjen det du beskriver med at det er godt å ha noen å dele graviditeten med. Jeg hadde et par veninner som visste det i førsten.. det var utolig deilig, når man helst ville rope det ut til hele verden! Men nå har jeg ikke klart å være så flink da... var på ul på onsdag og så min lillevenn, så nå er det et par vennepar til som vet det... klarte bare ikke! :-? skal prøve å drøye resten til uke tolv før jeg sier noe mere.. men det er jamme ikke lett! Blir artig for din familie da, som venter så mange. Og tenk så gøy for barna!!!

Håper alt er bra!

Koz.. :wink:

Lucky og lillevenn 9+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...