Gå til innhold

Dagboken til Håper


Håper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsen monja :)

Tenker egentlig bare på en ting hele tiden :hoho:

Intet nytt, fortsatt ikke kvalm :lol:

Ellers går det mye i juleforberedelser for tiden. Av gaver har jeg bare til min kjære igjen å kjøpe. Vet ikke helt hva enda, men det blir sikkert noen klær :lol:

Min datter på 16 år spurte meg her en dag om jeg ikke hadde lyst på en baby, hun kunne godt tenke seg en lillesøster (hun har jo allerede en lillebror). Jeg prøvde å snakke det vekk og sa at det var i så tilfelle noe jeg måtte planlegge sammen med mannen og ikke henne. Men hun mente da at jeg kunne planlegge med henne og så lure mannen :hoho::hoho::hoho::hoho:

Hadde litt problemer der da :hoho::hoho:

Er litt spent på hva hun sier når hun får vite det, men er i allfall glad for at hun vil bli glad for det. Er litt mer usikker på 8 åringen. Han er litt "mammadalt".

Men det går helst bra :)

Skal på julebord i kveld og har sagt at jeg kan kjøre fordi jeg går på pennicillin og derfor ikke kan drikke :hoho::hoho:

Lurer på hvor mange ganger jeg må bruke den unskyldningen før jeg kan fortelle den EGENTLIGE grunnen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Håper og knerten.

Hvordan går det med dere? Er spent på å følge med dere fremover og håper selvsagt å få det til på første forsøk jeg også...

Uansett så håper jeg alt vil gå bra fremover! Lykke til! :D

Klem

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi.. det var trist lesing .. jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste..det er forferdelig når sånt skjer..

sender deg masse trøsteklemmer og håper det går bedre med dere etterhvert.

sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Håper!

Dette var fryktelig trist å lese. Vet ikke hva mer jeg skal si, annet enn at du må prøve å se fremover. Tenker på deg!

*Varme klemmer, og tanker til deg*

Koz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Dette var kjempetrist. :cry:

Håper du har det bra, og at det ikke tar motet fra deg.

Tenker på deg, og vil gi deg en stor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :cry: ÅÅÅHHH så trist!

Hang in there! Ikke noe annet å gjøre. Det var kjempetrist å høre, Håper! Tenker på dere og håper det ordner seg!

*trøsteklemmer*

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å fortelle om hva som skjedde. Har fått problemer med tårene når jeg har prøvd tidligere.

Altså. Mandag kveld ved 7 tiden oppdaget jeg litt blod når jeg var på WC. Ble litt engstelig, men det var ikke så mye. Min kjære sa at jeg mått holde meg hjemme fra jobb neste dag, men jeg syntes ikke det var så mye. Når jeg skjekket en times tid senere var det ikke noe blod, så jeg bestemte meg for å gå på jobb.

Når jeg skulle dusje før jeg gikk til sengs ca kl. 11, så var der mere blod,Da fikk jeg litt panikk og jeg løp til telefonen og ringte legevakten.

De sa at jeg bare mått ta det med ro og bli hjemme fra jobb neste dag og ringe hvis det ble mere.

Tirsdag ringte jeg legen min og snakket med sekretæren, hun sa fra legen at siden jeg ikke var så langt på vei var det ikke noe som kunne gjøres, bare ta det med ro og han skulle skrive ut en sykemelding til meg ut uken. Og siden jeg ennå ikke hadde vært til legen (time torsdag 19.) måtte jeg komme ned så de fikk ta en blodprøve.

Onsdag var jeg og tok blodprøve og var på jobben med sykemeldingen. Etter det blødde jeg litt mer, men enda så håpet jeg at dette skulle gå bra. Tok en test igjen tirsdag kvel som viste to blå.

Torsdag blødde jeg litt mer igjen, og ringte legen og fikk svar på blodprøven. Jeg var fortsatt gravid, ihvertfall da prøven ble tatt.

De sa at jeg måtte komme igjen og ta en ny prøve mandag for å se om de her verdiene steg eller sank.

Fredag morgen var de mye mer blod enne de andre dagene. Da bare forsto jeg at nå bar det mot slutten og jeg bare gråt og gråt. Klarte ikke stoppe. Jeg gråt nesten hele dagen. Glad jeg var alene egentlig.

Tenkte flere ganger at om det kommer noen nå, så kommer jeg til å skrike og slå døren i hode på de :)

Min kjære og min sønn skulle på besøk til til hans familie ca 6 timer med bil, jeg skulle vært med men sto over. De reiste i 2 tiden fredag.

Tror aldri jeg har følt meg så ensom og forlatt som den dagen. Jeg var også utrolig sint og forbannet. Jeg ville bare hive ut alt som minnet om julen. Det var ikke noe å feire :x

Kl halv seks oppdaget jeg at det bare var et bind igjen, ikke hadde jeg noe digg heller. Så jeg tredde en car's på hodet og løp på butikken. Selvsagt var det flere kjente der. Kunne slått de alle sammen :evil:

Da jeg kom hjem og gikk på WC, var det en stor "slim klump" i bindet.

Ble liksom helt rolig inni meg, vet ikke jeg.

Noen timer senere fant jeg en til som var litt større. Det var det :cry:

Har fortsatt timen min hos legen på torsdag, han ville at jeg skulle komme. Så da håper jeg å få svar på noen spørsmål.

Min kjære tror at det er hannes feil, siden jeg har to barn fra før og aldri hatt noen problemer. Jeg tror at det er alderen min. Men samtidig så vet vi jo at det kan skje hvem som helst, uansett alder.

En venninde av meg hadde to SA før hun lyktes med første mann. Og hun var mye yngre da enn jeg er nå.

Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg tør prøve en gang til. Sa til denne venninden at om så var kom jeg til å ha panikk i 9 mnd. Hun sa at det måtte jer regne med for de hadde hun. Etter to SA ventet hun hele tiden på at det skulle skje for tredje gang også. Men det gikk fint for henne.

VET ikke.......får se.

TAKK alle sammen for gode klemmer og tanker. De varmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Håper - jeg gråter en skvett for deg. Det er utrolig vondt dette.

Det er dessverre ikke noe særlig jeg kan si som vil trøste deg, men en nettklem skal du hvertfall få - ja, ta to også om du trenger.

Lykke til videre, og ikke gi opp.....Det er store sjanser for at det vil gå bra neste geng, om dere bestemmer dere for å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare gi deg en STOR klem Håper. Har ikke så mye å si, annet enn at dette var fryktelig trist. :cry:

Håper dere lykkes neste gang hvis dere bestemmer dere for å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først vil jeg takke dere alle for gode klemmer og fine ord, det gjør godt å vite at noen tenker på meg og føler med meg. SOORE klemmer til dere også :lol:

Det går bedre med oss nå. Tenker ikke så mye på det lenger.

Skal til legen i dag og da får jeg vel svar på en del spørsmål.

Har begynt å tenke på å prøve igjen, men vil høre hva legen sier først. Min kjære vil veldig gjerne gjøre et forsøk til.

Den eneste som vet noe (min venninde som jeg fortalte om i forrige innlegg) var innom meg med en engel i går. Hun skrev på kortet at her var en engel som kunne passe på oss til vi forhåpentligvis fikk en engel i huset om ikke altfor mange mnd.

Ble litt rørt da. Hun er en god venninde.

I morgen er siste dag på jobb før juleferien. Skal ha ferie til 6. jan. Gleder meg vilt til 14 late dager :hoho:

God jul til alle :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Håper!!

:hoppe: GODT NYTT ÅR!!!

Hvordan går det med deg? Lenge siden du har gitt en oppdatering nå. Ønsker deg alt godt for det nye året, og krysser fingre og tær for at du skal få se de to blå igjen snart, helst med en gang!!!! Egentlig helst i går... :ler:

Ellers så har julen vært god, og jeg håper vi gjorde en god nok innsats og satser på to blå om litt. Men vi får vel smøre oss med tålmodighet, eller hva sier de??

Men kom snart tibake da!!! :roll: Vil så gjerne høre hvordan du har det...

klem fra

magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, huffameg!!

Jeg har forsømt dagboklesingen den siste tiden, og har derfor ikke fått med meg hva som har skjedd! :roll: *skamfull*

Er så lei meg for at du mistet, Håper! Vet så inderlig godt hvordan du har det, og hvor jævlig det er......

Ønsker deg lykke til videre framover, så satser vi på full pott neste gang!

Tenker på deg!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ønske deg et riktig godt nytt år!!

Er spent på om dere har fortsatt prøvingen og om det blir 2003 baby.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...