Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med disse posene? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Retinol øyekrem (Exeuviance) og dermapen behandling har hjulpet på meg. Så forskjell allerede etter 1 behandling. Skal ta 2 til. 

Anonymkode: f40a8...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var ikke mye poser, ts ❤️men forstår at du selv er plaget av det og da går det av å gjøre forskjellige grep. 

Kjøp deg en god øyekrem. Viktig at denne inneholder koffein og aller helst ginseng. 

Jeg bruker også en øyemaske som er en tykk krem. 

Du kan legge skiver av agurk under på morgenen eller kalde (dynkede/brukte) kamomille-te-poser. 

I tillegg funker det gull med lymfedrenasje slik en annen beskriver. Jeg bruker jade roller, den ligger i kjøkkenskapet slik at kulden på den også får hud til å trekke seg sammen. (unnskyld, men kan ikke dy meg... Du vet menn når de hopper uti kaldt vann🤣

Hvis du vil gå mer drastisk til verks, ikke fall for fristelsen med fillers under øynene, også kalt tear through. Denne filleren vil på sikt gi enda mer poser. 

Sjekk behandlingen "light eyes" hos hudpleier. Koster rundt 2500 men en ekstremt god behandling på "trette", øyne. 

Ville overhode ikke lagt meg under kniven for dette. Lykke til. 

PS. Tror forøvrig dette er genetisk og ikke opphopning av vann/for mye salt/allergi osv. 

 

Anonymkode: 42232...a8e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du disse posene hele tiden? Både morgen og kveld, hver eneste dag? I såfall er det kanskje en form for fettannsamling, og da må det opereres bort. Det kommer aldri til å forsvinne av seg selv.

Hvis de derimot varierer i størrelse gjennom døgnet, ukene eller månedene, så er det væske. Det kan komme av allergier, kosthold, stress, alkohol, søvnmangel eller mye annet. 

Kremer kommer ikke til å hjelpe på noe slikt. Det finnes koffein-serumer som lover de kan ta bort poser under øynene, men med varierende resultater. (Har forsøkt det selv og det fungerte ikke på mine poser). Eller kalde agurk-skiver, som noen nevnte, for å redusere hevelse.

Hvis jeg var deg ville jeg først sett på kosthold og livsstil. Får du i deg nok vann, trener du, spiser du sunt og balansert? Kanskje du kan ta bort hvete, gluten eller laktose en periode for å se om det blir bedre? 

Jeg har sett andre personer ha slike poser, på akkurat det stedet - og opplever at det ofte er en reaksjon. Om det er stress, varme eller kosthold vet jeg ikke. Men ser jo at det forsvinner med tiden. 

Anonymkode: 2a293...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...