AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #61 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg strammer inn hver gang jeg bikker 59 kg. Det skjer minst 4-5 ganger hvert eneste år. Vet av erfaring at det er et vippepunkt for meg, hvor ting har begynt å skli ut, men det er relativt enkelt å gjøre noe med. Jeg trives bedt i sjiktet 57 - 58 kg. Siden det er kort vei opp til vippepunktet, veier jeg meg hver dag. Jeg vet mange "eksperter" mener det er usunt å veie seg hver dag, men dette er den eneste måten jeg klarer å holde kontrollen på. Anonymkode: de9e0...802 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #62 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg strammer inn hver gang jeg bikker 59 kg. Det skjer minst 4-5 ganger hvert eneste år. Vet av erfaring at det er et vippepunkt for meg, hvor ting har begynt å skli ut, men det er relativt enkelt å gjøre noe med. Jeg trives bedt i sjiktet 57 - 58 kg. Siden det er kort vei opp til vippepunktet, veier jeg meg hver dag. Jeg vet mange "eksperter" mener det er usunt å veie seg hver dag, men dette er den eneste måten jeg klarer å holde kontrollen på. Anonymkode: de9e0...802 Jeg syns det høres mer usunt ut å la det gå 40 kilo før man tar tak og går ned i velt, enn sånn som du gjør. Anonymkode: 9efb6...f58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #63 Del Skrevet 14. januar 2024 105 og gikk ned 45 til 60. Anonymkode: 72682...51c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #64 Del Skrevet 14. januar 2024 Var 107 kg da vendepunktet kom. Alltid vært stor/kraftig og hatt et syn på meg selv som normal. Men var jo selvsagt ikke normal, men måtte forstå det selv. veier 83 kg nå, jobber fremdeles med vektnedgangen, men går mye saktere og opplever at jeg har stagnert på denne vekta. Har en del helseproblemer, så sliter med å komme igang med fysisk aktivitet. Men trives mye bedre i egen kropp, lettere å bevege seg, hverdagen er lettere og klærne er behagelige. Anonymkode: 7e112...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #65 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg strammer inn hver gang jeg bikker 59 kg. Det skjer minst 4-5 ganger hvert eneste år. Vet av erfaring at det er et vippepunkt for meg, hvor ting har begynt å skli ut, men det er relativt enkelt å gjøre noe med. Jeg trives bedt i sjiktet 57 - 58 kg. Siden det er kort vei opp til vippepunktet, veier jeg meg hver dag. Jeg vet mange "eksperter" mener det er usunt å veie seg hver dag, men dette er den eneste måten jeg klarer å holde kontrollen på. Anonymkode: de9e0...802 Samme her, jeg må veie meg hver dag. Jeg har et vanskelig forhold til mat, så det kan veldig fort gå skeis. Anonymkode: fc492...f8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. januar 2024 #66 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg strammer inn hver gang jeg bikker 59 kg. Det skjer minst 4-5 ganger hvert eneste år. Vet av erfaring at det er et vippepunkt for meg, hvor ting har begynt å skli ut, men det er relativt enkelt å gjøre noe med. Jeg trives bedt i sjiktet 57 - 58 kg. Siden det er kort vei opp til vippepunktet, veier jeg meg hver dag. Jeg vet mange "eksperter" mener det er usunt å veie seg hver dag, men dette er den eneste måten jeg klarer å holde kontrollen på. Anonymkode: de9e0...802 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her, jeg må veie meg hver dag. Jeg har et vanskelig forhold til mat, så det kan veldig fort gå skeis. Anonymkode: fc492...f8d Veier meg også hver dag. På ferie uten vekt må jeg spise mer intuitivt og kjenne etter på metthet osv. Går alltid opp! Selv om jeg lever nokså likt som hjemme. Kan ikke stole på hva kroppen selv sier liksom og da blir jo vekta litt viktig å gå på for å holde seg nede😌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 14. januar 2024 #67 Del Skrevet 14. januar 2024 Startet på 94,3 kg 10. august. Veide meg i dag tidlig å da stod det 75,3 kg på vekta. Har ca 13 kg igjen til målet. Er 166 cm. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #68 Del Skrevet 14. januar 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Veier meg også hver dag. På ferie uten vekt må jeg spise mer intuitivt og kjenne etter på metthet osv. Går alltid opp! Selv om jeg lever nokså likt som hjemme. Kan ikke stole på hva kroppen selv sier liksom og da blir jo vekta litt viktig å gå på for å holde seg nede😌 Jeg veier meg også hver dag og tar tak hvis jeg har gått opp 2 kg. Anonymkode: d2a76...479 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 14. januar 2024 #69 Del Skrevet 14. januar 2024 110 kg, og gikk ned til 80 for ca 10 år siden. Vekten varierer nå etter hvert jeg fokuserer på å trene. Når jeg løper eller sykler med fokuserer jeg på å prestere godt og veier ca 76-78. Fokuserer jeg på styrke og bygging av muskler går jeg opp til ca 82-84. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #70 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg veier meg også hver dag og tar tak hvis jeg har gått opp 2 kg. Anonymkode: d2a76...479 Samme her! AnonymBruker skrev (2 timer siden): ... Jeg vet mange "eksperter" mener det er usunt å veie seg hver dag, men dette er den eneste måten jeg klarer å holde kontrollen på. Anonymkode: de9e0...802 Helt enig! Jeg er 176 cm høy, veide 120 kilo på det meste, gikk ned til 112 uten å egentlig gjøre noe for det, men så begynte jeg å gå og jeg fant ut at periodisk faste var noe for meg. Etter et halvt år med minimum 1 mil gange hver ukedag, og minimum 10000 skritt lørdag/søndag i tillegg til mye grønnsaker og lite karbohydrater når jeg spiste hjemme, så gikk jeg ned til 60 kilo. Ingen i omgangskretsen merket noe til at jeg endret kosthold, jeg spiste det som ble servert når jeg var borte, men kanskje litt mindre enn før. Nå, etter fire-fem år veier jeg stort sett mellom 58 og 60 kilo, men ja, jeg veier meg hver dag så jeg kan ta tak kjapt hvis vekten går feil vei. Anonymkode: aac76...9c3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #71 Del Skrevet 14. januar 2024 Veide 74 kg for 1,5 år siden. Har gått ned 21 kg og veier ca 53 kg nå. Vært stabil siste 6 mnd og teller ikke kalorier lengre. Er 160 høy. Anonymkode: fa579...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #72 Del Skrevet 14. januar 2024 120 kilo. Veier nå 66 kilo, er på normalvekt i forhold til bmi. Fornøyd. Anonymkode: a4c26...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 14. januar 2024 #73 Del Skrevet 14. januar 2024 78kg, gikk ned til 57. Er 60 akkurat nå, etter ferie og jula 😅 Men har ligget på rett under 60 i over et år, for har lagt om livsstilen en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #74 Del Skrevet 14. januar 2024 Var 117 kg, nå er jeg 68 kg og normalvektig Anonymkode: 27fb2...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #75 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva gjorde du for å gå ned disse 25 kiloene? Høres ut som vi har omtrent samme høyde og kroppsbygning, tenker rundt 90 kilo er min idealvekt nå også. Anonymkode: 222b3...a2e Jeg er mann, og 186cm, så er vel ifølge BMI akkurat innenfor overvektig, men har litt muskler, så ingen vil se på meg som det, og føler meg ikke overvektig. Vel, det var egentlig ikke planlagt eller bevisst, jeg gikk inn i en depresjon etter ett brudd jeg taklet dårlig, så hadde null matlyst en periode, ikke en anbefalt metode 😅 men blitt mer bevisst på kosthold og trening etter det, så jeg kan holde det stabilt. Anonymkode: d7954...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #76 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg veier meg også hver dag og tar tak hvis jeg har gått opp 2 kg. Veldig dårlig idé. Vekten svinger lett +/- 2kg ila dagen uten at man har lagt på seg, selv har jeg vært oppi hele 4kg forskjell ila dagen, uten at jeg har lagt på meg fett. Så å tro at man har lagt på seg 2kg fett på en dag er bare tull. Anonymkode: d7954...067 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymx74 Skrevet 14. januar 2024 #77 Del Skrevet 14. januar 2024 147 på det tyngste, ned til 57 kg, trivdes der, ble syk, vekt økte pga medisiner som gav meg vann i kroppen, og økt matlyst, og opp til 70, nå er jeg på vei ned igjen til der jeg vil være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #78 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig dårlig idé. Vekten svinger lett +/- 2kg ila dagen uten at man har lagt på seg, selv har jeg vært oppi hele 4kg forskjell ila dagen, uten at jeg har lagt på meg fett. Så å tro at man har lagt på seg 2kg fett på en dag er bare tull. Anonymkode: d7954...067 Har funket helt supert for meg i fem år 😁 Anonymkode: d2a76...479 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #79 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har funket helt supert for meg i fem år 😁 Anonymkode: d2a76...479 Spørs hva du mener med funket. Poenget er at 2kg fra eller til ila en dag ikke sier noe som helst om man har lagt på seg eller ikke, det er naturlige svingninger Anonymkode: d7954...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #80 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs hva du mener med funket. Poenget er at 2kg fra eller til ila en dag ikke sier noe som helst om man har lagt på seg eller ikke, det er naturlige svingninger Anonymkode: d7954...067 You do you, så gjør jeg det på min måte. Anonymkode: d2a76...479 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå